הפנתר הוורוד ביקורת סרט

The Pink Panther Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "הפנתר הוורוד":
"בעיקר מביך"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Pink Panther
משחק סטיב מרטין, ביונסה, קווין קליין, ז'אן רנו, אמלי מורטימור במאי/ת בריטה גאמפר  
קומדיה
ביקורת סרט להפנתר הוורוד מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"בעיקר מביך"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע27.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די58.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות13.8%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
"הפנתר הורוד" חוזר, וחבל. סדרת הסרטים הקומיים והאינפנטיליים למדי של בלייק אדוארדס בכיכובו של הגאון הקומי פיטר סלרס התחילה בשנת 1963 והובילה למספר סרטי המשך מצליחים פחות או יותר. הסדרה נשענה בעיקר על כישרונו הבלתי נלאה של הכוכב המבריק והמיוסר שידע שהוא משתתף במוצרים נחותים אבל עשה אותם בעל כורחו, בעיקר כדי לעמוד בתשלום המזונות לנשותיו. עכשיו הבלש קלוזו חוזר בגילומו של קומיקאי ושחקן מוכשר אחר, סטיב מרטין.אין לי מושג עם מרטין צריך לשלם מזונות לנשים מעברו, לא בדקתי האם הוא התגרש אי פעם או חי בשלווה עם אשתו שהיתה חברתו כבר בקולג'. אבל כמויות החרא שמרטין מאכיל אותנו בשנים האחרונות עם סרטי "12 במחיר 1" אמורות לעשות לו רע על הלב לפחות כמו שהם עשו רע לפיטר סלרס. הצרה המרכזית עם "הפנתר הורוד" היא שרמתו זהה לשני סרטי "12 במחיר 1" ואגב, זה כלל לא מפתיע. מאחורי "הפנתר" עומד אותו במאי עילג שאחראי על הקומדיות המשפחתיות הנחותות הנ"ל, שון לוי.
נקודת הפתיחה מרשימה: סטיב מרטין, ז'אן רנו, קווין קליין ואמלי מורטימור. ארבעה שחקנים מוכשרים מאוד פלוס כוכבת הפופ ביונסה נולס שלא עושה הרבה חוץ מלהראות יפה. הייתם אומרים שקשה לפספס? אתם טועים. תחת ידיו הבלתי מוכשרות של שון לוי הכול אפשרי ככול הנראה. הבמאי נטול הקצב מייצר כאן שלל סיטואציות קומיות מבוימות ברישול, בדיחות פלוצים מביכות, צחוקים על חשבון המבטא הצרפתי, כמה נפילות של זקנות, רוכבי אופניים ושלל ניצבים. לסיום יש אפילו התעללות באדם פצוע. הכול עשוי בחוסר כשרון שלא ייאמן. קשה להאמין שארבעה שחקנים מוכשרים כל כך נותנים יד למופע האימים שמתרחש על המסך. אבל הם נותנים ועוד איך, לא רק נותנים, מרטין אפילו מקבל קרדיט על התסריט. אני במקומו הייתי מבקש להסיר את השם. עוד יותר קשה להאמין שדווקא ביונסה נולס נטולת כשרון המשחק מצליחה לצאת בשלום מהסרט, כנראה בגלל שהתפקיד היחידה שלה הוא להיות יפה ולשיר.שון לוי מתגאה בכך שקצב עבודתו מהיר, שהוא מצלם במהירות ועובר לצלם את הסצנה הבאה. הוא גם אוהב מוסיקה על הסט, הוא בכלל מתעסק בקוליות. אבל שוכח שהסרט עצמו צריך להיות קולי ולא רק הבמאי הזריז. והכן הפקת הסרט שנדדה מפריס לניו-יורק לא נראית מרשימה במיוחד. הצוות נקרא לצילומים חוזרים ולבסוף מנהלי האולפן ישבו ודאגו למוצר הסופי שנראה על המסך. לוי הוא אולי במאי מאוד פופולארי עכשיו בהוליווד, והוא עומד לביים את "לילה במוזיאון" עם בן סטילר, דיק ואן דייק, ומיקי רוני בחודשים הקרובים. מה שמבטיח שבקרוב נצטרך להתמודד עם עוד מוצר צריכה מפואר ועלוב במיוחד.
אז למי שלא שמע על המפקח קלוזו, מדובר בשוטר הטיפש ביותר שידעה האנושות עם מבטא צרפתי מזויף, אדם שלא שולט במתרחש סביבו ובגופו. בקיצור טעות מהלכת על שתיים שתמיד פותרת באופן משעשע תעלומות סבוכות ומורכבות. בסרט זה נרצח מאמן כדורגל מפורסם ונעלמה טבעת יהלום ורודה עצומת מימדים. זו כמובן סיבה מספיק טובה לזמן את המפקח העלוב שיפתור את התעלומה, לא לפני שהוא יהרוס חצי מצרפת.מי שחושב שמבטא צרפתי מגוחך, נוד ארוך ורועש ושלל הומור פיסי ילדותי ולא מפתיע זה דבר מצחיק כנראה הסרט הזה מגיע לו.
הפנתר הוורוד - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: רזגיל: 1031/10/2011 19:28:59
10/10אייקון ציון
הסרט מאוד מצחיק ובמיוחד השחקן , מומלץ מאוד@
שם: רוני שגיל: 1412/11/2006 17:54:08
8/10אייקון ציון
סרט חמוד!!! מטומטם אבל חמוד!!!! שווה לראות אם בא לכם לצחוק הרבה...
שם: ריטהגיל: 1514/04/2006 14:10:44
7/10אייקון ציון
זה סרט בסדר, אני אהבתי. הוא די חמוד, השחקנים בסדר. המשחק סביר, לא משהו. זה די מצחיק.
קישורים
חץ הפנתר הוורוד (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
הכפיל The Fall Guy חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט