אישה מאוהבת! ביקורת סרט

Je Reste! Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "אישה מאוהבת!":
"סופי מרסו מדהימה, הסרט לא."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Je Reste!
משחק סופי מארסו, ויסן פרז, שרל ברלינג, סשה אליאל , קולט מארי, פסקל רוברטס, ז'אן קלוד דה גורו במאי/ת דיאן קוריס  
רומנטיקה
ביקורת סרט לאישה מאוהבת! מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"סופי מרסו מדהימה, הסרט לא."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.5/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע20.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די40.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות40.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
פעם אשה חכמה אמרה לי ש"נשים לא סבלניות, הן מטומטמות". דיאן קוריז וסופי מרסו מגשימות את המשפט הלא סימפטי הזה. "אישה מאוהבת" הוא אחד הסרטים הדוחים ביותר שאישה יכלה ליצור. חוץ מהאידיאולוגיה השערורייתית שלו, מדובר בסרט משעמם בטירוף.עדיין לא ברור לי איך סופי מרסו, שנראית בסרט הזה יותר טוב מאי פעם, הסכימה להשתתף בסרט המחפיר הזה אבל היא היתרון היחיד של הסרט. נוכחותה מקלה על הסבל של הצופים שנתקעו באולם הקולנוע בלי לדעת לתוך איזו שלולית בוץ דביקה ומסריחה הם צעדו.
הפרסומת מאד מפתה: החיוך המקסים החושף את שיניה הלבנות של כוכבת הסרט, ההדגש על סיפור אהבה מצחיק ומרגש, כאשר שתי המילים האחרונות לא נמצאות בסרט. השם העברי מטעה - "אישה מאוהבת". שמו של הסרט במקור "אני נשארת" וכמו שמו גם הסרט נשאר במקום ולא מתקדם לשום מקום וכמו שהוא נפתח ככה הוא נסגר, כאשר הגיבורה לא למדה כלום במהלך הסרט. כמה טראגי בשבילה, ככה משעמם בשבילנו.הסרט מספר את סיפורה של מרי הנשואה עשר שנים לבעלה, מהנדס שעיקר עבודתו בחו"ל, שם הוא בוגד בה על ימין ועל שמאל, בזמן שהיא יושבת בסבלנות בבית ומחכה לו. פגישה עם תסריטאי חביב תשתחרר את מרי אל עולם חדש של רומנטיקה. היא תהפוך את הדירה הגדולה שלהם לגלריה מגוחכת לאומנות, תנהל רומן עם התסריטאי, תתלבש באופן חושפני נטול טעם ודי מגוחך ותנסה להיפטר מהבעל שמסרב לעזוב את הדירה ומנסה להוכיח לה שהוא תיקן את דרכיו.
זהירות ספוילר !
וינסנט פרז המגלם את הבעל, ברטראן, בונה דמות מגעילה שרחוקה מלעורר סימפטיה. חוץ מההתכערות הבלתי נסבלת של השחקן שעשה את זה להמון בנות באמצע שנות השמונים ותחילת התשעים, דמותו כל כך בלתי נסבלת כך שבלתי ברור מדוע הגיבורה מחליטה מה שהיא מחליטה בסופו של הסרט. לעומתו שרל ברלינג המגלם את התסריטאי אנטואן מעורר מעט סימפטיה בתחילת הסרט אבל במהרה גם דמותו מתגלה פתטית ועלובה. כך שלא ברור האם למרי יש טעם גרוע בגברים או שהתסריטאית, פלורנס קנטין פשוט שונאת נשים. הבחירות התמוהות שמרי עושה במהלך הסרט כולל הגברים שבחרה להכניס לחייה מעוררים תהייה האם היא פשוט מטומטמת או מאד, מאד מטומטמת. סבלנית זה כבר בלתי הגיוני בהקשר הנ"ל.מלבד האמירה המזעזעת של הסרט, מדובר במוצר קולנועי משעמם ועשוי רע. לא כל סרט צרפתי שמגיע לארץ הוא סרט איכותי. בזמן האחרון התעשייה הצרפתית פורחת בשל התמיכה הכספית הגדולה של משרד התרבות. מספר חברות הפצה החליטו לייבא ארצה סרטים רבים של אוכלי צפרדעים, ולא כל צפרדע הקהל הישראלי צריך לבלוע. בצרפת מצולמים מאות סרטים בשנה. רובם רחוקים מלהיות סרטים איכותיים או מבדרים. לא כל מוצר שהצליח מסחרית או שהפוסטר שלו נראה טוב, צריך להביא לארץ. חוויה קולנועית קלוקלת בסרט זר אחד עלולה לפגוע בסרט זר איכותי שכן כדאי לראות.למי שאין בעיה לבהות במשך 102 דקות בסופי מרסו, שיבושם לו. אם אתם כן רוצים לראות סרט צרפתי רומנטי, ההמלצה שלי היא לרוץ לראות את "זרים אינטימיים".
אישה מאוהבת! - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצה להיות הראשון/נה לפרסם כאן ביקורת גולשים ?
קישורים
חץ אישה מאוהבת! (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי רומנטיקה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט