המלאכיות של צ'רלי - בהילוך גבוה ביקורת סרט

Charlies Angels Full Throttle Movie Review

תמונת כתביגאל קולוף על "המלאכיות של צ'רלי - בהילוך גבוה":
"המלאכיות של צ'רלי חוזרות להראות שהמין היפה הוא גם המין החזק, הנוצץ, ושיודע לעשות חיים, בהמשכון מוצלח ומשעשע, המספק בידור נטו לצופה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Charlies Angels Full Throttle
משחק קמרון דיאז, דרו ברימור, לוסי לו, דמי מור, ברני מאק, כריספין גלובר, ג'סטין ת'ירוקס, ג'ון קליז, מט לה בלנק במאי/ת אם סי ג'י  
מתח/פעולה
ביקורת סרט להמלאכיות של צ'רלי - בהילוך גבוה מאת יגאל קולוף | מבקר
ציון המבקר
"המלאכיות של צ'רלי חוזרות להראות שהמין היפה הוא גם המין החזק, הנוצץ, ושיודע לעשות חיים, בהמשכון מוצלח ומשעשע, המספק בידור נטו לצופה"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע20.5%
בבית
אחכה לדי.וי.די74.4%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות5.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אדיר מילר עשה מערכון המשווה בין תוכניתו של אייל פלד (מסע עולמי) לתוכניתו של ניר חכלילי (פספורט). בעוד אייל הרציני מרצה על היסטוריה, קוטע אותו ניר חכלילי (כמובן, בגילומו של אדיר מילר), ואומר לו משהו בסגנון "עזוב אותך אחי, מה שחשוב בתוכנית זה הומור, כוסיות וראש טוב".המשפט המשעשע הזה עבר לי בראש כשראיתי את ההמשכון החדש ל"מלאכיות של צ'רלי". נדמה שיוצרי הסרט שיננו לעצמם את המוטו המשולש "הומור, כוסיות וראש טוב", כי זה בדיוק מה שתקבלו מהסרט הזה. לא יותר, אך גם בהחלט לא פחות. הצטערתי לשמוע שההמשכון של המלאכיות של צ'רלי לא נחל את ההצלחה המצופה בקופות בתי הקולנוע בארצות הברית. לכן הגעתי לקולנוע דרוך ומוכן לאכזבה, אולם קיבלתי שעה ושלושת רבעי של בידור מחויך, נוצץ ומושקע, המספק לצופה הנאה ובידור נטו עבור כרטיס הקולנוע.
ההמשכון המוצלח מתאפיין בתסמין "מטריקסי" מובהק - שלוש הבנות מתעופפות בצורה שלא הייתה מביישת את יוצרי המטריקס, תוך שהן בועטות ומכסחות את הצורה ל"רעים". לעיתים רבות סצינות הקרב נראות מופרכות יתר על המידה (בייחוד על רקע העובדה שמדובר בבנות אנוש הכפופות לחוקי הכבידה...), אבל אם תזכרו שלא לקחת את הסרט ברצינות יתרה, אתם עשויים ליהנות גם מהן.אבל הסרט, בבירור, נעשה על טהרת ה"פאן", וניכר בשחקניו שהם מאד נהנו לעשות אותו. לאווירה הכיפית שהסרט משדר תורמים גם הבימוי התזזיתי, ההומור המחויך (שימו לב לקריצות עין הוליוודיות רבות, ובין היתר בהקשר של "משימה בלתי אפשרית 2"), המוזיקה הקיצבית (ריכוז מעניין של להיטי העבר של הפרודיג'י ז"ל), ושפע של אתנחתאות קומיות אותן מספקים גיבורי משנה וביניהם ג'ון קליז, מאט לה בלנק, וברני מאק החביב (בתפקיד בוזלי שחור, שומו שמים!). מבחינת התסריט, נראה כאילו לא נשתנה דבר מאז הסרט הראשון, והסרט נע בדיוק לניצוחה של אותה נוסחה מנצחת בסרט הקודם. עם זאת, הדבר לא גרע כהוא זה מהחיוך שנח על שפתיי במשך כל הסרט.
לא תמיד צריך סרטי איכות, וההמשכון המוצלח של המלאכיות של צ'רלי מספק בהחלט את הסחורה לבידור קליל ומהנה, שמספק שפע של סיטואציות קומיות חביבות. בימים חמים של קיץ, אכן ניתן להיאמר, המלאכיות של צ'רלי מהווה משב רוח מרענן בהחלט במסכי הקולנוע.קליל, כיפי ומושקע; בידור לשמו. 8 בסולם יגאל.
המלאכיות של צ'רלי - בהילוך גבוה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: דאןגיל: 1712/07/2008 17:35:35
7/10אייקון ציון
סרט נחמד לא משהו מיוחד..
שם: נועה הגיל: 1415/11/2003 20:05:49
8/10אייקון ציון
קליל ומהנה, שווה לקחת.
שם: הצפרדע של מרלין מנסוןגיל: 5214/11/2003 14:57:10
1/10אייקון ציון
הסרט קקה!!! מה שהכי יפה זה ה-צ-פ-ר-ד-ע-י-ם. פשוט מחמם לא שווה לבזבז כסף ושווה לראות.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט