רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: הפרידה של כוכבי "בית הנייר" והזוגיות של הארי סטיילס

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של ליטן לשינר: אנתוני הופקינס חוגג 45 שנים של פיכחות, אמה סטון מצפה לילד ראשון, אמה רוברטס קיבלה לעולם את בנה הבכור, לאחר שנתיים של זוגיות כוכבי "בית הנייר" נפרדים והאם הארי סטיילס ואוליביה ווילד יוצאים?
לאחר שנתיים של זוגיות - כוכבי "בית הנייר" נפרדו

הצמד הספרדי, מריה פדרזה בת ה-24 וחיימה לורנטה בן ה-29, שכיכבו יחד בסדרות המצליחות של נטפליקס "בית הנייר" ו"אליטה", נפרדו לאחר שנתיים ביחד והשאירו את המעריצים שבורי לב. לפי אתרי הרכילות בספרד, השניים הפסיקו לעקוב אחד אחרי השני בחשבון האינסטגרם, וכולנו יודעים מה זה אומר בימינו.

בנוסף הם דאגו למחוק כמעט לחלוטין כל זכר לזוגיות הפוטוגנית שלהם מהרשתות. מריה מחקה את כל התמונות בעוד שלורנטה לעומתה שמר חלק. השניים שהכירו על הסט של דרמת התיכון "אליטה", המשיכו את דרכם המשותפת ב"בית הנייר" וגילמו זוג מאהבים. הם החלו לצאת בשנת 2018 ומאז שמרו על המדיה מלאה בתמונות מאוהבות ודביקות שלהם, כנראה רק כדי שיהיה להם מה למחוק אחר כך.

[*]

אנתוני הופקינס חוגג 45 שנים של פיכחות

זוכה האוסקר אנתוני הופקינס כבש את הרשתות החברתיות בשבוע האחרון בזכות סרטון מעורר השראה בו הוא חוגג 45 שנים של פיכחות. בסרטון שפרסם בטוויטר דיבר הכוכב על המאבק שלו באלכוהוליזם ואיך חייו השתנו לאחר שהוא הבין שהוא בדרך להרוס את חייו: "לפני 45 שנים הייתה לי קריאת השכמה", אמר הופקינס. "הייתי בדרך לאסון, הייתי משתכר עד מוות. אני לא מאמין גדול, אבל אני מאמין שקיבלתי מסר כלשהו, מחשבה קטנה שאמרה, 'אתה רוצה לחיות או למות?'. באותו רגע אמרתי 'אני רוצה לחיות'. מאותו הרגע חיי היו מדהימים," הוא מתאר בגאווה.

הופקינס חשף כי המסע שלו לא היה קל: "היו לי ימים קשים מלאים בספקות". אבל הוא מעודד את מעריציו להמשיך במחשבות החיוביות למרות הקשיים. "בסופו של דבר, אני מצליח להמשיך ולהתקדם. היום זה המחר שדאגתם לגביו אתמול. אנשים צעירים, אל תוותרו, תמשיכו הלאה, תמשיכו להילחם. היו נועזים. זה מה שעזר לי לעבור את החיים עד עכשיו".

[*]

האם הארי סטיילס ואוליביה ווילד יוצאים?

האם אחד מכוכבי הפופ הגדולים בעולם ושחקנית הקולנוע שכולם אוהבים הפכו לפאוור קאפל החדש? התשובה כנראה חיובית. בסוף השבוע האחרון צצו תמונות של הכוכב ובמאית סרטו החדש, השחקנית אוליביה ווילד בת ה-36, שלמי ששכח, נפרדה לפני חודשים בודדים מבעלה - השחקן ג'ייסון סודייקיס. כמובן שהמעריצות של סטיילס הן לא היחידות שהשתגעו מהתמונות של השניים מחזיקים ידיים בחתונת מנהלו של הזמר, גם בעלה של ווילד השתגע באותה מידה. "לג'ייסון אין ברירה אלא לקחת צעד אחורה ולתת לה לעשות את שלה, אבל הוא מחזיק אצבעות שזה רק שלב ושאוליביה תתעשת על עצמה, או לפחות שהארי ישתעמם וימשיך הלאה," סיפר מקרוב לשחקן למגזין "Us Weekly". "הוא נואש לזכות בה בחזרה כדי שיוכלו 'לתקן את המשפחה'". ובעוד שמקורב לווילד סיפר לאתרי הרכילות שבמאית "חורשות את הלילה" וכוכב סרטי "איך להיפטר מהבוס" סיימו את הזוגיות בתחילת 2020, המקורב לסודייקיס דווקא חשף שהכל התחיל לאחר שהיא והארי סטיילס "החלו להתקרב" על הסט של סרטם החדש "אל תדאגי מותק" (בו תשחק לצד סטיילס כוכבת "מידסומר"- פלורנס פיו). "בין אם הארי יודע את זה או לא, הוא היה הסיבה לפרידה," המשיך המקור. אך נציג מטעמו של סטיילס מיהר להפריך את השמועה ואמר ש"הארי לא היה זה שפירק את הזוגיות".

תגידו מזל טוב - אמה סטון בהריון!

זוכת האוסקר אמה סטון ובן זוגה התסריטאי דייב מק'ארי מצפים לילד ראשון. החדשות הגיעו לאחר שצצו ברשת תמונות של כוכבת "לה לה לנד" מסתובבת ברחבי לוס אנג'לס עם בטן הריונית. הזוג עדיין לא הגיב באופן רשמי לחדשות, אבל מקורבים לשניים לא מסתירים את האמת. "היא נראית מאוד שמחה ונרגשת להפוך לאמא. היא נראית נהדר, בריאה וזוהרת," סיפר אחד המקורות למגזין "Us Weekly" והוסיף, "היא מצליחה לתמרן בין חברים לעבודה ודואגת להישאר בכושר. היא מתאמנת בכל יום." סטון ומק'ארי החלו לצאת לראשונה ב2017 לאחר שנפגשו על הסט של תכנית המערכונים "סאטרדיי נייט לייב" והתארסו שנתיים לאחר מכן. הם אישרו את החדשות על האירוסין עם פוסט חמוד באינסטגרם של שניהם יחד כאשר סטון משוויצה בטבעת הייחודית שלה.

[*]

אמה רוברטס קיבלה לעולם את בנה הבכור!

בשבוע שעבר, הפכו אמה רוברטס, ובן זוגה, השחקן גארט הדלנד ("טרון: המורשת") להורים טריים לאחר שקיבלו לעולם את בנם הבכור. אמש (ד') חשפה רוברטס את בנה לראשונה בתמונה באינסטגרם וכתבה "תודה לך 2020 על שעשית דבר אחד כמו שצריך. האור שלנו- רודס רוברט הדלנד". הבן נולד ביום ראשון שעבר במשקל 9 פאונד. הבן הטרי בהחלט הגיע בהפתעה מוחלטת לכוכבת "הולידייט", שחשפה בנובמבר האחרון כי היא סובלת ממחלה בשם אנדומטריוזיס, שמשפיעה על פוריותה. לדבריה, התסמינים שהחלו כשהייתה כנערה, לא אובחנו כמו שצריך עד שנות ה-20 לחייה, מה שגרם לה לחשוש שהתהליך יהיה קשה במיוחד.

הכוכבת אף סיפרה כי היא הקפיאה את הביציות שלה לאחר שאובחנה, אך בסופו של דבר, לא היה בהן צורך והדברים הסתדרו עבורה בדיוק כמו שחלמה. "זה נשמע קצת צ'יזי אבל בדיוק ברגע שהפסקתי לחשוב על זה, נכנסנו להריון", אמרה בראיון למגזין "קוסמופוליטן". אבל גם אז היא לא מיהרה לשמוח ולספר לכולם. "פחדתי שמשהו ישתבש אז שמרתי את זה לעצמי, למשפחתי ולבן זוגי. לא רציתי לתכנן תכניות גדולות למקרה וזה לא יצליח. למדתי שהתכנית היחידה היא שאין באמת תכנית". רוברטס בת ה-29 ובן זוגה בן ה-36, החלו לצאת בתחילת 2019, זמן קצר לאחר קשר ארוך ומתוקשר של הכוכבת עם השחקן אוון פיטרס.
מה מבין סרטי השנה של אתר סרט הוא סרט השנה שלכם?

מה סרט השנה שלכם לשנת 2020? 1917 נשים קטנות ג'וג'ו ראביט ג'ודי מעבר לקשת יהלום לא מלוטש הג'נטלמנים אף פעם לעיתים רחוקות לפעמים תמיד
שלח/י
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית אנתוני הופקינס
 
חיפוש בארכיון 2022
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.7ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט