פרסומת

צבי הנינג'ה ביקורת סרט

Teenage Mutant Ninja Turtles Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "צבי הנינג'ה":
"סרט קיץ לילדים שהורים לא ירגישו בו מובכים יתר על המידה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Teenage Mutant Ninja Turtles
משחק מיגן פוקס, ויל ארנט במאי/ת ג'ונתן ליבסמן  
ילדים
ביקורת סרט לצבי הנינג'ה מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"ישיר ופשוט"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.2/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע67.5%
בבית
אחכה לדי.וי.די27.8%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות4.7%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
צבי הנינג'ה חוזרים אל מסך הקולנוע. באופן אישי אף פעם לא נמניתי עם מעריצי סדרת האנימציה, אבל עדיין הרעיון האבסורדי של צבים שעברו מוטציה, מתגוררים בביוב של ניו-יורק, ובזמנם הפנוי הם גם לוחמי נינג'ה הזוללים פיצה ומבצעים שירי ראפ מביכים - מספיק מצא חן בעיני כדי ללכת לבדוק את הסרט החדש.מייקל ביי הבמאי של סרטי ה"רובוטריקים" הוא המפיק הכל יכול שכנראה חשב שאחרי הרובוטריקים, גם את הצבים ראוי להחזיר לאופנה ולחנויות הצעצועים. על כיסא הבמאי התיישב ג'ונתן ליבסמן המוכר בעיקר משלל סרטי פעולה, אימה ופנטסיה זניחים, כגון המנסרים מטקסס החידוש, זעם הטיטנים, פלישה עולמית: הקרב על לוס אנג'לס ועוד.
גם החידוש המדובר הוא סרט זניח לחלוטין, אבל באופן מפתיע הוא יומית משפחתית שמצליחה לספק לצופים 100 דקות עמוסות בסצנות אקשן עשויות היטב בכיכובם של הצבים הפטפטנים יתר על המידה. מאחר ומדובר בסרט שלפי הסטריאוטיפים השובניסטיים מותאם לבנים, לוהקה גם שחקנית שתשמח את האבות שיתלוו לילדיהם - מייגן פוקס. פליטת הרובוטריקים מגלמת בחוסר כשרון בולט וללא שום כריזמה את אפריל אוניל, העיתונאית חסרת הפחד הנוטה להתעלפויות.אז למי שאיננו יודע - לאונרדו, דונטלו, רפאל ומיכאלאנג'לו הם ארבעה צבים מהונדסים גנטית, בני נוער ואחים המתגוררים בביוב של ניו-יורק ונלחמים בשרדר תאב הכוח ושותפיו המרושעים - בעיקר אנשים עשירים עם מניעים כלכליים טהורים וחייליהם. ישנו גם העכברוש ספלינטר, המנהיג הרוחני ואביהם הלא ביולוגי של הצבים. סוג של יודה לעניים.
עלילה קצת יותר מתוחכמת מהצפוי אין כאן, תסריט חכם עם הומור שנון לא תמצאו, דמויות מעניינות באמת גם לא, אבל הסרט מספק את הסחורה כמוצר צריכה סביר לכל המשפחה לימות הקיץ ואם בכלל תצאו מהסרט ותקנו לילד שלכם בובה, ממתק, ספר או סרט דיוידי עם הצבים, אז קוואבאנגה! מייקל ביי ושותפיו עשו את העבודה.
צבי הנינג'ה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ערןגיל: 2501/01/2016 09:17:45
2/10אייקון ציון
הרסו לנו את הילדות. הסדרה המדהימה והאהובה, הפכה לסרט עלוב, לא אמין, משעמם. או בקיצור: מיגן פוקס. למי שרוצה להישאר עם הזיכרון הטוב של הסדרה המקורית, חובה עליו להימנע מלראות את הסרט.
שם: rotem590גיל: 1718/12/2015 20:23:23
8/10אייקון ציון
בהתחלה לא התלהבתי לראות אותו, אבל ראיתי שיש אותו בטלוויזיה אז אמרתי נו בסדר, בוא נראה... אז הסרט יפה מאוד, לא חסר אקשן, והסרט גם מצחיק. העלילה מעניינת ומותחת. ממליץ לראות את הסרט :)
שם: אפיגיל: 1430/05/2015 14:32:22
5/10אייקון ציון
אני ראיתי עכשיו את הסרט צבי הנינג'ה בטלויזיה בערוץ HOT GOLD ואני קצת היתאכזבתי מהסרט כי קודם כל העלילה של הסרט היה שונה מהסרט המקורי של שנת 1990 וגם מה שהיה הכי גרוע בסרט הזה זה שכל ארבעת הצבים לא היו ניראים ודומים כמו לצבי הנינג'ה שאני זוכר מסרטי שנות ה 90 סליחה שאני אומר את זה כן אבל הם היו ניראים יותר כמו ערסים סטלנים עם שרשראות משקפי שמש מגנים בידיים ובזרועות ועוד מי כל מיני שטויות שהיו להם בגוף ובשיריון שלהם אין כמו בסרט המקורי של שנות ה 90 והסידרה המצוירת שראיתי בשנות ה 90 שהיה בטלויזיה שערוץ 1 ובערוץ הילדים אז ההמלצה שלי זה לסרט הזה שהוא יותר מתאים לילדים ובני נוער אז זאת הביקורת שלי לסרט צבי הנינג'ה 2014 !!!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי ילדים
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט