סינדרלה ביקורת סרט

Cinderella Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "סינדרלה":
"תענוג אמיתי לחובבי הסרטים הקסומים כמו שעשו פעם"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Cinderella
משחק קייט בלאנשט, לילי ג'יימס, ריצ'ארד מיידן במאי/ת קנת בראנה  
רומנטיקה
ביקורת סרט לסינדרלה מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"בלאנשט מושלמת"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע68.1%
בבית
אחכה לדי.וי.די25.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות6.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אולפני דיסני בחנו את ההצלחות של האדפטציות הקולנועיות ל"אליס בארץ הפלאות", "שלגיה", "הקוסם מארץ עוץ" והבינו שהקהל הרחב מתגעגע אל מחוזות הילדות. כשהם נשענים על כנפי הנוסטלגיה הם מתחילים ליצור אדפטציות קולנועיות לסרטי האנימציה המצליחים מהעבר הרחוק. ההצלחה העצומה של "מליפיסנט", החידוש של היפהפייה הנרדמת, סופר מנקודת המבט של המכשפה והיה אדפטציה עכשווית ואפלה במקצת שהפכה כמובן ללהיט שובר קופות."סינדרלה" תחת ידיו של הבמאי/שחקן קנת' בראנה ("המלט", "ת'ור"), היא אגדה קלאסית אמיתית עם ניחוח של פעם כמעט בלי שום שינוי מהגרסה המקורית. הסרט נשען על בימוי אלגנטי בעל תנופה ויזואלית מרהיבת עין כאשר סצנת הנשף גורמת לצמרמורת מרוב התרגשות והסרט הופך לחוויה קולנועית משפחתית ייחודית במינה. בלי הומור ביבים נמוך, בשפה גבוהה יחסית, לא נראה כמו וידאו קליפ המיועד לדור הצעיר שהעולם שלו נע לפי קצב הפייסבוק, האינסטגרם והטוויטר. "סינדרלה" באופיו השמרני מצליח להפתיע ולשאוב לתוכו את הצופה כמו ספר אגדות מפעם.
בראנה התפרסם בעיקר כבמאי יצירות שייקספיריות כגון: "הנרי החמישי, "מהומה רבה על לא דבר", "המלט", "אל תשטה באהבה" ו"כטוב בעיניכם". נראה שבשנים האחרונות הוא מתקרב עוד ועוד להוליווד עם שובר הקופות "ת'ור" והניסיון הכושל להחיות את סרטי הריגול של הסוכן ג'ק ראיין בכיכובו של כריס פיין. באופן אולי לא מפתיע דווקא "סינדרלה" הוא סרטו הטוב ביותר. הסרט המשלב את הרקע התקופתי הכאילו שיקספירי והתסריט השנון מאת כריס וייץ ("רווק פלוס ילד", "עבודת נמלים") מספק לבראנה חומר אינטליגנטי מספיק כדי לעבוד איתו.עם כל הכבוד להופעת האורח המוצלחת של הלנה בונהאם קרטר כפייה הטובה, הסרט הזה שייך לשתי הגיבורות שלו: הראשונה היא התגלית האמיתית לילי ג'יימס (אחוזת דאונטון) בעלת החן הבלתי נדלה ונוכחות של כוכבת הוליוודית קלאסית. השחקנית הצעירה כובשת את המסך ועושה זאת בלי מאמץ. היא בעיקר משדרת טוהר, מה שקשה מאוד לכתוב על שלל הכוכבניות ההוליוודיות האמריקאיות. השנייה, כמובן, היא קייט בלאנשט שפשוט כל מבט שלה, כל תנועה, כל משפט מרושע שיוצא מפיה, גונבים את הצגה. בלאנשט מושלמת כאם החורגת.
את הסיפור של סינדרלה כולם מכירים. נערה צעירה נשארת לבד אחרי מות אביה עם אמה החורגת ושתי בנותיה המפונקות והמרושעות. היא הופכת למשרתת שלהן אבל אז מפגש עם צעיר מסתורי המספר לה שהוא עובד כשרת בארמון מעורר אצלה תקוות ובעזרת הפייה הטובה היא מוצאת את עצמה בנשף בארמון כדי לגלות שאהוב ליבה הוא בעצם הנסיך עצמו. יש גם נעל מזכוכית, דלעת שהופכת לכרכרה, עכברים מקסימים וחתול שמנמן בשם לוציפר. קחו את הילדים ואפילו לכו לבד, כי בהחלט מדובר בתענוג אמיתי לחובבי הסרטים הקסומים כמו שעשו פעם.
סינדרלה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: הודגיל: 2427/04/2018 22:10:19
10/10אייקון ציון
סרט מסכן לאללה לילי ג''יימס היא האחת השחקניות הכי מתוקות הן מאוד אוהב אותה שהיא דמות ראשית מתאים לה להיות סינדרלה חוץ מהעיניים החומות אבל בקיצור מאוד מצחיק וכיפי מאוד נהנתי ממנו
שם: מור רזגיל: 1225/11/2015 18:04:50
7/10אייקון ציון
סרט נחמד ולא יותר מזה !!! השחקנים בסדר, הפס-קול נחמד והצילום מעולה אבל רוב הדיאלוגים משעממים והתסריט והעלילה צפויים מאוד. תראו רק אם ממש ממש ממש משעמם לכם
שם: דניאל-דרגיל: 3321/11/2015 17:45:47
8/10אייקון ציון
צפיתי עם בת ה 4 שלי שלא היתה מרוכזת בכל הסרט אלא רק בקטעים המרכזיים. סרט יפה, קצת ארוך מידי. אהבתי מאוד את הסצנות הקסומות. סרט דיסני טיפוסי, קיטשי אבל יפה.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי רומנטיקה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט