המרדף ביקורת סרט

The Rundown Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "המרדף":
""המרדף" מתחיל כסרט פעולה רגיל אבל הופך במהירות לסרט הרפתקאות קצבי עם מספר סצנות מצחיקות במיוחד וסצנות פעולה פיזיות מרשימות ומפתיעות."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Rundown
משחק דה רוק, שין ויליאם סקוט, רוסאריו דוסון, כריסטופר ווקן, אוו'ן ברמנר, ארנולד שוורצנגר במאי/ת פיטר ברג  
מתח/פעולה
ביקורת סרט להמרדף מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
""המרדף" מתחיל כסרט פעולה רגיל אבל הופך במהירות לסרט הרפתקאות קצבי עם מספר סצנות מצחיקות במיוחד וסצנות פעולה פיזיות מרשימות ומפתיעות."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.5/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע12.5%
בבית
אחכה לדי.וי.די68.8%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות18.8%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
יש גיבור חדש לסרטי הפעולה והוא אפילו מקבל הכשר רבנות בתחילת הסרט אז שימו לב "דה רוק" הוא המלך החדש שאחראי לאגרופים, פיצוצים ושאר הירקות. מה שמפתיע הוא שהמתאגרף לשעבר מפתיע כשחקן קומי שיש לו הרבה יותר מהבעה אחת."המרדף" הוא לא סרט פעולה רגיל, הוא מזכיר יותר את סרטי ההרפתקאות של שנות השמונים ואכן חלק נכבד מהסרט מתרחש בנוף הפראי של האמזונאס. בק, שכיר חרב שלא אוהב לחפש צרות וגם לא אוהב לעשות צרות לאחרים מעדיף להשלים את העבודות שלו בדרכי נועם מוצא את עצמו הולך ומסתבך בג'ונגלים הפראיים של דרום אמריקה.
הוא נשלח על ידו מעבידו למצוא את בנו הצעיר טראביס, ארכיאולוג לא מוסמך, בעל חוש הומור שהסתבך בכל מיני צרות עם אנשים לא חביבים. בק מתבקש להחזיר אותו הביתה לפני שהבן האובד יחזור בתוך ארון מתים. בק רק רוצה לסיים את המשימה שלו ולפתוח מסעדה ביתית ושקטה. להפתעתו הוא מגלה שהבחור הצעיר מסוגל לעשות הרבה יותר צרות ממה שהעלה על דעתו. לטראביס יש פה גדול, עקשנות בלתי נסבלת וצעירה מקומית בשם מריאנה ששומרת לעצמה כמה סודות שיסבכו את העניינים. ישנו גם האצ'ר, איש עסקים אכזרי שהפך את הג'ונגל ותושביו לממלכתו האישית לעשיית הון, ולטראביס יש את הידע שבעזרתו האצ'ר יוכל להגשים את חלומו ולהיות איש עשיר מאוד.מלבד דה רוק אפשר למצוא בסרט עוד שלושה שחקנים מוכשרים ביניהם גם כוכב סרטי "אמריקן פאי" שון וויליאם סקוט, שמפגין כאן לא רק את כישוריו כקומיקאי אלא גם גוף הבנוי לתלפיות. רוסריו דוסון התגלתה בסרטו השנוי במחלוקת של לארי קלארק, "קידס" מאז היא הופיעה בסרטיו של ספייק לי "יש לו את זה" ו"השעה ה25-". היא הופיעה גם בלהיט "גברים בשחור 2" ומצטלמת בימים אלו לסרטו של אוליבר סטון "אלכסנדר".
הרשע התורן בסרט הוא כריסטופר ווקן שזכה בעבר באוסקר על תפקידו ב"צייד הצבאים" והיה מועמד לפני שנה על תפקידו בסרט "תפוס אותי אם תוכל". הוא הופיע בסרטיו של טים ברטון "באטמן 2" ו"סליפי הולו" ולאחרונה נראה בקומדיה "למות על הנוף"."המרדף" מתחיל כסרט פעולה רגיל אבל הופך במהירות לסרט הרפתקאות קצבי עם מספר סצנות מצחיקות במיוחד וסצנות פעולה פיזיות מרשימות ומפתיעות. בסך הכל סרט טוב לב שכל המשפחה יכולה ליהנות ממנו. בקיצור מומלץ בחום גם להורים וגם לילדים.
המרדף - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: anipoגיל: 4207/12/2013 21:52:58
8/10אייקון ציון
סרט בסגנון טרינטי ובמבינו של שנות ה 70. למרות שבסך הכל נחמד, מעדיף את המקור.
שם: לימור שמרלינגגיל: 2730/11/2003 00:24:47
6/10אייקון ציון
סרט חביב. אך ניתן לחכות לוידאו. השחקנים חמודים. בסרט יש סיטואציות שצוחקים המון, אך יש סיטואציות שלא ברור אך השחקנים נופלים נפילות כל כך חזקות ועדיין קמים כאלו כלום לא קרה. יש קצת חוסר אמינות בסיטואציות אלא.
שם: בן בגיל: 1724/11/2003 12:36:35
10/10אייקון ציון
דה רוק, שחקן נהדר, אני כחובב האבקות ממליץ לכם ללכת לכל הסרטים שלו ובמיוחד לראנדאון, הסרט אדיר, אחלה עלילה ופשוט קורע מצחוק.
קישורים
חץ המרדף (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט