רחוב ג'אמפ 22 ביקורת סרט

22 Jump Street Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "רחוב ג'אמפ 22":
"המשכון מוצלח במיוחד המשתווה ברמתו לסרט הראשון"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר 22 Jump Street
משחק צ'אנינג טאטום, ג'ונה היל במאי/ת פיל לורד, כריס מילר  
קומדיה
ביקורת סרט לרחוב ג'אמפ 22 מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"פצצת צחוק"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.3/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע70.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די26.2%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות3.2%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אחרי שהפכו את משחק הילדים "לגו" לסרט האנימציה המצליח ביותר של שנת 2014, פיל לורד וכריסטופר מילר, צמד הבמאים הכי לוהטים כרגע בהוליווד, חוזרים אל רחוב ג'אמפ בסרט המשך מוצלח במיוחד. צמד השוטרים הסמויים שמידט (ג'ונה היל) וג'נקו (צ'אנינג טאטום) עוברים מהתיכון אל הקולג' והמטרה היא גם הפעם לחשוף רשת סמים המספקת לסטודנטים סם קטלני במיוחד בשם Wi-Fi. על הפרק ניצבת מערכת היחסים של צמד הסוכנים המתנהלים כמו זוג נשוי לכל דבר. האם הזוגיות תצליח לשרוד את הקולג' בשלום?לורד, מילר והכותבים הרבים שחברו למשימה מצליחים להתעלות על עצמם והסרט השני הוא לא פחות מצחיק, שנון ומודע לעצמו מהסרט הראשון. ג'ונה היל וצ'אנינג טאטום חוזרים לגלם את הצמד המוזר הכי מצחיק שקיים כרגע על המסך הגדול. צמד ההפכים הכל כך קיצוני הזה פשוט מושלם. הכימיה בין השחקנים לוהטת ונראה שהשניים נהנים מכל רגע. אייס קיוב חוזר לגלם את קפטן דיקסון, המפקד הקולני שלהם והפעם יש לו סיבה טובה להיות קולני, ונחשו מי מגלמת את רעייתו?
הסרט נהנה לצחוק על סרטי ההמשך, לועג לאולפנים המשקיעים יותר כסף כדי שהיו יותר פעלולים ושהסט יראה יותר מרשים, אפילו על הלבוש של השחקנים אומר אייס קיוב במהלך הסרט, "אני נועל נעליים בשווי 800 דולר ואף אחד אפילו לא רואה אותם". היוצרים נהנים לצחוק על חוסר המקוריות התסריטאית והנוסחה שבה הם פועלים כדי למחזר את ההצלחה של הסרט הראשון. המודעות העצמאית מגיעה לשיא כאשר צ'אנינג טאטום מציע להיות סוכן חשאי בבית הלבן, אומרים לו מיד שהוא כבר ניסה וזה לא עבד – התייחסות משעשעת לכישלון הקופתי משנה שעברה "וושינגטון על הכוונת" בכיכובו של טאטום.שני הגיבורים שאף פעם לא למדו בקולג' לפני כן מגשימים את פנטסיות הנעורים שלהם, אם זה להתקבל לקבוצת הפוטבול ולהפוך לשחקן הפופולארי ביותר או להתאהב בבחורה היפה ביותר שהיא כמובן גם סטודנטית לאמנות וחובבת שירה. מערכת היחסים בין שני הגיבורים המעוניינים להיות יחד אך שואפים לכיוונים אחרים לחלוטין אחד מהשני מתוארת כאילו מדובר בזוג נשוי לכל דבר והסאבטקסט שמעניק לסרט את הנופך החתרני שהופך אותו למעניין ומורכב מהרגיל הוא קווירי במהות שלו.
כמו "ברונו" של סשה בארון כהן שאומץ בחום על ידי קהילת הלהט"ב, "שכנים" עם סת' רוגן וזאק אפרון שיש בו רגישות קווירית, גם "רחוב ג'אמפ 22" הוא קומדיה מסחרית שעושה בחירה מעניינת ומודעת לעצמה. אי אפשר לדעת האם זה נועד כדי לצחוק על או עם אבל יש משהו בטוב הלב הבסיסי של הסרט הזה שמאפשר להאמין שכוונת היוצרים היתה טובה ונאורה מיסודה. בכל מקרה ובלי ניסיונות להתחכם יתר על המידה מדובר בקומדיה מצחיקה עד דמעות שעושה ככול יכולתה כדי לספק לצופים בדיוק את מה שהם רוצים לראות: סרט המשך מצחיק יותר שנראה טוב יותר.
רחוב ג'אמפ 22 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: anipoגיל: 5113/05/2023 11:04:37
7/10אייקון ציון
אותה גברת באותה אדרת. מי שמתחבר לסגנון ואהב את הסרט הראשון יאהב גם את זה. היו צמדים בתולדות הקולנוע יותר מוצלחים אבל בסך הכל השניים עושים עבודה טובה. ציון 7.5.
שם: rotem590גיל: 1728/11/2015 14:04:36
8/10אייקון ציון
אהבתי את הסרט והוא מצחיק מאוד, אבל העלילה חוזרת על עצמה, היא אותו דבר רק שהם בקולג ולא בתיכון
שם: שגיל: 3424/01/2015 21:21:53
7/10אייקון ציון
טוב אז הגדרה של סרט חביב יושבת כאן בול ! בהחלט מעביר את הזמן עם יציאות לא רעות לאורך הסרט. דיי חיקוי אחד לאחד של הסרט הראשון (עד כדי כך שהם בסרט עצמו צוחקים על זה שהכל זה אותו רעיון רק שינוי קטן בחקירה ויכול להמשיך ככה עד לעולם). עדיין מבדר קלות ובהחלט אפשר לראות.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
הכפיל The Fall Guy חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט