אקס-מן 3 ביקורת סרט

X-Men 3 Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "אקס-מן 3":
"גדול מהחיים"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר X-Men 3
משחק פטריק סטיוארט, יו ג'קמן, איאן מקלן, האלי ברי, פמקה יאנסן, ג'יימס מרסדן, רבקה רומיין, קלסי גראמר, ויני ג'ונס, אהרון סטאנפורד, אוליביה וויליאמס, אלן פייג', בן פוסטר, אנה פאקווין, שון אשמור, שורה אגדשלו במאי/ת ברט ראטנר  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לאקס-מן 3 מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"גדול מהחיים"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע27.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די54.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות18.2%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אחרי שראיתי את "משימה בלתי אפשרית 3" וכל כך נהניתי למרות שפע ליקויים תסריטאים ונוכחות ביזארית למדי של הכוכב הראשי, הייתי די בטוח שלא יהיה סרט קיץ שיתעלה עליו. טעיתי. הסרט השלישי והאחרון (בינתיים) בסדרת סרטי X-מן הוא כול מה שסרט קיץ וסרט הסוגר טרילוגיה צריך להיות: משחק מעולה של כולם, תסריט טוב מאוד, פעלולים ואקשן בלי הפסקה. יש גם שפע של הפתעות שיגרמו לשערותיכם לסמור מרוב התרגשות ודמויות חדשות ומדליקות. בקיצור יש לכם סיבה טובה מאוד ללכת לבית הקולנוע הקרוב, להוציא כסף מהארנק, ולהידלק מהלהיט הגדול של הקיץ.היו לי חששות גדולים מאוד ועם זאת הייתי אחוז התלהבות. החששות נבעו בעיקר מחילופי הבמאים: בריאן סינגר נטש את המוטאנטים כדי לביים איזה סרט על חייזר בשם סופרמן. לנעליו הגדולות מאוד נכנס במאי מקצועי נטול אישיות וייחוד בשם ברט ראטנר. הבמאי החביב אחראי על שני סרטי "שעת שיא" המבדרים ועל "דרקון אדום" השלישי בסדרת סרטי "שתיקת הכבשים" שהיה יותר טוב מהשני של רידלי סקוט. על כולם גובר הכישלון הגדול והמביך בשם, "רשיון לגנוב" עם פירס ברוסנן וסלמה הייק, בעיניי אחד הסרטים המשעממים ביותר עלי אדמות.
ההתלהבות הילדותית ונטולת הרסן שלי נבעה מכך ששוב פעם אזכה לראות את גיבורי הקומיקס החביבים עלי על המסך הגדול. הייתי אופטימי כי המידע שהופץ ברחבי הרשת שראטנר עצמו מעריץ נלהב של הקומיקס ניחמה אותי במקצת. אם הוא באמת מעריץ נלהב הרי לא יכול לעלות על הדעת שהוא יפגע בסדרת הסרטים האהובה עלי. לשמחתי האופטימיות הזהירה שלי התממשה ובגדול - זהו סרטו הטוב ביותר של ראטנר עד כה. הבמאי הצליח לעשות את הבלתי יאמן ולשלב בזהירות רגעים אינטימיים ומרגשים לצד סצנות פעולה ואפקטים מרהיבי עין. התסריט של סיימון קינברג וזאק פן לרגעים גובל בהברקה בכול הקשור לסיפור של ג'ין גריי והפיניקס ולעיתים דביק וקיטשי בעיקר סביב המשולש הרומנטי של רוג, אייס-מן ושאדו-קאט.בסרט זה נמצא ריפוי לגן המוטנטי וכעת לאוכלוסיית המוטנטים יש בחירה: להישאר עם הגן שמעניק להם כוחות על טבעיים או להפטר מהמתנה שהטבע והאבולוציה העניקו להם ולהפוך להיות כאחד האדם. לאור הפרסום על קיומו של "הריפוי", שוב פעם עומדים זה מול זה, פרופסור צ'ארלס אקסאוויר המאמין בדו-קיום בין בני האדם וחברו הקרוב ואויבו המושבע מגנטו שמאמין כי המוטנטים הם השלב הבא באבולוציה וכי עליהם לשלוט בכדור הארץ. ג'ין גריי שטבעה בשיטפון בסוף הסרט השני חוזרת מהמתים כאשר היא המוטנט בעל הכוחות החזקים ביותר בעולם. חזרתה לחיים מעוררת שדים ישנים מעברו של הפרופסור ונאמנותה ל X-מן מוטלת בספק.
לצד חבורת המוטנטים המוכרת והאהובה כמו וולברין, סטורם, וסייקלופ תוכלו למצוא את ביסט ואנג'ל שהופיעו בחוברת הראשונה של הקומיקס אבל לא הופיעו בשני סרטי הקולנוע הראשונים. לצדו של מגנטו תוכלו למצוא את מיסטיק ופיירו כאשר אליהם מצרפים ג'אגרנאוט, קאליסטו, ארקלייט ועוד בתפקידים קטנים ואפילו כניצבים. ראטנר לא רצה לקחת סיכון ודחס ברקע שלל דמויות המוכרות למעריצי הקומיקס ולמי שלא מכיר זה סתם יהיה מגניב לראות שלל מוטנטים מגניבים ברקע.כול צוות השחקנים הקבוע חוזר והם עושים זאת בהתלהבות רבה. בהחלט עושה הרושם שהם מבינים את גודל החשיבות של הסרט עבור מעריצי הקומיקס. בצוות תוכלו למצוא את פטריק סטיוארט, איאן מק'קלן, יו ג'קמן, האלי ברי, פמקה יאנסן, אנה פאקווין, רבקה רומיין, שון אשמור, אהרון סטנפורד, דניאל קדמור ואפילו ג'יימס מרסדן שנטש ביחד עם סינגר לטובת סופרמן סולק ע"י "פוקס" מההפקה ולבסוף הוחזר כי בסופו של דבר, מי עוד יכול לגלם את סייקלופ יותר טוב ממנו? אליהם מצטרפים קלסי קריימר, ויני ג'ונס, בן פוסטר, אוליביה וויליאמס, שורה אגדשלו והדוגמנית אומירה.הסרט החדש בסדרת X-מן הוא אולי הסרט החותם את סדרת סרטי הקומיקס אבל הוא עושה זאת בשיא הפומפוזיות, בצורה הכי מרשימה ומבדרת שהייתי יכול לבקש שפשוט מתחשק לי שיעשו כבר סרט רביעי. אני מאמין שאם הסרט הזה יהיה להיט ויצליח יותר משני קודמיו, סרט רביעי, חמישי ושישי בסדרה הם הימור די בטוח.
אקס-מן 3 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: עפריגיל: 1125/08/2006 16:08:17
9/10אייקון ציון
הטוב בטרילוגיה. לרוץ לראות, סרט ענק.
שם: טום כהןגיל: 1103/08/2006 19:41:58
9/10אייקון ציון
סרט מדהים מלא פעולה מלא אקשן ויפיפה! בעיה אחת בכלל אין צחוקים! לא נורא..
שם: אורי משיחגיל: 1218/07/2006 19:10:54
9/10אייקון ציון
סרט מאוד מאוד יפה! הוא לא מעולה כי יש שם קטעים שלא נראים טובים מבחינת התסריט והשיחוק..... מומלץ אבל לא חובה....
קישורים
חץ אקס-מן 3 (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט