הארי פוטר ואוצרות המוות חלק 1 ביקורת סרט

Harry Potter and the Deathly Hallows 1 Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "הארי פוטר ואוצרות המוות חלק 1":
"מהטובים בסדרה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Harry Potter and the Deathly Hallows 1
משחק דניאל רדקליף , אמה ווטסון , רופרט גרינט , הלנה בונהאם קרטר, רובי קולטריין, רייף פיינס, מייקל גמבון, גארי אולדמן, אלן ריקמן, מגי סמית, דיוויד טיוליוס, ג'ולי וולטרס, מירנדה ריצרדסון, ג'ון הארט במאי/ת דיוויד ייטס  
מתח/פעולה
ביקורת סרט להארי פוטר ואוצרות המוות חלק 1 מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"מהטובים בסדרה"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע90.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די8.7%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות1.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
איזה כיף שאולפני וורנר בחרו לוותר על משקפי התלת מימד ולהעניק לסרט השביעי והלפני האחרון בסדרת הארי פוטר את הכבוד הראוי לו כיצירה קולנועית מכובדת ומרשימה. "הארי פוטר ואוצרות המוות חלק 1" הוא אכן סרט בוגר ואפל. העלילה מתמקדת בשלושת הגיבורים הצעירים ורבות מהדמויות הקבועות כלל אינן מופיעות בסרט. גם הוגוורסט בית הספר למכשפים כמעט ואינו בנמצא וזו הפעם הראשונה בסדרה שאפשר לכתוב באופן מפורש: הסרט איננו מיועד לילדים. קהל היעד הישיר שלו הם אותם צעירים שגדלו עם סדרת הסרטים/ספרים, בדיוק כמו כוכבי הסרט, והם כרגע בתחילת שנות העשרים שלהם.התסריטאי המעולה סטיב קלובס ממשיך להשקיע בתסריט שהפך למרות שפע הפעלולים לאינטימי יותר, קודר ומעיק מהרגיל. הארי, הרמוני ורון נמלטים על נפשם אחרי שמשרד הכשפים נפל לידיהם של כוחות הרשע המונהגים על ידי וולדמורט. הסכנה מוחשית ומאיימת מאי פעם. חתונה של חבריהם מותקפת, אנשים הקרובים להם שהגנו על הארי במהלך השנים האחרונות נרצחו בדם קר, ועכשיו על שלושת הצעירים הנמצאים במצב של אבדון ודכאון לנסות למצוא פתרון. הם נודדים בעולם בתקווה שיצליחו לפענח את הרמזים שדמבלדור מורם ורבם השאיר אחרי הרצחו.
דיוויד ייטס הבמאי האלמוני שביים את הדרמה הצנועה והקסומה "הנערה בבית קפה" נשכר לביים את שני הסרטים הקודמים בסדרה. המפיקים החליטו להמשיך ולעבוד עם הבמאי האלמוני. בעיני הסרט הקודם היה פחות מוצלח והתעורר בי חשש ששני הסרטים האחרונים בסדרה לא יספקו את הסחורה, אבל טעיתי. ייטס מייצר כאן את אחד הסרטים הטובים ביותר בסדרת סרטי "הארי פוטר". הוא אפילו מתקרב ברמתו לסרט שביים אלפונסו קוארון, "הארי פוטר והאסיר מאזקבאן" שנחשב עד היום לסרט הטוב ביותר בסדרה.נראה ששלושת הכוכבים של הסדרה דניאל רדקליף, אמה ווטסון ורופרט גרינט הבשילו והפכו לשחקנים בוגרים ואייכותים לכל דבר. רדקליף כהארי פוטר מרגש ומורכב, ווטסון בוגרת ויש לציין גם יפהפייה ואילו גרינט מצליח ליצור דמות מעניינת עם קונפליקט. כמו סדרת הסרטים שהתחילה עם הבמאי כריס קולומבוס (שכחו אותי בבית) ובדרך גם ביקר בה מייק ניואל גם השחקנים הלכו והשתבחו עם הזמן. גם בסרט זה יש כמובן רשימת כוכבי קולנוע בריטים מרשימה במיוחד, ביניהם אלן ריקמן, הלנה בונהאם קרטר, ביל ניי, ריצ'רד גריפתיס, ג'ולי וולטרס, וראלף פיינס כלורד וולדמורט ממשיך להטריד מכולם.
אם החלק השני של אוצרות המוות והסרט האחרון בסדרת "הארי פוטר" יהיה באותה רמה כמו סרט זה צפויה לנו פינאלה מכובדת לאחת מסדרות הסרטים האפיות החשובות והמבדרות בתולדות הקולנוע. בהחלט יש למה לצפות ביולי 2011.
הארי פוטר ואוצרות המוות חלק 1 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: .MOR Rגיל: 1310/12/2016 02:35:30
8/10אייקון ציון
סרט מצוין !!! השחקנים נהדרים, הצילום מעולה, הפס-קול מוסיף המון לאווירה, האפקטים עוצרי נשימה, האקשן ממגנט, הטוויסטים מפתיעים ורוב הדיאלוגים מעניינים אבל התסריט והעלילה לפעמים "נמרחים" מדי ומרדימים. בקיצור, מעולה. כדאי לראות !!!
שם: דודגיל: 1328/09/2015 11:47:58
9/10אייקון ציון
סרט מהמם, אחד הסרטים הטובים שלהם. אולי לא עם הרבה "אקשן", אבל בהחלט זה מין מסע הישרדות. סרט שמתאים לבני נוער, אך גם יותר קטנים יהנו ממנו.
שם: יואלגיל: 3207/07/2013 15:05:46
8/10אייקון ציון
החלק הראשון של הסרט השביעי- לאחר כל כך הרבה סרטים אין הפתעות כל כך. אכן החלק הזה עשוי טוב אך כבר אין למה לצפות בהמשך...
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט