חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: סטיוארט עוזב, המתים המהלכים חוזרת וסמוך על סול מגיעה

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה השבועי של יאיר פרי והפעם: ג'ון סטיוארט עוזב את הדיילי שואו, צפו בספיישל מיוחד מאחורי הקלעים של "משחקי הכס", סדרת הבת של "שובר שורות" מגיעה למסך, "המתים המהלכים" חוזרת ושוברת שיאי רייטינג ומה יקרה בהמשך העונות של גות'הם, פני דרדפול וסוכני שילד ובעונות החדשות של קומיוניטי ואורפן בלאק?

ג'ון סטיוארט עוזב

עצרו הכל: ג'ון סטיוארט עוזב את "הדיילי שואו". אחרי 16 שנה בהן הגיש את תכנית הסאטירה מדי יום בערוץ ה"קומדי סנטרל" והפך אותה למובילה בארה"ב ולמייצרת קו חדש של סאטירה דעתנית וליברלית שלא מהססת להתנגח באף גורם, הודיע אמש סטיוארט על פרישה. המגיש בן ה-52 הכריז זאת בעצמו בסוף התוכנית להפתעתם הגמורה של הצופים בקהל. צפו ובכו:



משחקי הכס

השבוע שוחרר הספיישל המיוחל של משחקי הכס "Day in a life". הספיישל, החושף את מאחורי הקלעים של ההפקה המורכבת ביותר בעולם הטלוויזיה, גילה לנו כמה דברים גם על העונה הבאה, בין השאר שאנחנו הולכים לבקר בדורן ושהמלכה סרסיי הולכת לטעום קצת מחיי העוני בממלכה. צפו בסרטון המלא פה:



סמוך על סול

סדרת הבת של "שובר שורות" הפציעה השבוע בפרק בכורה שגרף רייטינג מטורף (6.9 מליון) לפרימיירה בכבלים. הסדרה מזכירה את סדרת האם לא רק בשל הדמות המובילה, אלא היא גם צולמה ונצבעה באותה צורה כמו "שורות" ונוצרה ע"י יוצר הסדרה וינס גיליגן. בארץ, אגב, הסדרה תהיה זמינה גם לצפייה ביס, הוט ובאפליקציית הVOD-של סלקום, סלקום TV.



המתים המהלכים

עוד סדרה מנצחת של AMC שחזרה השבוע היא כמובן "המתים המהלכים" אשר שבה להמשך העונה החמישית בפרמיירה שהמבקרים כינו "עגומה ומוזרה". מה שחשוב הוא שלפרק החזרה היה רייטינג מפלצתי של 15.6 מליון צופים. עוד מעולם ה"מתים המהלכים": השחקנית אמילי קיני (בת') תופיע בסדרה "הפלאש" בפרק קרוסאובר מיוחד עם "החץ" בו היא תגלם את ברי לאברן, נבלית-על הידועה בכינויה המאיים Bug-Eyed Bandit ותעשה לפלאש חיים קשים. גות'הם

הרייטינג של "גות'האם" לעומת זאת ממשיך להיות פחות ממזהיר, ואולי משום כך הובטח לנו טיזר לכניסתו של אויב חדש, עם חיוך שטני וצחוק מרושע, הרי הוא הג'וקר. מעט ידוע על האויב החדש, בין השאר משום שגם הקומיקס של "באטמן" לא תמיד סגור על סיפור המוצא שלו, אך מה שמעניין הוא שמי שיגלם אותו הוא קמרון מונגן, הרי הוא איאן מ"חסרי בושה".

סוכני שילד

המחצית השנייה של העונה השנייה חוזרת בעוד כמה שבועות והשבוע לא רק שפורסם טריילר חדש אלא גם הוכרז שהשחקנית ג'יימי אלכסנדר, ששיחקה את ליידי סיף בסרט "ת'ור" והופיעה בתפקיד אורח בעונה הראשונה לפרק אחד תחזור בהמשך העונה, אלא שכעת היא איבדה את זכרונותיה כליל. למי שפספס את הלינק שהעלנו לפייסבוק השבוע, הנה הטריילר להמשך העונה:



קומיוניטי

סדרת הקאלט העל-זמנית קומיוניטי חוזרת ב17 למרץ, הפעם גם בלי שירלי, לרשת Yahoo. השבוע הודיעה ענקית הרכב Honda שתקח חסות על הסדרה. בין שאר פרסומות מחוץ ובתוך הסדרה, כוכבי הסדרה עתידים לנהל לפחות סצנה אחת בתוך Honda CR-V. הסדרה חוזרת למסך לאחר שרשתNBC ביטלה אותה בסוף עונתה החמישית. העונה תצטרף את הסדרה פג ברוסטר מ"מחשבות פליליות", הזכורה גם כקת'י מהעונה הרביעית של "חברים" (זאת שג'ואי יוצא איתה ואז צ'נדלר יוצא איתה ואז ג'ואי נכנס לתוך ארגז ענק. זוכרים?).

טרנספרנט

יוצרת "טרנספרנט" ג'יל סולוואי (שכתבה גם ל"טרה" ו"עמוק באדמה") נחשבת כרגע לדבר החם ביותר בתעשיית הטלוויזיה והתרגשות רבה התעוררה כשהכריזה שהיא מתכננת סדרה חדשה לרשת MTV שתעסוק בצמד חברות אותן יגלמו כוכבות הרשת האמריקאיות לייל פרידמן ואשלי סקידמור המוכרות מסדרת הרשת "Hotmessmoves"

קצרים:

- תאריך החזרה של "פני דרדפול" נדחה בשבוע, מה-26 לאפריל ל-3 במאי. היוצר ג'ון לוגאן אמר על העונה החדשה: "בעונה האחרונה הגיבורים היו ציידים, העונה הם יהיו ניצודים". מצמרר.

- מאז הזכייה המפתיעה בגלובוס הזהב, "ג'יין הבתולה" מחזיקה רייטינג גבוה והשבוע שברה שיא חדש ועקפה אתThe Originals" " לראשונה. עוד התפרסם השבוע שכוכבת "החתונה היוונית שלי", ניה ורדלוס, תתארח בסדרה העונה. -

- אל הפיילוט המצופה של "ביליונים", הסדרה החדשה של רשת Showtime בכיכובם של פול ג'יאמטי ודמיאן לואיס ("הומלנד"), לוהקה מאלין אקרמן ("הקאמבק", "השומרים") בתור אשתו של לואיס.

- סדרת טיזרים חדשה לעונה השלישית של "אורפן בלאק" מתחילה עם הגיבורה הקשוחה שרה וחזרה לזכרון מטריד של נעיצת העפרון בעין של רייצ'ל וההכרזה שהיא "לא הרכוש שלכם". זה רק אני או שכבר אי אפשר לחכות שהסדרה תחזור ב-18 לאפריל?



ולסיום, כתמיד, שיר של "גלי" מהשבוע. שבוע הבא, אגב, הובטח פרק טרנסג'נדרי במיוחד כשיוניק חוזרת להופעת אורח.

יאיר פרי - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ המתים המהלכים 5 (עמוד סדרה)
חץ משחקי הכס (עמוד סדרה)
חץ אורפן בלק (עמוד סדרה)
אין מאמרים מחודש פברואר
 
חיפוש בארכיון 2015
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט