רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: ג'ף ברידג'ס חולה בסרטן והבגידה שמשגעת את הוליווד

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של ליטן לשינר: כוכב "ביג לבובסקי" חושף כי אובחן שחלה בלימפומה, מרגו רובי ובעלה חובקים בן משפחה חדש, מה גורם לכוכבות רבות ללבוש בגדים ורודים? האם לילי ג'יימס ודומיניק ווסט מנהלים מערכת יחסים סודית מאחורי גבה של אשתו? ומה גרם לאמה רוברטס לחסום את אמא שלה באינסטגרם?
ג'ף ברידג'ס חושף: "יש לי לימפומה"

השחקן ג'ף ברידג'ס או כמו שחלקכם מכירים אותו "The Dude", חשף אמש כי הוא אובחן כחולה בלימפומה, בחשבון הטוויטר שלו. "כמו ש'הדוד' היה אומר… ש*ט חדש הגיע. אובחנתי עם לימפומה. למרות שזו מחלה קשה, אני בר מזל שיש לי צוות נהדר של רופאים והאבחון טוב," שיתף. "אני מתחיל טיפול ואעדכן אתכם בהחלמה שלי".

לאחר מכן צייץ השחקן בן ה-70, הודעה נוספת בה הוא מודה על התמיכה הרבה שקיבל מחבריו ומשפחתו וניצל את ההזדמנות כדי לקרוא לאנשים ללכת להצביע בבחירות הקרובות שיתקיימו לנשיאות ארה"ב. מפיקי הסדרה של השחקן, "האיש הזקן", שיתפו הצהרה בה הם מאחלים לבריאותו. "המחשבות שלנו עם ג'ף ועם משפחתו בזמן הקשה הזה ויש להם את האהבה והתמיכה שלנו. אנחנו מאחלים שהוא יישאר בריא ויחלים באופן מלא. כמו שג'ף תמיד אומר, 'כולנו בזה יחד'. ג'ף, כולנו בזה יחד איתך."


כולם אוהבים את מרגו רובי וכולם אוהבים כלבים, ולכן האייטם הבא הוא מהדברים הכי טובים שקרו לנו השבוע- השחקנית שמגלמת את הארלי קווין, ובעלה, המפיק טום אקרלי, אימצו גור כלבים חדש. בתחילת השבוע שיתפה רובי תמונה בחשבון האינסטגרם שלה בה היא מחבקת את הגור המתוק. הכוכבת לא חשפה עדיין את השם של התוספת החדשה למשפחה, ובחרה לשים אימוג'י של כלבלב ולב ככיתוב לפוסט.

"לפני שלושה ימים בעלי עצר ליד בית מחסה לכלבים בדרך חזרה משדה התעופה, ועכשיו יש לנו גור פיטבול. יש לנו כבר כלב בן שנתיים שעדיין מתנהג כמו גור", סיפרה רובי והוסיפה שגידול צמד הכלבים מצריך הרבה עבודה, ואף צחקה שהנושא גורם לה לשקול מחדש את נושא גידול הילדים. השחקנית האוסטרלית מאז ומתמיד הייתה גלויה בנוגע לאהבה הרבה שלה לחיות, בעיקר בגלל האזור בו גרה כילדה, ואף סיפרה מספר פעמים שנאלצה "להיאבק עם נחשים".

זואי סלדנה, קייט האדסון ומינדי קלינג ("המשרד"), הן רק חלק מהכוכבות שהחליטו לעלות תמונה בהלבשה תחתונה בצבע ורוד. הסיבה לכך- קמפיין מקוון כחלק מחודש העלאת מודעות לסרטן השד של חברת ההלבשה התחתונה "Kit Undergarments". הקמפיין של החברה מציג קולקציה שעוצבה על ידי מעצבים שונים בשנת 2019 וחזרה לחנויות לחודש הזה במיוחד. במהלך חודש אוקטובר, החברה תתרום חמישה אחוזים מכלל המכירות שלה למחקר בתחום. בנוסף, תתרום עוד דולר בכל פעם שמישהו יפרסם תמונה כחלק מהטרנד. אבל זו לא הסיבה היחידה שתראו את הכוכבות לובשות ורוד כרגע: טרנד חדש נוסף גרם לשמות כמו מנדי מור וקרי וושינגטון, לעלות תמונה בחליפה ורודה שקשה לפספס. הסט הזה הוא חלק מקולקציה שנועדה לחגוג את הכוח של זכות הנשים להצביע. "אנחנו רוצות לבנות עתיד חזק ומגוון, שמובל על ידי נשים למקום בו אנחנו באמת שוות". מעריצים של הכוכבות החלו לעלות תמונות שלהם עם חליפות בצבע ורוד ולגמרי אפשר לראות מהפופולריות של שני הקמפיינים הללו, שאנחנו בדרך לעתיד ורוד יותר.

האם לילי ג'יימס ודומיניק ווסט מנהלים מערכת יחסים סודית?

לאחרונה צצו תמונות ושמועות רבות אודות בגידה של השחקן דומיניק ווסט באשתו עם לא אחרת מכוכבת "מאמא מיה 2" - לילי ג'יימס. כזכור, לפני כמספר שבועות נקשר שמה לכריס אוונס, הלא הוא קפטן אמריקה, לאחר שנצפו במספר דייטים בלונדון. כעת, עומדת ג'יימס במרכז סערת בגידה חדשה שמבלבלת את כולם. ב-11 באוקטובר, ג'יימס בת ה-31 ו-ווסט בן ה-50, צולמו יחד ברומא, כשהם רוכבים על קורקינט, אוכלים יחד צהריים ואפילו מתנשקים! אבל כאן הסיפור מסתבך, לאלו מכם שלא בקיאים בחיי האהבה של כוכב "הרומן" - ווסט נשוי לקת'רין פיצג'רלד מאז שנת 2010.

עוד בתמונות שהופצו בכל הרשת והמגזינים, השניים, שכרגע מצלמים את העיבוד של הBBC לרומן הקלאסי של ננסי מיטפורד- "המרדף אחר האהבה", נראו קרובים וזוגיים במיוחד בשדה התעופה של רומא ב-12 באוקטובר, יום לפני שווסט ואשתו הוציאו הצהרה על הכחשת הבגידה. למרות הדיווחים על כך שפיצג'רלד הייתה "הרוסה, מרוסקת ושבורת לב" מהתמונות של בעלה עם השחקנית הצעירה, ב-13 באוקטובר, הזוג הנשוי בלבל את כולם כשיצאו מביתם מחובקים יחד עם פתק שכתוב עליו: "הנישואים שלנו חזקים ואנחנו עדיין ביחד. תודה לכם. קת'רין ודומיניק".

אבל הסיפור לא מסתיים כאן, מקורב ל'דיילי מייל' הבריטי סיפר כי בערב הבגידה, התקשרה ג'יימס לאשתו של דומיניק. "ההשערה היא שלילי התקשרה לקת'רין בערב בו פורסמו התמונות וניסתה להסביר לה מה עומד מאחוריהן", אמר והוסיף כי בחלק מהתמונות, הסוכנת המשותפת של דומיניק ולילי, שהיא גם חברה קרובה של אשתו, נוכחת. "הוא לא היה עושה מולה שום דבר מטופש. הוא יודע שהן חברות קרובות".
ובדיוק כשהרוחות נרגעו, תמונות חדשות של הזוג השערורייתי מסופ"ש זוגי בלונדון, צצו והשאירו את כולם מבולבלים. עד ראייה המום, שטס השבוע יחד עם חברת התעופה "British Airways", ובמקרה נכח באותה הטיסה עם השניים סיפר ל"סאן" הבריטי: "זיהיתי אותו מיד אבל לא לגמרי הייתי בטוח מי היא. בהתחלה חשבתי שהיא בתו, כי ידעתי שהוא בן 50 ויכולתי לזהות שהיא צעירה יותר. תוך מספר דקות לאחר ההמראה הם התחילו להתנשק ולהתחבק". ובעוד שווסט ואשתו ממשיכים לטעון שהם יחד וחזקים מתמיד, אין ספק שהסיטואציה משפיעה לחלוטין על מצבה של ג'יימס. הכוכבת, שבימים אלה יצא לנטפליקס סרט המתח החדש בכיכובה - "רבקה", ביטלה מספר השתתפויות שלה בתכניות אירוח וראיונות.



מה גרם לאמה רוברטס לחסום את אמא שלה באינסטגרם?

"אני בקרב אינסטגרם עם אמא שלי, בחיים לא חשבתי שזה יקרה," סיפרה רוברטס בתכנית האירוח של ג'ימי קימל, לאחר שנשאלה על חשיפת ההריון שלה. "זה בהחלט יהיה סיפור טוב לספר לתינוק" התבדחה. אמש, התארחה השחקנית בתכנית האירוח הפופולרית וסיפרה על הרגע בו אמה חשפה את החדשות בטעות. היא הסבירה שלאם לא היה מחשב וטלפון "מתקפל" עד לפני שלוש שנים, אז היא החליטה לקנות לה אייפון ליום האם ועד עכשיו היא מגדירה זאת "כטעות הגדולה ביותר שלה".

בשלב מסוים, קלי קנינגהם, אמה של הכוכבת החליטה לפתוח אינסטגרם. למרות שבהתחלה זה לא הזיק יותר מדי, מהר מאוד קנינגהם החלה לצבור יותר ויותר עוקבים מה שגרם לה לחשוב שהגיע הזמן לתקשר עם קהל המעריצים. בזמן שכוכבת הסרט החדש של נטפליקס "הולידייט" שמרה על הריונה בסוד, כוכבת האינסטגרם העולה הודתה למעריצים על האיחולים והברכות על התינוק, ולמעשה חשפה את הסוד. באחד המקרים, מעריץ שאל אם בתה בהריון ואיחל מזל טוב לכל המשפחה והיא הגיבה בהתלהבות: "כן!! תודה רבה!! כולנו מתרגשים!!".

"זה היה אסון", אמרה רוברטס. "וגיליתי על זה רק במטוס. אז לא יכולתי להתקשר אליה. יכולתי רק לשלוח לה הודעה ולבקש ממנה שתפסיק". הכוכבת הוסיפה שהשתיים העבירו את הנושא בצחוק אבל אז רבו קצת על הנושא. "חסמתי אותה בשלב מסוים, זה היה הנשק היחיד," סיפרה האם לעתיד. "היא סימסה לי ב-2 בלילה ושאלה אם חסמתי אותה, כמובן שעניתי שכן. אבל אז ביטלתי את החסימה, זו הייתה מלחמת אינסטגרם עם אמא שלי שלא ראיתי מגיעה".
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש אוקטובר
 
חיפוש בארכיון 2020
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט