פרסומת

כלב מי שמנגן 3 ביקורת סרט

Rock Dog 3 Movie Review

תמונת כתבמיכל ליבר רונן על "כלב מי שמנגן 3":
"הנאה לכל המשפחה עם מסרים חשובים"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Rock Dog 3
משחק ברק ברויטמן, עדי ארד, נעמה שיטרית, אורית שלום, אליעזר וייס, צביקה פורמן, ענאל שדה, גדי לוי, סער בדישי, יובל בינדר במאי/ת אנתוני בל  
ילדים
ביקורת סרט לכלב מי שמנגן 3 מאת מיכל ליבר רונן | כתבת קולנוע
ציון המבקר
"קצבי וחינוכי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9.3/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע67.7%
בבית
אחכה לדי.וי.די19.4%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות12.9%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
סרט האנימציה "כלב מי שמנגן" מאולפני NDG הסיניים– אמריקאיים יצא לאקרנים בשנת 2016 וזכה להצלחה. הרפתקאותיו של בודי, כלב שמירה שמגלה את חלומו להיות גיטריסט מקצוען וכוכב רוק מצליח והולך להגשימו בעיר הגדולה יחד עם חבריו, חברי להקת "טרו בלו", סחפו את הילדים. ההצלחה הולידה את סרט ההמשך שיצא ב-2021. בסרט זה בודי ולהקתו מצליחים מאוד ויוצאים לסיבובי הופעות, אך בסתר ליבו הוא חולם לקבל הכרה אישית. ואכן משאלתו מתגשמת כשלאנג, מפיק מוזיקלי מבקש להפוך אותו לכוכב ענק. אך התהילה והפרסום שבודי זוכה להם מתחילים לעלות לו לראש.לאחר התעסקות במסרים של הגשמת חלומות ומחיר ההצלחה, הסרט השלישי בסדרה מתמקד במסר של שלום ואחווה, בתרבות סדרות הריאליטי וברצון העז לפרוץ דרכן. בסרט זה בודי חוזר לעיר הולדתו לאחר מסע הופעות ארוך עם להקתו. לאחר שחברו הטוב, אנגוס סקטרגוד, נעלם באורח פלא, הוא מקבל על עצמו להחליפו בתכנית ריאליטי מוזיקלית סטייל 'דה ווייס' ו'הכוכב הבא' שבה המשתתפים מתחרים אחד בשני, ראש בראש והקהל הוא זה שמכריע בקרב.
בודי הופך להיות אחד השופטים בתחרות ומנטור של להקת בנות שדוגלת בפופ. בודי שם לעצמו מטרה ללמד אותן על אלילי הרוק ובינו לבין הבנות יש חוסר הסכמה לגבי השירים שעליהן לבצע. בנוסף, בודי אינו רגיל להתנגחויות בשידור חי בתכנית ריאליטי. בהתחלה הוא נחמד, אמיתי ומשעמם אך ברגע שהוא מבין את המשחק הוא הופך לכוכב בין לילה. אך ההצלחה גובה מחיר ופוגעת בסובבים אותו ובעיקר בלהקת הבנות. האם יצליח בודי להבין מה באמת חשוב ולתקן את התנהגותו לפני שיהיה מאוחר מדי?נראה כי למרות הצלחות שני הסרטים הקודמים, בכל סרט נלקח צוות כותבים ובמאים אחר. הפעם כותב התסריט הוא רוב מויאר ("אבא אווזה") שכותב קו עלילתי צפוי כקודמיו, בו הרשע מחופש ומתמרן את כולם, אך זה עדיין משעשע. השימוש בתכנית ריאליטי מתחום המוזיקה, ז'אנר מאוד דומיננטי לקהל הצעיר, הוא מעולה. הוא מראה כי למרות כל הזוהר ואבק הכוכבים שהוא מפיץ, ישנו הרבה רוע מאחורי הקלעים ועד כמה צריך להיזהר כשנכנסים אליהן. הבדיחות הרדודות והמעליבות וההתנגחויות בין חברי הפאנל והמתחרים משקפים זאת בצורה הכי נכונה ומראים את מחיר התהילה. זה אמנם מזכיר מעט את הקו העלילתי בסרט הקודם, בו בודי הבין את מחיר התהילה, אך הפעם הדגש הוא יותר על עולם הבידור והאינטרסים שעומדים מאחוריו.
אנתוני בל מביים את הסרט בקצביות ומצליח לחבר את חלקי העלילה באינטליגנטיות והרבה הומור ואין רגע דל בסרט. הסצנות של אנגוס שמתחקה אחר עברו משעשעות ומוסיפות קורטוב הומו. מאידך ניתן היה להוסיף סצנת פלאשבק ולהסביר מה עבר עליו בזמן שחיפשו אחריו – זה מרגיש מעט מפוספס. המוזיקה הנהדרת (ריצ'ארד אוונס, מתיו ג'רארד ומאט מהאפי) בסרט תורמת לאווירה ומתמזגת עם האנימציה (שניתן היה לשדרג אותה יותר אך עדיין לא רעה בכלל) והדיבוב נהדר. יש לציין בעיקר את ברק ברויטמן שמדבב בכריזמתיות את בודי ודן קיזלר שמדבב עם הרבה הומור את אנגוס. בסופו של דבר הם תורמים לסרט להיות חוויה והנאה לכל המשפחה עם מסרים חשובים.
כלב מי שמנגן 3 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: נעמה צמח ינוןגיל: 4004/03/2023 06:57:12
10/10אייקון ציון
היינו בהקרנת הבכורה והילדים מאוד נהנו! הילדים ראו בקולנוע גם את 2 הסרטים הקודמים. סרט קליל,עם מוסיקה טובה ומסר נהדר. ממליצה בחום.
שם: אסיה דרגילבגיל: 702/03/2023 21:07:01
10/10אייקון ציון
סרט מקסים, הילד שלי נהנה מאוד, ממליצה בחום!
שם: קארין אפלגיל: 4502/03/2023 12:44:59
10/10אייקון ציון
סרט כלב מי שמנגן 3 הוא סרט מרגש, מצחיק ובייחוד, הילדים ואתם תצאו בהבנה והכרה שהכי חשוב להיות מאוחדים ובהרמוניה. סרט מתוק ממש! בודי וחבריו מדהימים! ו... אל תפספסו את השירים של להקת הבנות המתוקות... ממליצה מאודדד
קישורים
חץ כלב מי שמנגן 3 (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי ילדים
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט