לא מתרגש ביקורת סרט

Playing it cool Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "לא מתרגש":
"המון רעיונות ויזואלים ושחקנים חביבים מנסים לפצות על קלישאות ממוחזרות"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Playing it cool
משחק כריס אוונס, מישל מונהאן, טופר גרייס במאי/ת ג'סטין רירדון  
רומנטיקה
ביקורת סרט ללא מתרגש מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"מתאמץ במיוחד"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
5.1/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע53.1%
בבית
אחכה לדי.וי.די37.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות9.4%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אפילו בסרטי "קפטן אמריקה" ו"הנוקמים" כריס אוונס לא מתאמץ ומזיע כמו בקומדיה הרומנטית החדשה "לא מתרגש". השחקן שלא רק מככב בתפקיד הראשי אלא גם הפיק את הפרויקט הזה, מנסה ביחד עם הבמאי המתחיל ג'סטין רירדון וצמד התסריטאים כריס שפר ופול ויקנר, גם הם בראשית דרכם, לעשות איתחול לז'אנר הקומדיות הרומנטיות. הוא מכניס לסרט מודעות עצמאית, שלל רעיונות קולנועים ויזואלים מגניבים, ובעיקר לעסוק במה שצפוי וצריך להתרחש בסרט עצמו. מרוב מאמץ לחדש, "לא מתרגש" פשוט שוכח לרגש. התוצאה בסופו של דבר מיושנת, מתישה ועקרה. השחקנים ושלל הגחמות התסריטאיות כמעט מצליחים לפצות על הכשלון.אוונס השרמנטי מגלם תסריטאי שסוכנו (אנטוני מאקי – פאלקון מקפטן אמריקה והנוקמים), מטיל עליו משימה - לשכתב קומדיה רומנטית על צמד אנשים מפוצלי אישיות בכיכובם של מתיו מוריסון (Glee) ואשלי טיסדייל (כוכבנית דיסני), המופיעים בדמיונו בזמן שהוא כותב את התסריט. התסריטאי שאיננו מאמין ברומנטיקה בגלל היסטוריה נטולת אם וגידולו על ידי סבו (פיליפ בייקר הל הקשיש), מתקשה כמובן לכתוב את הקומדיה הרומנטית ומנסה להעזר בארבעת ידידיו (טופר גרייס, אוברי פלאזה, לוק ווילסון ומרטין סטאר הזכור מ"עמק הסיליקון") כדי להתגבר על מחסום הכתיבה.
ערב אחד במהלך אירוע התרמה משמים הוא פוגש את הבחורה המושלמת - מישל מונהאן (הטוב שבי). היא מגניבה, חצופה, קלילה, ובעיקר יש לה חיוך כובש והיא נראית טוב. יש רק בעיה אחת, יש לה בן זוג. התסריטאי הערמומי מחליט להציע לה ידידות במקום חברות והשניים מתחילים להיפגש. הכימיה זורמת וכל מי שראה "הארי פגש את סאלי" גם יודע בדיוק איך זה עתיד להגמר. בקומדיות רומנטיות ידידות בין גבר לאשה אף פעם לא עובדת.לתסריטאי שלנו יש דימיון מפותח ולכן נצפה בו בשלל דמויות, אם זה נזיר, אסטרונאוט, בלש פרטי מסרט שחור לבן, סמוראי, ואפילו דמות באנימציה. ברוב הסצנות העריכה מרשימה והעיצוב הויזואלי אפקטיבי אבל ישנה רק בעיה אחת - והיא התסריט. לא משנה כמה הבמאי הצעיר ג'סטין רירדון ינסה להפתיע אותנו עם רעיון מגניב אחר, (קבלו את אוונס בטלנובלה דרום קוריאנית, חוצה מדבריות ומרחף בחלל), עדיין הטקסטים המודעים לעצמם לא מצליחים להבריק או לחדש והעלילה שידוע איך היא תסתיים לא מצליחה לפגוע ברגש בסופו של דבר. קומדיה רומנטית שלא מרגשת היא קומדיה רומנטית שלא עובדת.
אולי הציון לשבח המרכזי שאפשר לתת לסרט הזה הוא שהדמויות בו לא מעצבנות ומלוקקות. הן פגומות ואין ספק שהתסריטאים ניסו ליצור דמויות קצת יותר מורכבות. החסרון הוא שלא היה להם שום דבר חדש או מעניין לספר לנו כצופים ולכן נשארנו עם רעיונות מגניבים ורדודים וצוות שחקנים מוכשר וכריזמטי שמנסה לסחוב על גבו פרויקט קולנועי שהשאפתנות שעומדת מאחוריו גדולה מהתוצאה הסופית.
לא מתרגש - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: Jason Stathamגיל: 2423/02/2015 23:53:24
6/10אייקון ציון
ניסיון מעניין ומקורי בז''אנר הלעוס וקלישאתי ביותר. רק שרעיון טוב אך הביצוע בינוני +.6 בסולם statham.
שם: .גיל: 4207/12/2014 19:18:39
4/10אייקון ציון
סרט סתמי ביותר, השחקנים לפחות היו יפים, למי שממש ממש משעמם
שם: אוריגיל: 4202/12/2014 08:27:42
6/10אייקון ציון
סרט נחמד.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי רומנטיקה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Home 20231ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction3מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Arthur the King5המרוץ לניצחון של ארתורציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט