פרסומת

ספיי קיד שלוש ביקורת סרט

Spy Kids 3D Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "ספיי קיד שלוש":
"זה לא סרט, זו רכבת הרים ושדים יחדיו, הרפתקה נפלאה בעולם עשיר בדמיון, מאת אחד הבמאים הפוריים של הוליווד, רוברט רודריגז."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Spy Kids 3D
משחק אנטוניו בנדראס, קרלה גוגינו, אלקסה וגה, דריל סאברה, סילבסטר סטאלון, סלמה הייק במאי/ת רוברט רודריגז  
ילדים
ביקורת סרט לספיי קיד שלוש מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"זה לא סרט, זו רכבת הרים ושדים יחדיו, הרפתקה נפלאה בעולם עשיר בדמיון, מאת אחד הבמאים הפוריים של הוליווד, רוברט רודריגז."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע22.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די51.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות25.8%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
רודריגז הוא לא סממן לסרטי איכות אבל מי שרוצה לבלות היטב שעה וחצי, בהחלט מומלץ לו לראות את אחד מסרטיו שעשירים בסצינות פעולה מקוריות, קצב מהיר והמון כיף.לאחר שביים את שני הסרטים הקודמים בסדרת "ספיי קידס" הוא מחזיר את משפחת קורטז אל בתי הקולנוע בפעם השלישית. בסרט זה הוא מתמקד בג'וני (דריל סאברה השמנמן ונמוך הקומה), הבן הצעיר במשפחה, שמאס בעסקי הריגול ומתרחק ממשפחתו והופך לבלש פרטי.
נשיא ארצות הברית (ג'ורג' קלוני) יוצר איתו קשר ומבקש ממנו לחזור ולהיות מרגל. ג'וני חוזר בעל כורחו אל עולם הריגול כאשר מתברר לו שאחותו נלכדה בתוך משחק הוידאו המסוכן ביותר בעולם. כדי להיכנס לתוך אותו עולם וירטואלי הוא לובש משקפיים תלת ממדיות ויוצא להציל אותה. אבל זו הולכת להיות משימה קשה במיוחד, יוצר הצעצועים האכזר (סילבסטר סטלונה) שולט ביד רמה במשחק והוא מציב מכשולים רבים לג'וני הצעיר.כל אחד משני הסרטים הקודמים בסדרה הרוויח מעל מאה מיליון דולר וסרט זה עשה זאת גם הוא. מדובר בסדרת סרטים משפחתית שמצליחה מאד בארצות הברית. בארצנו הקטנטונת היא לא זוכה לכבוד הראוי אצל המבוגרים והיא נערצת בעיקר על הילדים.
הפעם גם המבוגרים ייהנו, ישנן הופעות אורח רבות של שחקנים נפלאים כמו ג'ורג' קלוני, אנטוניו בנדרס, סלמה הייק, סטיב בושמי, אלייזה ווד, אלן קאמינג, ביל פקסטון ועוד רבים וטובים.כמו כן, המשקפיים התלת ממדיות משרתות נאמנה את דמיונו חסר המעצורים של הבמאי והסרט הופך לחוויה קצבית ללא מעצורים, יש כאלה שטענו שזה כמו להיכנס לתוך משחק מחשב, אחרים הרגישו שמדובר ברכבת הרים, אולי זה פשוט קולנוע בידורי מושלם לכול המשפחה.הבעיה היחידה היא הדיבוב, שפרירה זכאי כרגיל עושה עבודה טובה והילדים הקטנים יאהבו אותו, אבל כשאתה ילד גדול בן עשרים, מן הסתם אתה מעדיף לשמוע את השחקנים בשפת המקור שלהם.
ספיי קיד שלוש - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: טלי דל-סולארגיל: 1310/12/2003 09:50:58
4/10אייקון ציון
כמה שאהבתי לראות את הקודמים דיי התאכזבתי לראות את זה, בגלל שכשיש משקפיים אז צבע לא רואים כל כך טוב אבל במקומות אחרים שראיתי 3D ראו הרבה יותר טוב וזה גם היה דיי קצר ולא הכי מעניין כמו האחרים!!!!! התאכזבתי!!!! מאוד!!!!!
שם: Mלאכיתגיל: 1304/12/2003 19:25:11
10/10אייקון ציון
התאהבתי עוד כשהסרט הראשון יצא!! כל הסדרה הם סרטים פצציים!! ואני מקווה *בטוחה* שהסרט השלישי יהיה אפילו יותר!!!!! נרא לי ששווה לראות!!
שם: אור לורטיגיל: 1130/11/2003 18:31:38
10/10אייקון ציון
הציון שנתתי הוא רק ל-3 הסרטונים שראיתי עם משקפי התלת-מימד שהיו לי!זה נראה סרט מעולה!!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי ילדים
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט