סוכן וחצי ביקורת סרט

Central Intelligence Movie Review

תמונת כתבדין קליין על "סוכן וחצי":
"קומדיית אקשן שלא עושה את הדבר הכי חשוב: להצחיק"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Central Intelligence
משחק דווין ג'ונסון, קווין הארט, איימי ריאן במאי/ת ראוסון מרשל טאורבר  
קומדיה
ביקורת סרט לסוכן וחצי מאת דין קליין | מבקר קולנוע
ציון המבקר
"אין עניין"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע52.2%
בבית
אחכה לדי.וי.די44.2%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות3.6%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
"סוכן וחצי" מקבל ממני כוכב וחצי רק כי לא יכולתי לעמוד בפיתוי. זהו אחד הסרטים התמוהים ביותר שראיתי לאחרונה אבל מצד שני מככבים בו שניים מהשחקנים שסרטיהם מביאים לקופות כמות מטורפת של אנשים אז אם זה לא שבור אין סיבה לתקן את זה כמו שאומרים - וכנראה הבעיה היא בי. הסרט המוזר הזה מתחיל כאשר דמות עגלגלה שרה ורוקדת בעירום במלתחות של תיכון אמריקני ואנו אמורים לצחוק כי אנשים שמנים וערומים, שלא מודעים לעובדה שהם שמנים ולכן אסור להם להנות, אמורים להיות מצחיקים. אבל למה הפרצוף של האיש הערום נראה מוזר? אה, זה כי הדביקו על הפנים שלו את הפרצוף של דוויין (דה רוק לנצח) ג'ונסון, שחקן שהוא בעצם מסת שריר מהלכת על שתיים.הטכנולוגיה כיום מאפשרת ליוצרי הקולנוע לברוא עולמות, להגשים את הבלתי אפשרי ולהשאיר את הצופים פעורי פה אל מול הבלתי ייאמן - במקרה הזה הבלתי ייאמן הוא דוויין ג'ונסון בתור מתבגר שמנמן בשם רוברט ווירדיכט אשר סופג התעללות משפילה. היחיד שעוצר את המתעללים ונחלץ לעזרתו הוא קלווין ג'וינר, הנער המושלם ביותר בבית הספר בגילומו המאופר של קווין הארט. ג'וינר הוא החלום האמריקאי שמכווץ לתוך איש קטן ותזזיתי - הוא מקובל, אתלטי, מחונן, בעל לב זהב וחברה יפהפייה, כך שלא פלא שקיבל מבית ספרו את התואר "בעל הסיכויים הגבוהים ביותר להצליח". אבל החיים האמיתיים קשים כמובן, ואחרי הפרולוג אנו לומדים שג'וינר לא הצליח כפי שציפו ממנו בתיכון והוא רק רואה חשבון אפרפר שאמנם נשוי לאהובתו מהתיכון אבל היא מרוויחה יותר ממנו ומקבלת יותר הערכה.
החיים של ג'וינר משתנים מקצה לקצה כאשר ווירדיכט יוצר עימו קשר לאחר 20 שנים של נתק והם קובעים להיפגש. ווירדיכט שינה את שמו לבוב סטון והעמיס על עצמו שרירים מנופחים אך הוא עדיין סוחב את טראומות הילדות שלו עימו וזוכר לג'וינר חסד נעורים. מסתבר שסטון הוא סוכן CIA שסרח וזקוק לשירותי ראיית החשבון של ג'וינר כדי להשיג משהו שהסרט לא טורח להסביר יותר מדי. בכלל, כל ההתנהלות של הדמויות במהלך כל הסרט די לא ברורה ומובנת, כך שסיטואציות שהיו יכולות להיפתר בשתי מילים ("לא, תודה."), נוצרות רק כדי שקווין הארט יוכל לצעוק ולפחד בדרך שאמורה להיות מבדרת. כצפוי, העלילה מסתבכת והארט מוצא את עצמו קבור עד מעל ראשו במזימות ריגול מסוכנות ומופרכות בזמן שג'ונסון שומר על קור רוח.בדרך כלל בקומדיות אקשן מהסוג הזה דווקא קטעי הפעולה לוקים בחסר אבל אני מצאתי את עצמי נהנה מהכוריאוגרפיה של הקרבות המטופשים הרבה יותר מאשר מרגעי הברומאנס חסרי המשמעות בין הארט וג'ונסון. גם איימי ריאן משחקת בסרט תפקיד מבוזבז של סוכנת קרה שרודפת אחרי הגיבורים, אבל אפילו היא רק מבצעת החלטות מטומטמות, כך שאין באמת אלמנט של איום על הגיבורים ולכן אין באמת עניין. הסרט מסתיים בצורה כל כך מוזרה שגרמה לי לחשוב שאולי אני מפספס משהו והסרט הזה הוא חתרני בחוסר הקוהרנטיות שלו וברגעי ההומור הדלים. אני מודה שלא ציפיתי להרבה אך דווקא ציפיות נמוכות יכולות להצמיח חוויית צפייה מהנה ומפתיעה. לצערי זה לא קרה הפעם.
סוכן וחצי - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: anipoגיל: 4522/04/2017 10:19:35
8/10אייקון ציון
רעיון יפה וביצוע טוב ומצחיק. דווין ג''ונסון גונב את ההצגה. ג''ט ורוב הם שני בוגרי תיכון שנפגשים שוב אחרי 20 שנה אחרי סיום לימודיהם. בנשף הסיום נבחר ג''ט לתואר "הבוגר עם הפוטנציאל הכי גדול להצלחה בעתיד" ואילו כיום הוא רואה חשבון מתוסכל. רוב, היה נער שמח ומושא ללעג וג''ט היה חברו היחיד. כיום רוב, שבינתיים שינה שמו לבוב, הוא סוכן סי אי איי שרירי ואימתני שנרדף ע"י האירגון בו הוא עובד בחשד לבגידה. בוב שזוכר לג''ט חסד נעורים, מתחבר אליו במטרה שהאחרון יעזור לו למצוא את הבוגד האמיתי. במהלך הדרך ג''ט נמצא בין הפטיש לסדן כאשר מצד אחד נלחץ ע"י מפקדת בסי אי אי כדי שיעזור להם ללכוד את בוב ומצד שני מתבקש ע"י בוב לסייע לו. ג''ט כבר לא יודע אם בוב שייך לטובים או לרעים. הקונספט של צמד שמשתף פעולה ,שאחד הוא ביריון והשני קטן גוף, הוא לא חדש. אבל הסרט הצליח להפתיע לטובה. נהניתי מכל רגע.
שם: אוהד כהןגיל: 1813/03/2017 17:27:55
10/10אייקון ציון
סרט מעולה ומצחיק. נהנתי מכל רגע, אפילו חזרתי וראיתי שוב בבית. מומלץ ביותר!
שם: .MOR Rגיל: 1319/10/2016 00:18:28
6/10אייקון ציון
סרט חביב וממוצע !!! השחקנים מעולים, הצילום נהדר, הפס-קול די מוסיף לאווירה, הבדיחות משעשעות ושנונות, האקשן מהנה, המסר מקורי ומיוחד ורוב הדיאלוגים מעניינים אבל התסריט והעלילה די צפויים ולא מקוריים. בקיצור, יומית נחמדה להעברת הזמן. אפשר לראות בכיף !!!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
הכפיל The Fall Guy חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט