פרסומת

מוצאים את נמו ביקורת סרט

Finding Nemo Movie Review

תמונת כתבאלון רוזנבלום על "מוצאים את נמו":
""מוצאים את נמו" הוא סרט הילדים הטוב ביותר שמוקרן בבתי הקולנוע. דמויות מלבבות, צבעוניות מרהיבה ושילוב מצוין בין הומור, דרמה ומתח הופכים אותו לסרט חובה."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Finding Nemo
משחק קולות: ג'פרי ראש, ויליאם דפו, אליסון ג'אני, אלן דג'נרס, אלברט ברוקס, אליזבת פרקינס, אלכסנדר גולד, בראד גארט, ויקי לואיס במאי/ת לי אונקריך, אנדרו סטנטון  
ילדים
ביקורת סרט למוצאים את נמו מאת אלון רוזנבלום | מבקר קולנוע | כתב
ציון המבקר
""מוצאים את נמו" הוא סרט הילדים הטוב ביותר שמוקרן בבתי הקולנוע. דמויות מלבבות, צבעוניות מרהיבה ושילוב מצוין בין הומור, דרמה ומתח הופכים אותו לסרט חובה."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.5/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע23.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די70.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות6.7%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
"מוצאים את נמו", שיתוף הפעולה האחרון בין חברת פיקסאר ודיסני הוא סרט מקסים המשלב בצורה נהדרת קטעים מרגשים, מצחיקים ומותחים. קשה להתעלם מהצבעוניות המרשימה של הסרט ומגלריית הדמויות הגדולה והמקורית שמאכלסת אותו. אם מפרקים את הסרט לגורמים מגלים כי הסיפור שלו הוא פשוט, קטן ומאוד אנושי. אב שמאבד את בנו היחיד ויוצא לחפש אותו. חברת פיקסאר החליטה כי הפעם הסיפור הוא שחקן המשנה בסרט וכי דווקא האינטראקציה בין הדמויות תעמוד בליבו של הסרט, הקהל יוצא נשכר.הסרט עוקב אחרי מרלין האב, שעבר טרואמה לאחר שאשתו ורוב ילדיו נטרפו על ידי ברקודה אימתנית. ילד אחד שרד, נמו, ומרילין מגונן עליו. אחרי כמה שנים שהילד לא עוזב את שושנת הים שמשמשת להם כבית הגיע יומו הראשון בבית הספר. האב מלווה את הילד אבל מסרב להרפות ממנו. נמו קורא תיגר על אביו אולם אז הוא נתפס על ידי צוללן שמתגלה מאוחר יותר כרופא שיניים חביב מסידני, אוסטרליה. מרילין הפחדן, שמעולם לא עזב את הבית, יוצא למסע באוקיאנוס הרחב כשהוא נחוש בדעתו למצוא את בנו, נמו.
אחד הדברים החשובים ביותר כשיוצאים לעשות סרט אנימציה הוא בחירת השחקנים שידובבו אותו, שחקנים אלו צריכים לעמוד באולפן ממוזג ולהפיך חיים בדמויות אנימטיביות. בעזרת קולם הם צריכים לגרום לנו להאמין כי הדמויות הללו הן ממשיות ויכולות לקפוץ מהמסך החוצה. בחירת הקולות ל"נמו" היא אולי המושלמת ביותר מכל סרטי פיקסאר. אלברט ברוקס, שמזמן משמש תחליף ניורוטי לוודי אלן הוא מרלין, אביו הלחוץ של נמו, שמאבד את בנו היחיד ויוצא למסע במרחבי האוקיינוס. אלן דג'נרס, היא דורי, דגה כחולה החולה במחלת שכחה ויכולה לזכור דברים למשך מספר שניות בלבד. מוזר לאמר, אבל זהו תפקיד חייה של דג'נרס והיא מעולם לא נשמעה טוב יותר. ליהוק שאר הדמויות מצוין גם הוא: ויליאם דפו כגיל, הדג המתוסכל, ג'פרי ראש כנייגל ואליסון ג'יני כפיץ'. אלכסנדר גולד, הילד בן ה-9 שכנראה יהיה גם קולו של במבי בסרט חדש, מגלם בצורה נאמנה את נמו הקטן שמגלה את העולם.נמו ואביו עוברים מסע אישי, אנושי ופיסי שנמשך על קילומטרים רבים אי שם במימי אוסטרליה. אנדרו סטיבנסון, הבמאי ואחד התסריטים של הסרט, משכיל לשלב הומור בריא ומקורי בסרט הפשוט, הקטן והמקסים הזה. לא את כל הבדיחות יבינו הילדים וזה מה שעוזר לסרט לגשר על פער הדורות. בהחלט סרט שמתאים לגילאי 3 עד 90.
לסיכום: מחפשים את נמו הוא סרט הילדים הטוב ביותר שמוקרן בבתי הקולנוע. שילוב מושלם בין הומור, דרמה ומתח. צבעוניות מרהיבה ונדירה בעולם הקולנוע, גלריה של דמויות מצחיקות ומקוריות וסיפור מרגש הופכים אותו לסרט חובה. 9 בסולם אלון.
מוצאים את נמו - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: einavjoגיל: 3625/06/2023 18:32:52
10/10אייקון ציון
סרט מעולה לכל המשפחה
שם: natysh1011גיל: 1330/08/2016 17:52:36
8/10אייקון ציון
סרט טובמומלץ לילדים
שם: .MOR Rגיל: 1322/06/2016 21:18:36
8/10אייקון ציון
סרט נהדר !!! האנימציה מרהיבה (יחסית לאותה התקופה), הדיבוב העברי מפתיע מאוד לטובה, הפס-קול קסום, הבדיחות משעשעות, סצנות הדרמה מרגשות, הדיאלוגים מעניינים לרוב והתסריט והעלילה בנויים היטב כמעט לאורך כל הדרך !!! בקיצור, תראו !!!
קישורים
חץ מוצאים את נמו (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי ילדים
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט