האויב שבפנים אפוקליפסה ביקורת סרט

Resident Evil Apocalypse Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "האויב שבפנים אפוקליפסה":
"שילוב מבדר של אימה ופעולה."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Resident Evil Apocalypse
משחק מילה יובוביץ', שינה גוילורי, עודד פאר, איאן גלן, ג'ארד הריס, תומאס קרצמאן, סופי ואואסור במאי/ת אלכסנדר וויט  
מתח/פעולה
ביקורת סרט להאויב שבפנים אפוקליפסה מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"שילוב מבדר של אימה ופעולה."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.3/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע35.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די47.1%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות17.6%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
סרט ההמשך בסדרת הסרטים המבוססת על משחק המחשב המצליח. הפעם המתים-חיים יוצאים מהמפעל הסודי מתחת לפני האדמה ומחריבים את "ראקון סיטי". תחזיקו חזק בכיסאות, ההרפתקה מתחילה.אליס הלוחמת היחידה ששרדה את האסון שהתחולל בסרט הראשון, מתעוררת בבית חולים ריק מאדם ומגלה שהיא נמצאת בלב ליבה של אפוקליפסה בשל השתלטות הזומבים על העיר ואוכלוסייתה. עוד היא מגלה שבזמן שהיתה בתרדמת היא עברה ניסויים שהעניקו לה כוחות וחושים על אנושיים. ביחד עם לוחמים ותושבים היא מנסה להימלט מהעיר אבל נתקלת במכשולים רבים כגון זומבים, חיילים מיומנים ומוטציה מסוכנת בשם "נמסיס" שמאחוריה יש סוד אפל הקושר את עברה של אליס אליו.
את הסרט הראשון כתב וביים פול ס.ו. אנדרסון, שהפעם הסתפק בכתיבת התסריט. לתפקיד הבמאי נכנס בקלילות אלכסנדר ויט. למרות המראה העירוני האפל של הסרט, (הסרט הראשון נראה כמו אולפן אחד גדול), מצליח ויט לשמור על זרימה עלילתית קלילה ולא מחייבת. אנדרסון מודע לכך שהוא מייצר סרט סוג ב' שמטרתו היחידה היא לבדר את חובבי הז'אנר והוא מצליח במשימה. ויט (שלו זה סרט ראשון) ממשיך בדרכו ולא מנסה להמציא את הגלגל מחדש. הבעיה היחידה היא מספר שחקנים שמתנהגים כאילו הם על הסט של "הסוחר מונציה" ואומרים משפטים מגוחכים בשיא הרצינות. כמובן שזה לא מפריע לסרט להתקדם בקצב מהיר ובהחלט מספק תשעים דקות מבדרות ומהנות.מילה ג'ובוביץ החוזרת לגלם את דמותה של אליס, ממשיכה להרשים בכישוריה הפיסיים ובהנפות רגליים באוויר. בתקופה הקרובה אנחנו צפויים לגל של סרטי לוחמות, וג'ובוביץ בתור לוחמת אגרסיבית עושה זאת בצורה מרשימה ומבדרת. תוספת נשית מוצלחת לסרט היא הבריטית סיינה גילרוי, שראינו אותה בתפקידים קטנים בסרטים "מכונת הזמן" ו"אהבה זה כל הסיפור". השחקנית מתמודדת לא רק עם זומבים ואנשים רעים אלא גם עם תסריט מגוחך ומצליחה לצאת ממנו אמינה, מה שמילה ג'ובוביץ נכשלת בו בלי הפסקה.
"האויב שבפנים – אפוקליפסה" הוא סרט סוג ב' ראוי בהחלט ולמרות שהברקות רבות אין בו, הוא בהחלט מספק את הסחורה. ויט מצליח להוציא תחת ידיו הבוסריות בידור שבדרכו האלימה חובבי הז'אנר ימצאו בו סיפוק רב. לכן, אם אתם אוהבים אקשן חזק ותוספת נדיבה של זומבים, זה בהחלט יכול להיות הסרט בשבילכם.
האויב שבפנים אפוקליפסה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ירין גולדשטייןגיל: 1428/09/2012 16:55:52
7/10אייקון ציון
הבמאי הזה החליט לשנות את המותחן הזוועתי הקודם לסרט אקשן מצחיק וקליל, מהנה, מוזר. סרט עם דברים הזויים אבל סה"כ סרט סבבה עם סוף מפתיע.
שם: MTNגיל: 1525/11/2011 23:04:50
10/10אייקון ציון
אוקי לדעתי זה פשוט סרט מעולה ואני לא מבין מה יש לא לאהוב בו? נכון העלילה באמת צפויה ואי אפשר להגיד שיש פה ממש מתח וכו' אבל מה אנחנו צרכים את זה כשיש לנו כאלה אפקטים וכזה אקשן אדיר והשקעה ענקית בכל הסרט לדעתי זה סרט סוג א ואם אפשר גם הרבה יותר בהתחלה חשבתי שזה הסרט הכי טוב בסדרה עד שראיתי את הסרט הרביעי .נ.ב. אל תראו את הסרט במחשב זה טיפה הורס תחכו שזה יהיה בטלויזיה
שם: אדם בירנבאוםגיל: 1817/06/2005 16:57:51
1/10אייקון ציון
לפי דעתי זהו הסרט הכי חרא בהיסטוריה האנושית. הסרט צפוי, חסר אקשן,חסר קטעים מפחידים. זהו הסרט הכי אידיוטי ומגעיל שראיתי אישית ואני אפסיק כאן כי אני יכול להמשיך עד מחר.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.9ציון מבקרים5 / 3.5
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20234דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט