בלי חוקים ביקורת סרט

Savages Movie Review

תמונת כתברון פוגל על "בלי חוקים":
"מיותר לחלוטין"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Savages
משחק ג'ון טרבולטה, טיילור קיטץ', אמיל הירש, בניסיו דל טורו, סלמה הייק, אהרון ג'ונסון, בלייק לייבלי במאי/ת אוליבר סטון  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לבלי חוקים מאת רון פוגל | מבקר קולנוע בכיר
ציון המבקר
"מיותר לחלוטין"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע53.4%
בבית
אחכה לדי.וי.די37.9%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות8.6%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
פעם לפני שנים רבות היה יוצר סרטים מוכשר כשד בשם אוליבר סטון.עד היום סרטו "סלבדור" הוא בעיניי אחד הסרטים הטובים ביותר שנעשו על הפוליטיקה והכאוס באמריקה הלטינית. סטון אחראי גם ליצירות חשובות כ"פלטון" ,"נולד בארבעה ביולי", "רוצחים מלידה" המטריד ו"יום ראשון הגדול" בעייני אחד מסרטיי הספורט הנועזים ביותר שנעשו החושף את הצד האפל של גיבורי התרבות של אמריקה – הספורטאים. לסטון היה קצב והיתה אנרגיה בלתי נגמרת שפרצה מהמסך לצופה.אבל נדמה שמאז והגיעה המאה ה21 יבשה הבאר היצירתית שממנה שתה סטון ויצירתו הלכה והתמעטה ואם כבר נעשתה סיפקה סרטים נחותים כמו "אלכסנדר" הבלתי נסבל "וול סטריט 2" המביך .סטון עדיין ממשיך בשטיקים הידועים שלו של להטוטי מצלמה וערבוב סוגי פילם שונים אבל אם זה עבד נפלא בעבר הרי כיום בעידן שבו קולנוענים צעירים מותחים את המעטפת שוב ושוב סגנונו נדמה מיושן במקרה הטוב ופתטי במקרה הרע.
מה שמביא אותנו ליצירתו האחרונה "בלי חוקים"(תרגום נפלא ל"פראים" שמו המקורי של הסרט אבל בינינו למי אכפת?...).הסרט מספר על צמד חברים (טיילור קיטש המוכיח שוב שאיכויות המשחק שלו בלתי קיימות בעליל) וארון גו'נסון החביב מ"קיקאס". שניהם מגדלים את המריחואנה האולטימטיבית עושים המון כסף ונהנים מהחיים. כמובן יש את הצלע הנשית השחקנית המצודדת בלייק לייבלי המגלמת את "או". היא מאוהבת בשניהם ועושה רושם שכל השלישייה חיה בגן עדן עד שקרטל הסמים של בחה מחליט שגם הוא רוצה להשתתף בחגיגה והכול מסתבך. כמו בפילם נואר מסורתי לסרט יש וויס אובר של "או" החיננית ויש את הרעים מהמאפיה כולל סלמה הייק בתור ראש הקרטל ובניסיו דל טורו החביב בתור סגנה .וכדי להשלים את התמונה מופיע ג'ון טרבולטה בתור סוכן אפ בי איי מושחת שדואג רק לעצמו.על פניו יש לסרט את כל המרכיבים להצליח: יש רעים, יש טובים, יש סמים וכסף שזה תמיד מהווה זרז לאקשן ולפיצוצים ואפילו כמה שחקנים מצוינים כמו טרבולטה ודל טורו. הבעיה היא ששום דבר בסרט לא מתחבר. העלילה נמרחת על שעתיים מייגעות.הסרט אלים ללא כל צורך (אני חובב סרטי אימה והיה לי קשה עם כמה קטעי אלימות שהיו ממש דוחים לטעמי), הדמויות פשוט לא מעניינות ואי אפשר להזדהות עם אף אחד שלא לדבר על תצוגת משחק עלובה של שניים משלושת ה"טובים" (ג'ונסון בכל זה מנסה יאמר לזכותו).
ב"מייקינג אוף" של הסרט מצוטט אחד השחקנים כשהוא אומר "הסרט הוא ספרות זולה של המאה ה21" נו באמת! מזמן לא הרגשתי שבזבזתי שעתיים מחיי כמו בזמן שצפיתי ב"בלי חוקים" אין מתח, אין טיפת הומור, ואפילו טרבולטה בתפקיד אמין לא מציל את המצב.בקיצור –אנחנו עכשיו בתקופה המכונה "עונת המלפפונים" בהוליווד: אחרי הבלוק בסטרים של הקיץ ולפני עונת האוסקרים ו"בלי חוקים" הוא עוד זיבלון שמגיע למסכים כי זה מה יש עכשיו (לטעמי ללא שמו של אוליבר סטון הוא היה יוצא ישר לדיוידי) ממש ממש אין צורך ללכת – אני סבלתי מספיק , למה שזה יקרה גם לכם?
בלי חוקים - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: zoharzoharגיל: 2129/03/2019 04:00:08
7/10אייקון ציון
אני אהבתי יש עניין ומתח שכן מחזיק את הצופה מספיק זמן הסרט טיפה נמרח והיו יכולים לקצץ באיזה עשרים וחמש דקות בכיף אבל סצנות האקשן עשויות טוב, יש עניין ומתח והשחקנים וביניהם גון טרבולטה האגדי עושים את העבודה! רמת אלימות גבוהה אז לא להראות לפני ילדיכם הקטנים
שם: איציק גורגיל: 4028/11/2013 00:54:19
5/10אייקון ציון
סרט מטופש לחלוטין. סצנות אלימות מיותרות, והקריינות המאנפפת של בלייק לייבלי רק מעצבנת. כבר שנים שאוליבר סטון לא ביים איזה סרט מצליח ותופס כותרות בעיקר בשל דעות אנטישמיות (למרות שהוא יהודי) אבל עדיין החזקתי ממנו איכשהו ופה אני רואה שהוא איבד את זה לגמרי.
שם: ליטל לויגיל: 2230/12/2012 02:29:56
1/10אייקון ציון
סרט אדיוטי לחלוטין שקל לא הם צריכים לשלם לי כדי לצפות בו.. קראתי את התקציר ולא הבנתי כלום ראיתי את הסרט והוא לא מובן.. ואין בו כלום חסר תועלת ומשעמם.. גרוע
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט