בחזית ביקורת סרט

Homefront Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "בחזית":
"שחקנים טובים בתפקידים קטנים ממידותיהם בסרט פעולה נוסחתי"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Homefront
משחק ג'יימס פרנקו, ג'ייסון סטת'האם, וינונה ריידר במאי/ת גארי פלדר  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לבחזית מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"יומית ראויה"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע58.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די34.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות6.8%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הרבה הפתעות אין בסרט הפעולה החדש בכיכובו של ג'ייסון סטיית'ם, השחקן הבריטי שהפך לכוכב סרטי פעולה אמריקאיים. נראה שהדבר הכי מעניין בסרט הנוסחתי הזה הוא הנוכחות הלא ממש צפויה של שני המועמדים לפרס האוסקר ג'יימס פרנקו ווינונה ריידר בתפקיד האנשים הרעים. עוד ניתן למצוא כאן את השחקנית/דוגמנית קייט בוסוורת' (סופרמן חוזר). בוסוורת' שאף פעם לא היתה שחקנית מבריקה מפתיעה לטובה בתפקיד משנה כנרקומנית המכורה למת'."בחזית" מבוסס על ספר של צ'אק לוגן ואת התסריט כתב לא אחר מאשר סילבסטר סטאלון שגם השתתף בהפקת הסרט. סטאלון מספק תסריט שמאוד רוצה להיות יותר מסתם סרט פעולה שגרתי אבל העלילה של "בחזית" נוסחתית וצפויה לחלוטין. הבמאי גרי פלדר שיש לו קצת ניסיון בבימוי סרטי מתח הוליוודים (חתום בנשיקה, סידורים אחרונים בדנוור) וסדרות משטרה (המגן, רצח מאדום לשחור) מנסה לגוון בעזרת עריכה מקבילה ועריכת סאונד. זה אולי לא שגרתי בז'אנר המסוים הזה אבל זה לא הופך את הסרט ליותר ממה שהוא באמת.
"בחזית" הוא סרט נהדר ליומית או לניקוי ראש אבל בעיקר למי שאוהב לראות את סטיית'ם גונח ומדי פעם גם מרביץ לרעים השונים שסובבים אותו. מי שקרא ביקורות שלי בעבר על סרטיו של סטיית'אם יודע שאני בין מעריציו. הפעם הוא מגלם את פיל בארקר, סוכן סמוי לשעבר במחלק סמים. אחרי שאשתו נפטרה הוא פורש עם בתו היחידה לעיירה קטנה כדי לגדל אותה בטבע רחוק מהעיר הגדולה והמסוכנת. להפתעתו הוא מגלה שגם בעיירה יש סוחרי סמים אלימים שלא ממש מאפשרים לו לחיות בשקט.אז כפי שצויין בפיסקה הראשונה יש בסרט מספר שחקנים ממש לא צפויים כגון ג'יימס פרנקו בעוד הרפתקאה קולנועית תמוהה שלא תתרום דבר לקריירה הקולנועית שלו. הפעם הוא מגלם ייצרן סמים פסיכי. פרנקו לא מנצל את ההזדמנות כדי ליצור דמות מופרעת וחולנית באמת. הפסיכופט שהוא מגלם מתון למדי. וינונה ריידר פשוט הגיעה כדי להכניס קצת כסף לארנק ולהראות נוכחות במסגרת הקאמבק שלה. היחידה שממש נועצת שיניים בהזדמנות הלא שגרתית היא בוסוורת' המגלמת את אחותו של פרנקו המכורה למת'. היא זאת שבעצם מתחילה את כל הבלגן וגם הדמות היחידה שעוברת איזשהו סוג של תהליך בסרט הלא ממש מבריק הזה.
"בחזית" רוצה להיות הרבה יותר ממה שהוא אבל הוא רחוק מזה. סטאלון מספק תסריט כתוב היטב אך לא מעבר לכך, פלדר כבמאי עושה עבודתו נאמנה אך לא יותר מזה. שחקני המשנה הם כוכבי קולנוע שמשלימים הכנסה וסטיית'ם פשוט עושה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב, לחרוק שיניים ולהרביץ כשצריך. מי שמחפש יותר מזה שילך לראות סרט אחר. מי שמחפש סרט מכות קלאסי עם עלילה לא מתוחכמת, ימצא את מבוקשו. אני מצאתי.
בחזית - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: anipoגיל: 4609/06/2018 19:11:18
7/10אייקון ציון
אין חדש תחת השמש.מי שמחפש עלילה מעניינת או מקורית אז זה לא כאן.ברוקר הוא שוטר שהפיל רשת לסחר בסמים ,העובר לגור בזהות בדויה יחד עם ביתו בעיירה נידחת. לאחר שביתו מסתבכת בקטטה בבית הספר, הוריו של הילד אותו היכתה לא סולחים. הבעיה מתחילה כאשר אם הילד מערבת בעניין את אחיה, שהוא פושע שסוחר בסמים. לאחר שהאח מגלה את זהותו האמיתית של ברוקר ,התכנית שלו היא להסגירו לידי ראש המאפיה שאותו ברוקר הפיל. למרות מה שכתבתי ,הסרט עצמו הוא לא רע. הבעיה בסרטים מהז''אנר הזה היא, שאתה שאתה יודע איך הם מסתיימים.
שם: igalגיל: 3830/04/2014 23:57:48
9/10אייקון ציון
מצויין ! באופן מפתיע חשבתי הינה עוד סרט מטופש שחוזר על עצמו ושאדון ג'ייסוןיציל את העולם עם יותר מידיי הופעה מוחצנת... דווקא נהנתי מכל רגע ! כתיבה ובימוי של סטלונה אז חייבים להוריד את הכובע ולומר שפו על רעיון מרתק ובכל שלב יש עניין ולא הולכים לאיבוד. אחלה סרט ..כיף של פעולה ובימוי
שם: פאוורגיל: 2610/04/2014 22:44:06
8/10אייקון ציון
אחלה סרט...אהבתי לחלוטין! למרות שמי שלא אוהב את הדמות של ג'יסון סטטנטם לא מומלץ לו.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט