ממעמקי הגיהנום ביקורת סרט

From Hell Movie Review

תמונת כתביגאל קולוף על "ממעמקי הגיהנום"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר From Hell
משחק ג'וני דפ,הת'ר גראהם,איאן הולם,ג'ייסון פלמינג,נטלי רובי קולטריין במאי/ת האחים יוז  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לממעמקי הגיהנום מאת יגאל קולוף | מבקר
ציון המבקר
""
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.5/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע20.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די40.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות40.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
מישהו צריך לנער קצת את ג'וני דפ, שהופך להיות קריקטורה של עצמו מסרט לסרט. השחקן בעל החיבה לביזאר ולמסוגנן מתחיל לשחוק את עצמו בתפקידים אלה, ובחירותיו בשנים האחרונות הנן לעיתים תמוהות, לעיתים טובות, ובמקרים מסוימים - גם מיותרות.גם בסרט זה מגלם ג'וני דפ דמות מוזרה - חוקר משטרה המכור לאופיום, המתחקה אחר עקבותיו של ג'ק המרטש - אותו רוצח סדרתי שביתר פרוצות באופן אכזרי בלונדון של סוף המאה ה- 19, ושעד היום נטווים סיפורים וספקולציות אודות דמותו, שכן הוא לא נתפס. החוקר מתוודע אל זונה צעירה ויפה בשם מארי קלי (התר גארהם, במשחק גרוע במיוחד ולא אותנטי), המשמשת בין היתר, מטרה עבור הרוצח המטורף. בין לבין מתעמת חוקר המשטרה עם הממונה עליו, עם מנתחים שהנם חשודים אפשריים, עם כנופיות רחוב וסרסורים, ועם משפחת המלוכה.
האנגלית בסרט הנה קשה יותר מבשאר סרטי הדי.וי.די, ומקשה על הבנת הסרט, שהנו גם כך טרחני ומעייף, והגדוש בדמויות, פרטים וסמלים. אמנם הבימוי מסוגנן מאד, והסרט מצולם היטב והסאונד מצוין, אבל מתעוררת התחושה שלסרט חסר משהו - חסר עניין. הוא פשוט לא מצליח לתפוס את הצופה ולטלטל אותו. השחקנים אינם משכנעים ממש, ומשחקם התיאטרלי, לעיתים באופן מוגזם, מתקשה ליצור דמויות משכנעות. ישנה מריחה של רעיונות וסצנות, וישנה חזרה על אלמנטים ויזואליים שכבר נטחנו ונשחקו עד דק בסרטים של במאים אחרים (אוליבר סטון, לדוגמא). הכל בסרט הזה מריח מוכר, ונראה כי ה"מוכר" הנו בעוכריו של הסרט, שמתקשה לספק את הסחורה.לסיכום: נופל קורבן להתיישנות, משחק לא טוב. 6 בסולם יגאל.
ממעמקי הגיהנום - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: דב ישראליגיל: 3520/02/2011 13:18:17
7/10אייקון ציון
From Hell סרט מעניין על הרוצח ג'ק המרטש שהרג יצאניות באנגליה והיה מוציא מגופן איברים פנימיים,למרות שבמציאות אף פעם לא ניתפס ולא ידועה זהותו האמיתית הסרט נותן את דעתו מי היה יכול להיות,משחק טוב של ג'וני דפ התותח.
שם: שקדגיל: 1330/06/2005 13:49:13
5/10אייקון ציון
סרט טוב! מזעזע למדי! אבל סרט טוב! לדעתי האישית היה ארוך ודיי משעמם אבל לז'אנר שלו הוא בהחלט טוב! ג'וני כרגיל נותן שם הופעה מדהימה וכמובן נראה מדהים! לא מפתיע במיוחד אה? לדעתי הסרט שווה צפייה אבל עדיין לא כזה של יותר מפעם 1... סרט טוב אבל דיי משעמם כמו שאמרתי
שם: קטי ברודסקיגיל: 1418/01/2004 16:02:39
9/10אייקון ציון
הסרט ממש מעניין, די מותח וכמובן, הופעתו המדהימה של ג'וני דפ נכי עשתה את זה.... הסרט עצמו ממש מתאר את מה שקרה באנגליה באותה תקופה ויש בו מספר מעברים לא ברוריםבין החלומות של הגיבור למתרחש בסך- הכל אני ממש ממליצה לצפות בו!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט