הנעדרת ביקורת סרט

The Missing Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "הנעדרת":
"במאי שבלוני, ונטול ייחוד מנסה לעשות מערבון. התוצאה, כמה מפתיע, סבירה."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Missing
משחק טומי לי ג'ונס, קייט בלאנשט, אוואן רייצ'ל ווד, אהרון אקהרט, ואל קילמר במאי/ת רון הווארד  
מתח/פעולה
ביקורת סרט להנעדרת מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"במאי שבלוני, ונטול ייחוד מנסה לעשות מערבון. התוצאה, כמה מפתיע, סבירה."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע25.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די50.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות25.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
רון הווארד הוא במאי נטול ייחוד שקופץ מז'אנר לז'אנר ולא משאיר שום חותם אישי על סרטיו. הוא מקצוען שעובד על פס ייצור ומחבר חלקים באופן קר ומחושב עד שיוצא לו סרט. רון הווארד הוא במאי בלי נשמה ובלי הרבה אינטלקט.בחלק מסרטיו הוא אפילו מצליח לעבוד על הקהל שלו ולמכור להם מוצרים פגומים כאילו הם עברו את מכון התקנים. סרטו "נפלאות התבונה" עשה את הלא יאמן והביא לו זכייה תמוהה באוסקר. על סרטו האחרון, "הנעדרת" הוא לא יקבל אוסקר. הוא אפילו לא קיבל מועמדות. הסרט בכלל נכשל קשות בבתי הקולנוע ובביקורות, וזהו אולי סרטו הלא יומרני הראשון מזה תקופה ארוכה.
זה לא סרט חג מולד מסורבל ומייאש (גרינץ'), זה לא סרט שמסריח אוסקרים מתחילתו עד סופו, זו אפילו לא קומדיה מלאת אהבה להרגלי הצפייה של אמריקאים (אד טי.וי). זה ניסיון לעשות מערבון. נכון שהניסיון לא כל כך עולה יפה כי הווארד, עם כל הרצון הטוב, הוא לא ג'ון פורד ובהחלט לא סם פקינפה. אבל הוא עדיין טכנאי מוכשר עם צוות עובדים טוב שמסוגל להרים מערבון צפוי אך מהנה.העלילה מתרחשת בשנת 1885, ומתמקדת במסע חיפושים מרתק של מגי ואביה המנוכר ג'ונס המתאחדים כדי למצוא את בתה המתבגרת לילי שנחטפה על ידי מנהיג כנופיית אינדיאנים בעל כוחות מיסטיים. הבת והאב שלא דברו במשך עשרים שנה, מאחר והאב נטש את בתו ואשתו כדי לבלות במשך עשרים שנה עם אנשי אפצ'ה, מנסים להתגבר על הפערים ולמצוא קצת חמלה ואומץ.
קיית בלאנשט, אחת השחקניות הטובות ביותר שקיימות על הפלנטה, ממשיכה להפגין כשרון רב כשחקנית והרבה פחות כשרון בבחירת הפרויקטים שהיא משתתפת בהם. כשהסרט יצא לבתי הקולנוע כולם דברו על אוסקר. כשהמבקרים ראו את התוצאה היה די ברור שאוסקר מהסרט הזה היא לא תראה. טומי לי ג'ונס שוב פעם רודף אחרי איש רע ומרושע. התגלית של השנה, אוואן רייצ'ל ווד, שזכורה לטובה מהתפקיד הראשי המעולה בסרט "13" היא הבת החטופה.לסיכום: אולי בגלל שזה לא סרט נוצץ כמו הסרטים הרעים שלו, אולי בגלל שאין בו הקיטש הדביק שמאפיין את הסרטים הקודמים שלו, אולי בגלל שכותב שורות אלו כל כך אוהב מערבונים, "הנעדרת" הופך למערבון נטול ייחוד ועם זאת לסרט קצבי, סוחף ומבדר המשוחק היטב.
הנעדרת - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: בן חכיםגיל: 1713/05/2004 13:14:04
3/10אייקון ציון
משעמם ביותר, ונראה שהסרט לוקח נצח עד סיומו. הסרט פשוט ודל בתוכנו, והעלילה דומה לסרטים יומיומיים בערוץ הסרטים - לא שווה את הצפייה. סרט להעברת הזמן ותו לא. אל תצפו למשהו מיוחד.
שם: fortisגיל: 2621/04/2004 21:45:28
6/10אייקון ציון
אזככה הסרט די בנאלי העלילה לא מתפתחת למקומות מפתיעים ואת האמת אני חושב שזה סרט רגיל לחלוטין בלי מסרים בלי התחכמויות סרט של ארוחת צהריים על הדרך כמו כן די נפילה לבמאי רון הווארד אחרי נפלאות התבונה
שם: שולי כתבגיל: 1511/04/2004 20:10:53
10/10אייקון ציון
הסרט מצוין!!! אין מה להגיד!!! כל האנשים שאומרים שהסרט לא טוב שידעו שהם טועים!!!! הסרט מותח מאוד!! צריכים לעשות עוד סרטים בסיגנון הזה! השחקנית קייט בלאנשט משחקת בצורה הדירה והיא אחת השחקניות הטובות!!אז אני רוצה להגיד שזה אחד הסרטים המצוינים של השנה והשחקנים שם משחקים מצוין..!
קישורים
חץ הנעדרת (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט