עד החתונה זה יעבור ביקורת סרט

The Five-Year Engagement Movie Review

תמונת כתבשחר עמית על "עד החתונה זה יעבור":
"חוויה מספקת"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Five-Year Engagement
משחק ג'ייסון סגל, אמלי בלאנט, כריס פראט במאי/ת ניקולס סטולר  
רומנטיקה
ביקורת סרט לעד החתונה זה יעבור מאת שחר עמית | מבקר
ציון המבקר
"חוויה מספקת"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.1/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע73.2%
בבית
אחכה לדי.וי.די15.9%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות11.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אז שוב ג'ייסון סגל; שוב קומדיה רומנטית; שוב לב נשבר; שוב הם חוזרים ואז הלב שוב נשבר וכן הלאה. את הנוסחה כולם כבר מכירים ולמען האמת זה לא משנה. אנשים הולכים לקומדיות רומנטיות כדי קצת לצחוק, קצת לאהוב וזה בדיוק מה שהסרט הזה מספק.הסרט עוקב אחר חמש שנים בהן תום, המגולם ע"י ג'ייסון סגל ("קח את זה כמו גבר", "איך פגשתי את אמא", "חבובות"), סו שף חביב מסן פרנסיסקו וארוסתו ויולט, דוקטורנטית לפסיכולוגיה, מנסים להתחתן ומשום מה זה תמיד נדחה. הדבר המוצלח ביותר בסרט היא ההתייחסות לבעיות מודרניות של מערכות יחסים. ויולט מתקבלת להשלמת הדוקטורט באוניברסיטת מישיגן ותום נאלץ לזנוח את עבודת החלומות שלו למענה. המעבר מהחוף המערבי התוסס והקייצי לעיר הקפואה בה תום מתקשה לממש את עצמו, מציב את בני הזוג בשאלת מיליון הדולר: קריירה או אהבה?
ג'ייסון סגל כבר למד לנצל את דמותו הגדולה והמגושמת ליצירת דמות מעט ביישנית ודי מצחיקה שקל לאהוב אותה, מעין דמות הענק החביב. לידו ניצבת עוד שחקנית מנוסה בז'אנר, אמלי בלאנט ("לדוג סלמון בתימן", "ויקטוריה הצעירה") המגלמת את ויולט. הכימיה בין השניים אינה מושלמת, מה שמתעורר את השאלה האם הם באמת מתאימים אחד לשני. מלבדם כריס פראט ואליסון ברי מככבים כזוג שמתחתן במהרה בעקבות הריון לא מתוכנן ובעיקר מנסה להצחיק בכל הזדמנות.התסריט שנכתב על ידי הבמאי-תסריטאי ניקולס סטולר יחדיו עם סגל, יכל להיות קצר בחצי שעה לפחות. הסצנות המיותרות, הקצב האיטי והאורך המוגזם (מעל לשעתיים) גורמות לסרט להרגיש כמו חמשת השנים שהזוג עובר. חוויית הצפייה הייתה יכולה להיות מהנה בהרבה אילו קצב הסרט היה מהיר יותר. בנוסף, סגל וסטולר מנסים להעניק לסרט נופך אומנותי ופסיכולוגי שלא ממש צולחים ונראים חובבנים. עדיף היה שהיו מתמקדים אך ורק בצד הבידורי.
"עד החתונה זה יעבור" למרות הבעיות השונות עונה על מטרתו ומצליח לספק חוויה זוגית נחמדה עם מעט הומור ורגש, למרות שלעתים הוא יכול להיות מייגע. הסרט הוא לא רע, אולם רחוק מלהיות מושלם, אבל כפי שלמדים ויולט ותום, לפעמים זה מספיק.
עד החתונה זה יעבור - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: nanaגיל: 2918/11/2016 14:46:46
6/10אייקון ציון
מאכזב ביחס לציפיות, לא מתקרב להצחיק כמו "forgetting sarah marshell" של אותם כותבים ובמאי ולא מתקרב להצחיק כמו "שכנים" של אותו במאי אך עדיין יש כמה סצנות מבדרות, קאסט מצוין שמכיל את ג''ייסון סיגל (המצוין כמו בכל סרט שהוא שיחק, מתי כבר יגיע האוסקר?),אמילי בלאנט וכריס פראט . מומלץ לזוגות נשואים שסיימו עם תקופת האירוסין ולכן הסרט לא יפחיד אותם מתקופה זו, לא לצפות לקומדיה רומנטית ברמה של "forgetting sarah marshell"
שם: דב ישראליגיל: 3729/09/2012 09:39:51
7/10אייקון ציון
The Five-Year Engagement סו שף מסן פרנסיסקו וארוסתו מנסים להתחתן ומשום מה זה תמיד נדחה...קומדיה רומנטית קלילה וחמודה,מצחיקה,ישנה התייחסות לבעיות מודרניות של מערכות יחסים,היה צריך להיות יותר קצר כדי שיעבור יותר בכיף.
שם: נועהגיל: 1403/08/2012 02:25:49
9/10אייקון ציון
חמוד ומצחיק מומלץ לראות !!!!!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי רומנטיקה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט