זעם הטיטאנים (תלת מימד) ביקורת סרט

Wrath of the Titans Movie Review

תמונת כתבשחר עמית על "זעם הטיטאנים (תלת מימד)":
"נחות מקודמו"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Wrath of the Titans
משחק סאם וורת'ינגטון, ליאם ניסן, רייף פיינס, בילי ניי, רוזמונד פייק, דני יוסטון במאי/ת ג'ונתן ליבסמן  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לזעם הטיטאנים (תלת מימד) מאת שחר עמית | מבקר
ציון המבקר
"נחות מקודמו"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע86.9%
בבית
אחכה לדי.וי.די10.7%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות2.4%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
בהוליווד לפעמים לא יודעים מתי להפסיק. "זעם הטיטאנים" הוא המשך לשובר הקופות מ 2010 "התנגשות הטיטאנים", אבל אל תמהרו להתלהב, הוא מצליח להביך אפילו את הקודם לו.פרסאוס (סאם וורת'ינגטון) בנו חצי האל של זאוס (ליאם ניסן) נכנע לחיים הפשוטים של דייג בכדי להגן על בנו ואפילו מסרב להצעת אביו לחזור לחיי האקשן, אולם כל זה משתנה בפחות מחמש דקות מתחילת הסרט כשחיה דו ראשית תוקפת את כפר הדייגים שלו. בינתיים בנו השני ומלא הקנאה של זאוס, ארס (אדגר רמירז) חובר להאדס (ראלף פיינס) במטרה לשחרר את אב כל האלים, קרונוס, המחפש להרוס את העולם כולו.
ג'ונתן ליבסמן ("שדה קרב: לוס אנג'לס") תופס את כיסא הבמאי בסרט שנעשה כמעט כולו בטכנולוגיית מחשב ובתחום זה ישנה התקדמות רבה מהסרט הקודם. בסרט אנו זוכים לביקור מקיקלופים ענקיים, מפלצות דרקוניות ואפילו פגסוס. התלת מימד אכן השתפר וסצנות האקשן הראשונות מצליחות להזרים לסרט אדרנלין, עד שזה כבר נמאס. הבנייה של הסרט היא שיטתית בה כל סצנה שנייה היא אירוע קרב אפי הנשכח לגמרי מספר דקות לאחר מכן. חוסר ההתלהבות של היוצרים מורגש והתוצאה השבלונית נטולת מימד רגשי או מחשבתי בסיסי.על הנייר רשימת השחקנים נראית מבטיחה, אולי אפילו מדי. ליאם ניסן, ראלף פיינס וסאם וות'ינגטון הם רק קמצוץ מהאנסמבל המכובד. ניסן ווורת'ינגטון כשלו להעביר משהו מלבד שעמום. שני השחקנים המוכשרים הוכיחו בעבר כי הם מסוגלים להתחבר לעוצמתיות של רגע מצוקה ולסחוף את הצופה לסערת רגשות, אולם, בסרט זה הם נתנו הופעה עייפה ומאובנת גם ברגעים המועטים שהתסריט איפשר להם לרגש, אפילו במעט. את הקומדיה הלא רצויה ואף מביכה חילקו בין דמותו של הפייסטוס (ביל ניי) ובנו חצי האל של פוסידון, אגנור, (טובי קבל), שמשום מה היו בעלי מבטא בריטי-קוקני למרות שהסרט הוא בתקופת יוון העתיקה. ראלף פיינס בתור אל השאול האדאס הוא היחיד שסיפק מעט מטען רגשי, אולם גם זה לא מספיק כדי להציל את הסרט.
"זעם הטיטאנים" נולד למטרה אחת: למכור. למכור סרט זול במעטפת זהב של תקציב עתק בסה"כ 150 מיליון דולר, תלת מימד ושחקנים מפורסמים. ההכנסות הדלות (34 מיליון דולר בלבד) הן הוכחה כי הקהל אינו טיפש כפי שחושבים בהוליווד. החדשות הטובות הן שכנראה שלא נסבול טרילוגיה.
זעם הטיטאנים (תלת מימד) - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: מיכאלגיל: 1109/11/2012 15:24:09
9/10אייקון ציון
הסרט טוב אקשן מטולגיה יוונית נראה לי בסדר טוב מאוד נהנתי הרבה אפקטים אני נהנה מהרבה סרטים אבל פשוט אין לי כוך לתייג ממליץ לצפוץ בו ולכל סרט שאני נותן ציון גבוהה אני כמובן ממליץ לצפות בו
שם: ירדן זמטגיל: 1206/10/2012 12:51:44
9/10אייקון ציון
באמת סרט מדהים מלא אקשן ומתח בכללי מאוד אוהב את הסרטים על המיתולוגיה היונית הלכתי עם 7 חברים לסרט היה נורא כיף חוץ מזה שכמה ילדים מקדימה לא הפסיקו להרעיש לצרוח להפריע אבל בכללי סרט מדהים ממליץ לראות!!
שם: רועי שיףגיל: 2029/06/2012 16:40:23
4/10אייקון ציון
הסרט לא ממש מתעסק בטיטנים כמו שהעולם מכיר את המוסג טיטן, האלים בסרט מוצגים כסתם עוד אנשים שפשוט נמצאים במעמד גבוהה בחברה ולא כאלים בעלי כוחות מיוחדים עד לסוף הסרט כאשר סוף סוף רואים את הטיטן. בסופו של דבר סרט נחמד
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט