המהפך של הלן ביקורת סרט

Raising Helen Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "המהפך של הלן":
"אורנה דץ ומעריציה היו אוהבים את זה."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Raising Helen
משחק קייט הדסון, ג'ון קורבט, הלן מירן, ג'ואן קיוזאק , הקטור אליזונדו במאי/ת גארי מארשל  
רומנטיקה
ביקורת סרט להמהפך של הלן מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"אורנה דץ ומעריציה היו אוהבים את זה."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע15.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די80.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות5.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
גארי מארשל הבמאי המיושן, שמספק לקהל ההמונים קומדיות כגון "תפוס את הכלה", "יומני הנסיכה" ו"אשה יפה", מספק לנו עוד אגדה מודרנית שבלונית, מיותרת ומשמימה. הפעם בכיכובה של הבלונדינית החייכנית החדשה - קייט הדסון.במקור קוראים לסרט RAISING HELEN ובעברית מצאו לנכון לקרוא לו "המהפך של הלן" על שם תוכנית המהפכים הפופולארית בהנחייתה של אורנה דץ וחבר מרעיה. דמותה של קייט, בהחלט עוברת "מהפך" מאשת קריירה צעירה ומצליחה בסוכנות צמרת לדוגמניות - לאם לשלושת ילדי אחותה הגדולה אחרי שזו ובעלה נהרגים בתאונת דרכים טראגית.
הסרט רווי אסונות ומתחים מהסוג החביב על קהל הצופים ובעיקר קהל הצופות הממוצע. הלן שבלתה במועדונים הכי לוהטים של מנהטן, שכבה עם הדוגמנים הכי סקסיים וניהלה את עולם הזוהר ביד רמה נאלצת לעבור מהפך, אסון בלתי צפוי, ולא מדובר בספר מיקי בוגנים ובמלבישה סנדרה רינגלר, אלא במות ההורים של שלושת הזאטוטים. לא רק שאבדה את אחותה היקרה, היא גם נאלצת לקחת אחריות על שלושת האחיינים הנודניקים. בנוסף לכל המכות היא גם מפוטרת מעבודתה על ידי בעלת הסוכנות, שונאת הילדים, דומיניק, בגילומה של השחקנית הבריטית המכובדת הלן מירן שמתבזה כאן. שחקנית המשנה הנפלאה, ג'ואן קיוזאק, מצילה את העסק כאחות המבוגרת, הדאגנית והטרחנית. על הפן הרומנטי אחראי ג'ון קורבט המגלם את הכומר הסקסי דן פרקר המנהל את בית הספר בו לומדים שלושת הילדים.הלן נאלצת להפוך לדודה משמימה המתאהבת בכומר שחושב שהוא סקסי ומגדלת שלושה סטריאוטיפים. המהפך כאן כפי שניתן להבין לא מסעיר במיוחד, אפילו צפוי, בנאלי ועוד יותר גרוע - לא מעניין. גארי מארשל ממציע שיטת המהפכים ההוליוודית הפוסט מודרנית, ראה "אשה יפה", מביים בסרבול שחקנים זוהרים, שהדבר האחרון שהם משדרים זו אמינות יום יומית; אפילו הילדים ממחזרים שטיקים מסרטים קודמים בהשתתפותם.
מילא שכבר היינו בסרט הזה, בהוליווד עושים את אותו סרט מיליון פעם לפחות עד שלמישהו נמאס מזה, לפחות היו מכניסים קצת עניין בכל השעמום הזה. תסמכו עליהם שמהפך אמיתי לא מתרחש בסרט הזה.
המהפך של הלן - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ורדגיל: 1816/06/2013 12:26:50
10/10אייקון ציון
סרט מעולה, אין מילים. דרמה מרגשת ועם זאת כיפית ולא כבדה יותר מדי. בכיתי, צחקתי ונהניתי מכל רגע. קייט הדסון לא מפסיקה להדהים עם כישרון המשחק שלה, שפשוט הופך כל סרט בכיכובה לשווה יותר. אך בלי קשר אליה, הסרט הזה מדהים ומעניין ברמות אחרות. חיקוי ממש טוב של המציאות, נותן לך נקודות למחשבה. ממש ממש אהבתי, סרט שעשוי מצוין.
שם: דאןגיל: 1709/08/2008 21:32:21
10/10אייקון ציון
סרט מקסים! יש בו ממש הכל,הוא עצוב,מצחיק ורומנטי!
שם: אלונה אוקרנטגיל: 1917/01/2005 08:00:38
7/10אייקון ציון
אני ממש אהבתי את הסרט. עוד לא נקלעתי לסרט עם קייטהדסון שלא אהבתי היא שחקנית מאוד מוכשרת כמו אמא שלה ואף מביאה את הרמה של הבלונדינית במדרגא יותר גבוה. הסרט דן בעניינים מאוד משפיעים על חיינו כמו מוות של הורים בתאונת דרכים ואיך ממשיכים הלאה . הוא לא רק דרמתי אלא בעל אופי קומדיה מצחיקה שלא פעם אחת מספיקה לראות ניתן הרבה . תשכירו רוצו לקולנוע העיקר שתראו שכדי כך שגם אם לכם יצא להתקל במצב לא נעים זה לפחות ישנם איזה כלים להתמודד. השחקנים ממש טובים אפילו הילדים המעצבנים בונים אופי לסרט.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי רומנטיקה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.7ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט