להתאהב בפיגארו ביקורת סרט

Falling For Figaro Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "להתאהב בפיגארו":
"ג'ואנה לאמלי בתפקיד משעשע מצילה סרט שחוק "
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Falling For Figaro
משחק דניאל מקדונלד, ג'ואנה לאמלי, יו סקינר, שאזאד לטיף במאי/ת בן לווין  
רומנטיקה
ביקורת סרט ללהתאהב בפיגארו מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"מבדר ונשכח"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.5/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע69.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די26.1%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות4.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הניסיון של דניאל מקדונלד למצב את עצמה ככוכבת קולנוע הוליוודית לא יגיע בזכות הסרט "להתאהב בפיגארו". היא התגלתה בדרמה המוזיקלית "פאטי קייקס", המשיכה להפתיע בדרמה "גדולה מהחיים" לצד ג'ניפר אניסטון והמון שירים של דולי פרטון, והשתתפה בסרטו של הבמאי הישראלי גיא נתיב, "סקין", בתפקיד אהובתו של נאו-נאצי לשעבר. נראה שהגיע הזמן להעלות הילוך מבחינת הקריירה שלה ולהשתתף בקומדיה רומנטית שבה גברים חתיכים, מחוטבים ורזים יפלו שדודים לרגליה בזמן שהיא מנסה להפוך לזמרת אופרה. התוצאה חביבה מאוד, בעיקר בזכות החן הבלתי נדלה של מקדונלד והנוכחות של מי שמגלמת את המורה שלה, אבל העלילה השגרתית והצפויה להחריד לא עושה חסד עם הסרט המבוים במקצועיות קורקטית.מילי קנטוול היא אמריקאית צעירה וחריפה העובדת במכון פיננסי לונדוני שבו היא מנהלת קרנות מוכשרת להפליא. היא עילוי של ממש בתחומה, עובדת שנועדה להגיע להישגים גדולים ורווחיים. רגע לפני שהיא זוכה לשדרוג במשרה ובמשכורת, היא מודיעה לבוס ולשאר העובדים שהיא מעדיפה לנסות ולהגשים את השאיפה שלה ולהיות זמרת אופרה. היא נוטשת את החבר הסנוב בלונדון ונוסעת לכפר מרוחק אי שם בין הרים ואגמים פסטורליים בסקוטלנד כדי ללמוד את הכישורים שיהפכו אותה לעילוי כזמרת אופרה לפחות כמו שהיא עילוי בתחום הפיננסים. המורה שלה לזמרה היא השחקנית המצחיקה והחריפה ביותר בבריטניה, ג'ואנה לומלי, הזכורה כפאטסי בסיטקום הגאוני "פשוט נהדרת" (Absolutely Fabulous).
זו לא פעם ראשונה שמקדונלד מלוהקת לתפקיד מוזיקלי. היא פרצה ב- 2017 עם דרמת הראפ, "פאטי קייקס" ועכשיו היא מזמרת או יותר נכון עושה ליפ סינק, כמו כל מלכת דראג מקצועית, כאשר היא לבושה בשמלת ערב עם פאייטים. איך אנחנו יודעים שהיא פשוט אוהבת אופרה? כבר בסצנה הראשונה היא צופה נרגשת ונלהבת בבית האופרה המלכותי של לונדון. היא גם מעדיפה לבלות מול המחשב הנייד ולצפות באופרה במקום להיכנס למיטה עם החבר שלה שהוא גם עמית לעבודה צ'רלי (שזאד לטיף) המנמנם על כתפה בזמן המופע.הסרט מעלה הילוך כאשר נכנסת לתמונה מאמנת הקול מייגן ג'פרי-בישופ, הלא היא ג'ואנה לומלי האגדית, שכל משפט שלה מושחז ומושחת יותר מהקודם. השחקנית הוותיקה מחיה את סרט המנומנם כמאמנת הקול שנהנית להתעלל בתלמידיה בדרכים לא קונבנציונליות ושולפת מילים ומשפטים שכנראה מורים לזמרה היו מתים לשלוף מגרונותיהם, אלמלא היו חוטפים תביעה.
למייגן יש תלמיד נוסף בשם מקס, בחור צנוני אבל חמוד להפליא, בגילומו של יו סקינר. לא צריך לנחש יותר מדי מה עתיד להתרחש כאשר מילי ומקס ייפגשו. כאמור, אין הרבה הפתעות בסרט הזה. גם השחקן הנפלא, גארי לואיס, הזכור כאבא של בילי אליוט מהסרט הקלאסי, משתתף ב"להתאהב בפיגארו" ומתבזבז כאן לחלוטין כבעל בית המלון שהוא גם בית המרזח היחיד בכפר.למקדונלד יש נוכחות קולנועית וחן רב. הם מצילים את דמותה הלא ממש מעניינת ומפותחת של מילי, שגם בסופו של הסרט איננו מבינים מדוע היא כל כך אוהבת אופרה ולמה היא מוכנה לסכן את הקריירה המצליחה שלה ומערכת היחסים שלה כדי להגשים את חלומה. טוב עוד יותר שג'ואנה לומלי משתתפת בסרט הזה. עם שיער מבולגן, זלזול תמידי על פניה וגידופים מענגים. היא מנערת את הסרט המנומנם ומזריקה לתוכו שלל צבעים ואורות ניאון שגורמים לצופים לחייך בכל סצנה בנוכחותה.עם תסריט נטול הגיון בסיסי, שיש בו יותר מאי-סבירות עלילתית אחת, "להתאהב בפיגארו" היה יכול להיות סרט איום. אבל למרות התסריט הבעייתי, הבימוי סימפטי ונעים הליכות. דמותה של המורה לזמרה בגילומה של לומלי מספקת כמה רגעים שנונים במיוחד, והתוצאה חביבה לצפייה, גם אם תשכח במהרה.
להתאהב בפיגארו - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: עומרגיל: 4003/12/2022 13:22:45
7/10אייקון ציון
קומדיה זה לא, רומנטי בערך. לא צריך לאהוב אופרה בשביל להנות מהסרט, עם העלילה הצפויה.
שם: anipoגיל: 5017/10/2022 09:18:17
7/10אייקון ציון
סימפטי אבל רחוק מלהיות מלהיב.יש שני דברים שגונבים את ההצגה. האחד זה הנופים היפהפיים והשני זו המורה לפיתוח קול הנרגנת והסרקסטית.
שם: איתיגיל: 5216/04/2022 16:45:43
8/10אייקון ציון
דרמה קומית חביבה וקלילה, המשלבת קטעי אופרה קצרים ונופים מקסימים. סרט שיוצאים ממנו עם חיוך רחב
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי רומנטיקה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט