לדפוק חתונה ביקורת סרט

Wedding Crashers Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "לדפוק חתונה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Wedding Crashers
משחק אואן ווילסון, וינס ווהן, רייצ'ל מק'אדמס, כריסטופר ווקן, ג'ין סימור, ג'ניפר אלדן, וויל פארל במאי/ת דיוויד דובקין  
קומדיה
ביקורת סרט ללדפוק חתונה מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
""
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע30.8%
בבית
אחכה לדי.וי.די61.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות7.7%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אזהרה: לפניכם עומד סרט בנות שמתחזה לסרט בנים. לא רק זה, מדובר במוצר קולנועי שחוק צפוי ורחוק מלהצחיק. אלוהים יודע מה הקהל מוצא בקשקשת הזו שבוימה על ידי דיויד דובקין. מבחינתי "לדפוק חתונה" לא נאמן למסורת סרטי הבנים ומדרדר במהירות לסרט בנות קיטשי, דביק ומעצבן. האמריקאים אהבו – אני מוכן להמר שגם חלק מכם.ג'ון בקוויט וג'רמי קליין הם זוג רודפי שמלות המתגנב לחתונות כדי להתחיל עם נשים כשהם מנצלים את האווירה הרומנטית. יום אחד הם מצליחים להתגנב לחתונת השנה - בתו של פוליטיקאי ידוע מתחתנת והשניים רואים בהתגנבות שלהם הישג מרשים. הצרה היא כאשר ג'ון מתאהב בקלייר בתו של השר וג'רמי מסתבך עם בתו הצעירה והנימפומנית. השניים מוצאים את עצמם מוזמנים לבלות את סוף השבוע בבית הנופש עם שאר בני המשפחה.
זו כמובן הזדמנות לחולל שאר צרות סטייל "פגוש את ההורים". שקרים וטעויות שיסבכו את ג'ון וג'רמי באופן צפוי וכלל לא מפתיע. אם זו האם החרמנית בגילומה של ג'ין סימור הצדקנית בליהוק מבריק שמשפצר את התדמית החסודה שנוצרה לה בעקבות הסדרה "ד"ר קווין רופאה מהמערב". האב הקשוח בליהוק לא מפתיע של כריסטופר ווקן. האח ההומו שהוא גם אומן אקסצנטרי שלפי מיטב הז'אנר יהיה פריק לא אנושי שיזכיר את אחד היצורים מ"תיקים באפלה". סבתא עם פה מלוכלך וכמובן ארוסה המנייק של קלייר שיתקוף את ג'ון וג'רמי בכל הזדמנות כדי להרחיק אותם מארוסתו.ג'רמי רחוק מלהתלהב מהשהות בבית הנופש של העשירים והמטורללים וג'ון רוצה להישאר כדי להרשים את קלייר. כמובן שהחברות שלהם נקלעת למשבר כאשר הם מוצאים את עצמם במצב אותו לא הכירו. ההחלטה של התסריטאים סטיב פאבר ובוב פישר להתנתק מהנוסח השוביניסטי של "נלך לחתונה נעשה צחוקים, נשכיב בנות על ימין ועל שמאל ונשתמש בכמויות של הומור ביבים מודע לעצמו" הולך לאיבוד כל כך מהר והופך למין גרסה קיצונית ולא מצחיקה של "פגוש את הפוק'רס" (לא שזה היה סרט מצחיק). הפתרון כמובן אמריקאי ומגיע היישר מז'אנר סרטי הבנות - רומנטי דביק ומקומם.
שני השחקנים בתפקידים הראשיים הם מהפופולאריים כיום בארה"ב: אואן ווילסון ווינס ווהן מגלמים את ג'ון וג'רמי שמוצאים חום ואהבה בבית המשפחה. השניים נראים כמו כל אחד מאתנו ורחוקים מהתדמית הקולנועית של כוכב הוליוודי ממוצע. הם לא יפים במיוחד, הם לא היו דוגמנים, ואין להם שרירי בטן או פנים פוטוגניות ומתאימים בול לתפקיד. הצרה היא שהשניים נטולי כריזמה על המסך הגדול ואין להם כוח להניע לבד בכוחות עצמם את הסרט, מה שלא מנע מהסרט להרוויח עד רגע זה של כתיבת שורות אלו 124,772,000$ - סכום מאוד מרשים. למען האמת אחרי שהסרט שהה שבועיים במקום השני ברשימת שוברי הקופות הוא זינק בשבוע השלישי למקום הראשון.בעידן הפוליטקלי קורקט שכל חריגה מהסדר הטוב מתקבלת בגלגול עיניים "לדפוק חתונה" הוא המוצר הכי מעצבן שיש. בארה"ב הוא זכה לדרוג R המגביל אותו למבוגרים. האם זה בגלל שרואים בו קצת ציצים בהתחלה? שיש בו דמות של הומו? מסתבר ש"לדפוק חתונה" מממש את הפנטזיה האמריקאית המשפחתית בסופו של דבר ורחוק מלחרוג או לפגוע בתדמית הפוריטנית של המשפחתית הרפובליקנית. המשפחה תישאר מאוחדת ותצליח לתרבת את צמד הפוחזים ולעמיד אותם בסופו של דבר מתחת לחופה מאושרים, עשירים ולבנים עד עצם היום הזה - מה שיכול לשמש כצפירת הרגעה למין הנשי. קהל הגברים הפוטנציאלי של הסרט כנראה רוצה להשכיב בנות מהצד אבל בסופו של דבר מאוד רוצה לעמוד מתחת לחופה, אחרת אין לי הסבר אחר להצלחה של המוצר הזה.
לדפוק חתונה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: anipoגיל: 5014/01/2022 18:18:15
7/10אייקון ציון
אותם שטיקים מוכרים אבל בסך הכל חביב. אין כאן משהו שלא ראינו בז''אנר ועדיין הסרט מהנה לפרקים. ג''ון וג''רמי הם חברים טובים שמחליטים לנצל את עונת החתונות הקרבה כדי "לצוד" בחורות. הם מתחזים למוזמנים ומשננים שקרים וכך הם אוכלים,שותים ,רוקדים ומכירים נשים. פרק חדש מתחיל כאשר הם מסתננים לחתונת ביתו של שר האוצר ומציגים עצמם כשני אחים יזמים. אחרי שנוצר ביניהם לבינו קשר טוב,הוא מזמין את שניהם להתארח בביתו. שם ג''ון מתאהב בביתו השניה של שר האוצר,אך הבעיה היא שהיא עומדת להתחתן עם חבר שלה שהוא גם בן למשפחה מיוחסת. ג''רמי לעומת זאת, מחוזר על ידי הבת השלישית והילדותית של השר.השאלה היא מה יקרה כאשר האמת לגבי ג''ון וג''רמי תתגלה, והאם ואיך זה ישפיע על יחסיהם עם בנות השר.היה מקום לקצר את הסרט בכעשרים דקות מיותרות.
שם: nanaגיל: 2827/08/2015 15:05:46
1/10אייקון ציון
הסרט פשוט לא טוב. הוא רחוק מלהצחיק והוא די צפוי לאורך כולו ולא מחדש שום דבר. זה נראה בהתחלה כמו סרט קומדיית גברים פרועה אך זה מתגלה כסרט בנות מעצבן( כמו שנכתב בביקורת של יאיר הוכנר שאם הביקורת שלו אני מסכים עם כל מילה). שני השחקנים הראשיים משחקים בכל הסרטים את אותה הדמות של הסרט הזה אך לפעמים בסרטים אחרים הדמויות האלה קצת יותר חביבות. בקיצור לא מומלץ!
שם: מוטיגיל: 3023/06/2013 13:14:26
8/10אייקון ציון
בידור טוב מאוד סוחף משעשע ואפילו מעורר מחשבה קצת
קישורים
חץ לדפוק חתונה (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
הכפיל The Fall Guy חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט