ספיידרמן 2 ביקורת סרט

Spider-Man 2 Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "ספיידרמן 2":
"מעולה, הנאה בלתי פוסקת, סרט הקיץ המושלם."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Spider-Man 2
משחק טובי מגווייר, קירסטן דאנסט, אלפרד מולינה, ג'יימס פרנקו, ג'יי. ק. סימונס, רוזמרי האריס במאי/ת סם ריימי  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לספיידרמן 2 מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"מעולה, הנאה בלתי פוסקת, סרט הקיץ המושלם."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע7.8%
בבית
אחכה לדי.וי.די86.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות5.9%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
ספיידרמן חוזר ובגדול. סרט ההמשך שם את הסרט הראשון בכיס הקטן ומספק לקהל ההמונים חוויה קולנועית סוחפת ומרגשת שכמותה הוליווד לא ייצרה כבר זמן-רב. אני לא זוכר מתי כל כך נהניתי ממוצר הוליוודי, כמו שנהניתי מהסרט הזה, אפילו מחאתי כפיים במהלך הסרט, מה שלא עשיתי בקולנוע מאז שאני זוכר את עצמי.סם ריימי עושה את זה ובגדול. הבמאי האזוטרי והכל כך מוזר הזה התחיל את הקריירה שלו כמלך סרטי האימה בזכות טרילוגיית "מוות אכזרי" או באנגלית תקנית "EVIL DEAD" ובמהלך הקריירה העקלקלה שלו יצר סרטים הנוגעים באימה כגון: "דארקמן", "THE GIFT" והמותחן "תוכנית פשוטה". אחרי שורת סרטים שכזו לא פלא שהגיע הזמן שריימי התמודד עם אייקון אמריקאי אמיתי וכידוע הגיבורים האמריקאים האמיתיים הם דמויות מצוירות בחוברות קומיקס. בשנת 1963 נולד גיבור תרבות חדש, פיטר פרקר/ספיידרמן. בשנת 2001 הוא הגיע אל בתי הקולנוע.
"ספיידרמן" הנחית את ריימי בלב הזרם המרכזי, אבל ממזר נשאר ממזר - הסרט רצוף בהומור הביזארי הייחודי לו וכמובן במחוות מבריקות מ"EVIL DEAD" עד לסדרת הגייז "הכי גאים שיש" (ואסור לשכוח את הפתיחה המרהיבה שהיא מחווה קסומה לסדרת האנימציה הקלאסית).בסרט הראשון נערכה ההכרה עם הדמויות שיובילו את הסרט השני. הפעם פרקר מתלבט בקשר להמשך עתידו כעכביש אנושי. לא קל להיות איש-העכביש: כל הלילה אתה נלחם נגד רשעים, הציונים באוניברסיטה מדרדרים, מרי ג'יין מאבדת תקווה, והחבר הכי טוב שלך הארי אוסבורן מסבך אותך בצרות עם מדען מטורף בשם דוקטור אוקטביוס, שלגופו הולחמו זרועות מכניות קטלניות.
נכון שהסרט נקרא "ספיידרמן" ואין ספק שטובי מגווייר בתפקיד הראשי מעניק לו פן אנושי ונראה כאילו השחקן האיכותי הצעיר מעניק את כל נשמתו לסרט. הגיבור האמיתי של הסרט או יותר נכון הגיבורה היא מרי ג'יין ווטסון, בגילומה של קירסטן דאנסט. הבמאי וצוות הכותבים מעניקים לה מקום של כבוד והסרט אפילו נסגר עם קלוז-אפ על פניה הענוגות (כדי להבין למה תצטרכו לראות את הסרט).לצד קטעי הפעולה המרהיבים והבלתי נגמרים, נמשך גם סיפור האהבה בין פיטר ומרי ג'יין ומקבל חיזוק וביסוס עלילתי מרשים. "ספיידרמן" הוא לא רק סרט לבנים הוא גם סרט לבנות עם פן רומנטי מרגש וקורע לב.גם שחקני המשנה מעולים: אלפרד מולינה (הרשע) וג'יימס פרנקו (הארי אוסבורן) נפלאים כהרגלם ומעניקים הופעה בעלת רבדים רבים לדמויות שהם מגלמים. למי שדואג כבר בסוף הסרט מכינים אותנו לסרט ההמשך, שלפי השמועות יצא לבתי הקולנוע בקיץ 2007, למזלנו סם ריימי יביים גם ההמשך השלישי כך שבהחלט יש למה לצפות.
ספיידרמן 2 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: הארוויגיל: 1731/10/2019 15:00:38
7/10אייקון ציון
סרט לא רע. קצת מרגיש חוזר על עצמו מהסרט הראשון - עוד פעם נבל שיוצר מכונה והיא משתלטת עליו, עוד פעם משחקי נבל ומרי ג''יין, הכל חוזר על עצמו, אך אלו בעיות קטנות. סצינת הרכבת מדהימה. העלילה לא מספיק סוחפת לדעתי, אך האקשן הטוב מכפה על זה.
שם: אופירגיל: 1718/09/2019 16:07:12
8/10אייקון ציון
האקשן טוב, העלילה לא מספיק עניינה אותי. זהו ללא ספק אחד מחמשת הסרטים הכי טובים שראיתי מבחינת אקשן טוב, אבל הנבל לא מספיק עניין אותי והעלילה הייתה קצת משעממת לפעמים. בגדול סרט טוב, די מקורי, אבל לא משתווה לסרטי ספיידרמן הבאים אחריו כמו "השיבה הביתה" ו"ממד העכביש".
שם: rotem590גיל: 1720/11/2015 22:42:49
10/10אייקון ציון
המשך מדהים לסרט הראשון, היה ממש יפה.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט