חותנת בהפרעה ביקורת סרט

Monster in Law Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "חותנת בהפרעה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Monster in Law
משחק ג'ניפר לופז, ג'יין פונדה, מייקל ורטן, וונדה סייקס במאי/ת רוברט לוקטיץ'  
קומדיה
ביקורת סרט לחותנת בהפרעה מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
""
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.1/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע14.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די78.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות7.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
ביום חמישי במהלך יום העצמאות מצאתי את עצמי עושה מעשה שלא עשיתי במשך שנתיים. ראיתי סרט בתשלום, עמדתי בתור לקופה בסינמה סיטי עם שאר עמך ישראל, חובבי הקולנוע ההוליוודי. אני מודה במעשה ששום מבקר קולנוע לא יודה במהלך חייו, קניתי כרטיס לסרט הקאמבק המדובר של ג'יין פונדה, "חותנת בהפרעה". ולמה עשיתי זאת? בגלל שמפיציו ככול הנראה לא רצו שמבקרי הקולנוע בארץ יראו אותו ולא נערכה הקרנה למבקרים.מאוד רציתי לראות את נערת הפרחים המרדנית בקמבק שלה, גם אם הוא לא מפואר במיוחד. בסך הכול, ג'יין פונדה היתה מועמדת לשבעה פרסי אוסקר וזכתה בפרס המדובר פעמיים. חמש עשרה שנה של היעדרות מהמסך הגדול שבהם הגברת השקיעה בנישואים כושלים וחיי דת צנועים כנראה הספיקו לה ולפי השמועות חברה טובה שהיא גם אחת ממפיקות הסרט שכנעה אותה שיהיה כיף להתעלל במתחתנת הסדרתית נטולת כישרון המשחק, ג'ניפר לופז. גם אני הייתי מסכים להתעלל בפרחה הלטינית, אחרי הופעה כל כך גרועה, שכמעט ומצליחה להרוס את הסרט כולו.
אז הגעתי לסינמה סיטי והוצאתי מכיסי הפרטי 35 שקלים חדשים, אני גם יכול לשכוח מהם כי אני לא עובד בעיתון יומי לכן אין סיכוי שגם יחזירו לי את הכסף – וחבל שלא. בחוברת יחסי הציבור המשומנת של רשת רב-חן הבטיחו שמאז "הנוסע השמיני נגד הטורף" לא נראתה כזו מלחמה. הלוואי וזה היה נכון. הבמאי רוברט לוקיץ' הוא בהחלט במאי בעל פוטנציאל רב: הבן אדם ביים את אחד הסרטים הכי מגניבים שיצאו מהוליווד בשנים האחרונות, "לא רק בלונדינית" ועוד סרט אחד חביב ודל קלוריות (ולמען האמת גם פחות מוצלח), בשם, " ."Win a Date with Tad Hamilton!אבל למרות נתוני הפתיחה המרשימים לוקיץ' מפספס ובגדול.עכשיו הוא הצליח לקחת את הכוכבת הדעתנית, בתו של השחקן האגדי הנרי פונדה ("בצהרי היום"), אחותו של אחד המסטולים המפורסמים בהוליווד – פיטר פונדה, וזוכת פרסי אוסקר, מורדת סדרתית ועכשיו שחקנית עבר שכנראה מאוד מתגעגעת לאור הזרקורים כי לא ברור למה היא הסכימה להשתתף בקרב המביש הזה. כול המרכיבים הנכונים היו כאן כדי ליצור סרט בנות עם הומור שחור משולב בקאמפ צבעוני. אבל התסריט לא הלך אל המקומות הנכונים, ישנם כמה רגעים משעשעים במיוחד כאלה שהגיבורות מפנטזות, אבל "מלחמת רוז ברוז" לא תראו כאן, בסוף, לצערנו, הכול יבוא על מקומו בשלום ושתי הנקבות הסוררות יעשו קוצ'י מוצ'י אחת לשנייה עד שנראה צמר גפן מתוק במקום שחקניות.
העלילה עוקבת אחרי שארלוט, שרלילה לטינית המחפשת אחרי הגבר המושלם ונתקלת בחתיך הורס בשם קווין. בפעם הראשונה על חוף הים, בפעם השנייה בבית קפה ובפעם השלישית במסיבה שהיא ממלצרת בה. מתכון לאהבה? חכו שתפגשו את החותנת העתידית. כתבת חדשות ידועה שראיינה את כול העולם ואשתו, שבגלל גילה המתקדם מפוטרת מעבודתה. כאשר האם פוגשת את הלטינית המתוקה היא מתחרפנת לגמרי ומחליטה להתלבש על שארלוט עד שזו תחליט להיכנע ולוותר על קווין. להפתעת האם שארלוט מחליטה להחזיר מלחמה והעסק רק הולך ומתחמם.המון פוטנציאל קומי יש לעלילה של "חותנת בהפרעה" אבל אפילו חמישית ממנו לא מתממש. למעט מספר סצנות בודדות שאפשר לספור על כף היד הסרט פשוט מייבש את הצופה למוות. התסריט של אניה קוצוף מפחד ללכת רחוק מדי, הוא מתוק עד כדי גועל וזאת במקום להיות מושחז, בוטה ואכזרי. קרב חתולים מבריק לא תמצאו כאן, גם הרבה שנינות לא תראו. מלבד כמה רגעים מעטים שהסטנדאפיסטית וונדה סייקס לא שחקה והיתה ספונטאנית, או שג'יין פונדה החליטה להתנהג כמו דיווה מטורפת הסרט לא מצליח להתעלות על עצמו.לצד התסריט והבימוי הלא אמיץ, ישנה גם הכוכבת ג'ניפר לופז שבסרט הזה היא פשוט מתוקה עד כדי גועל. אבל לא על המתיקות היא נופלת, האישה הזו פשוט לא יודעת לשחק. היא גרועה, גרועה זו מחמאה, שחקן המשנה הכי זניח על הסט של הסרט הזה משחק פי אלף יותר טוב ממנה. ג'יין פונדה כאשר היא לא משחקת היא משחקת הרבה יותר טוב מלופז. אפילו מייקל וורטן המלפפון הכי סקסי בהוליווד משחק יותר טוב ממנה. לופז פשוט שחקנית גרועה ואם בסרט "הנרקוד?" היתה לה נוכחות דלה, כאן גם זו איננה עוד. לופז הולכת לאיבוד בסרט "חותנת בהפרעה", כנראה זה מה שקורה כאשר החותנת שלך היא ג'יין פונדה.
חותנת בהפרעה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: הודגיל: 2819/02/2022 14:21:03
10/10אייקון ציון
ראיתי את הסרט הזה בשנת 2018 בנטפליקס ומה שרציתי לומר שאני שמח שג''יין פונדה חזרה לשחק וג''ניפר לופז מעולה כל הכבוד! הרבה דינמיקה וראוי לשבח! ציון 10 זה הכל!
שם: anipoגיל: 4312/09/2015 12:40:47
8/10אייקון ציון
כותב את הביקורת הזו 10 שנים אחרי צאת הסרט לאקרנים. עד אז ומאז הופקו אינספור קומדיות רומנטיות ועדיין למרות שהפורמט הזה שחוק, מדובר על סרט חמוד ומשעשע שמספיק טוב כדי להעביר שעה וחצי קלילות.
שם: עדי הלפרןגיל: 1514/08/2005 13:32:41
10/10אייקון ציון
סרט מעולה!!! מומלץ בחום!!!
קישורים
חץ חותנת בהפרעה (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
הכפיל The Fall Guy חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט