ימ"מ יחידת פריצה ביקורת סרט

SWAT Movie Review

תמונת כתביאיר הוכמן על "ימ"מ יחידת פריצה":
"הסרט נעשה בהשראת הסדרה הפופולארית משנות ה70- ולעומת מספר סרטי קולנוע שנעשו לפי סדרות בשנה החולפת וכשלו כשלון חרוץ, "יחידת פריצה" הוא סרט פעולה קצבי, מפתיע ומהנה."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר SWAT
משחק סמואל אל. ג'קסון, קולין פארל, מישל רודריגז, אל. אל. קול ג'יי, בריאן ואן הולט, אוליבייה מרטינז במאי/ת קלארק ג'ונסון  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לימ"מ יחידת פריצה מאת יאיר הוכמן
ציון המבקר
"הסרט נעשה בהשראת הסדרה הפופולארית משנות ה70- ולעומת מספר סרטי קולנוע שנעשו לפי סדרות בשנה החולפת וכשלו כשלון חרוץ, "יחידת פריצה" הוא סרט פעולה קצבי, מפתיע ומהנה."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע8.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די83.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות8.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
קולין פארל השחקן הלוהט ביותר בהוליווד, סמואל אל. ג'קסון השחקן שהמילה COOL מתלבשת עליו בצורה מושלמת ומישל רודריגז שחקנית סרטי הפעולה המבוקשת ביותר בשלושת השנים האחרונות משתפים פעולה בסרט האקשן המשטרתי החדש T.A.W.S.הסרט נעשה בהשראת הסדרה הפופולארית משנות ה70- ולעומת מספר סרטי קולנוע שנעשו לפי סדרות בשנה החולפת וכשלו כשלון חרוץ, "יחידת פריצה" הוא סרט פעולה קצבי, מפתיע ומהנה. לא שיש כאן איזה תסריט מבריק או בימוי יוצא דופן אבל הסרט פשוט מספק את הסחורה על הצד הטוב ביותר בלי לנסות להתחכם עם קהל הצופים יותר מדי.
העלילה מתמקדת בג'ים סטריט (קולין פארל) חבר ימ"מ שנזרק מהיחידה אחרי ששותפו בריאן גמבל עושה מעשה שלא יעשה בזמן מקרה שוד שהיו מעורבים בו בני ערובה. גמבל פורש מהיחידה וסטריט מחליט להישאר בה. הוא מורד בדרגה והופך למחסנאי. סטריט מקווה שיום אחד הוא יקבל הזדמנות שניה לכפר על מעשיו ושוב ילבש את מדי הימ"מ. ההזדמנות נוחתת בחיקו כאשר דן "הונדו" הארלסון (ג'קסון) לוחם ותיק בימ"מ אחראי על ההקמה ואימון צוות ימ"מ. השוטרים הנוספים המגויסים ליחידה של "הונדו" הם דיקון קיי (אל.אל.קול ג'יי), כריס סנצ'ז (רודריגז) ושני שוטרים ותיקים מיחידה, מייקל בוקסר וטי.ג'יי מקייב. אחרי שבועות של אימון פיזי קשה, צוות הימ"מ מוצא את עצמו מוביל את סוחר הסמים הרצחני, אלכס מונטל (אליבייה מרטינז החתיך מהסרט, "בוגדת") לבית הכלא מבודד במדבר. הבעיה היחידה בכל המסע הוא שהאסיר הציע בשידור ישיר בטלוויזיה פרס של 100 מיליון דולר למי שישחרר אותו מהמעצר. במהלך העברתו מלוס אנג'לס לבית הסוהר הפדרלי במדבר, היחידה נרדפת ע"י שכירי חרב חסרי רחמים וחמושים היטב.הסרט מכיל מספר מרדפי מכוניות, פיצוצים וקרבות לחיים ולמוות אבל מה שטוב בו לעומת סרטי פעולה אחרים, שאכפת לנו מהדמויות הצבעוניות ביחידה. יש תחושה שהשחקנים באמת משקיעים בדמויות והם לא מתייחסים אליהם כאל דמויות קרטון.
הבמאי קלארק ג'ונסון ביים פרקים בסדרות הטלוויזיה המצליחות: "המגן", "הבית הלבן", "חוק וסדר", "NYPD", "משמרת שלישית". "יחידת פריצה" זהו סרט הקולנוע הראשון שלו.
ימ"מ יחידת פריצה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: Jason Stathamגיל: 2309/05/2014 12:33:01
10/10אייקון ציון
סרט אקשן משובח.10 בסולם statham.
שם: תומר ברימברגגיל: 2801/11/2003 03:51:43
10/10אייקון ציון
סרט אקשן מעולה, בדיוק כמו שסרט אקשן אמור להיות...סמואל ג'קסון טוב כהרגלו, קולין פארל הוא האיש המתאים ביותר לתפקיד הזה, ומישל רודריגז, למרות התפקיד היחסית שולי, מוסיפה המון לסרט. והפסקול פשוט ענק!!! בקיצור סרט מומלץ מאד לכל אוהבי הסרטים מהסוג הזה...הנאה מובטחת.
שם: רפאל בריגיל: 1516/10/2003 20:40:34
10/10אייקון ציון
אני ממליץ ללכת לסרט המטורף והפיצוצי הזה. הוא ממש אין מילים במילה אחת או שתיים טוסו לראות את הסרט הזה כי הוא ניפלא! ®
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט