בלייד טריניטי ביקורת סרט

Blade Trinity Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "בלייד טריניטי":
"פרקר פוסי עושה את הסרט."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Blade Trinity
משחק ווסלי סנייפס,כריס כריסטופרסון, רייאן ריינולדס, ג'סיקה בייאל, פרקר פוסי, נטאשה ליאון, דומיניק פורסל במאי/ת דויד אס. גויר  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לבלייד טריניטי מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"פרקר פוסי עושה את הסרט."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע12.5%
בבית
אחכה לדי.וי.די75.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות12.5%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הסרט השלישי בסדרת סרטי "בלייד" הוא הרבה פחות מוצלח משני הסרטים הקודמים. עושה רושם שגם כוכב הסרט ווסלי סנייפס היה מודע לבעיה ולאורך כל הסרט הוא נראה מאוד לא מרוצה ממה שהולך סביבו. הסרט השני הציב רף מאוד גבוה גם מבחינה ויזואלית גם מבחינה עלילתית בעיקר בזכות הבמאי המוכשר גיירמו דל טורו.את הסרט השלישי ביים בחוסר כשרון מרשים במיוחד התסריטאי של שלושת סרטי "בלייד" דייויד גוייר. שלא תבינו לא נכון, נהניתי מאוד מהסרט, בעיקר בזכות ההברקה היחידה של גוייר בליהוק הגאוני של מלכת הקולנוע העצמאי, פרקר פוסי. השחקנית השרוטה מזכירה בהתנהגותה בסרט זה את דמות הרוצחת הסדרתית החולנית שגילמה בסרט האינדי הגרוע והמגניב "Frisk". כאן היא מגלמת את דאניקה טאלוס מנהיגת ערפדים מרושעת ובעלת חוש ההומור קינקי.
עושה רושם שההתלהבות הפחותה של סנייפס מהפרויקט הנ"ל נובעת בעיקר מהצמדתם של צמד שחקנים צעירים ולבנים לתפקידי משנה לצדו, ג'סיקה בייל היפה (עוד דמות נשית דומיננטית שיודעת ללכת מכות) וריאן ריינולדס שעבד שעות נוספות על שרירי הבטן שלו ופחות על כישוריו כשחקן. אז בשביל מה בלייד זקוק לשחקני חיזוק? הרוזן דרקולה בכבודו ובעצמו בגילומו של דומיניק פארסל השרירי מוצא על ידי קבוצת ערפדים בראשותה של דאניקה מקברו אי שם בארץ מדברית נשכחת כדי שזה יוכל לעזור להם להלחם במחסל הערפדים החצי אנושי, בלייד.אחרי שהמשטרה מסמנת את בלייד ומחסלת את מאורתו ועוזרו הותיק וויסטלר, הוא נאלץ להיעזר ב"מתגנבי הלילה" קבוצה אנושית של ציידי ערפדים צעירים ומגניבים המונהגת על ידי בתו של וויסטלר וחניבעל קינג בעל חוש ההומור שפעם היה מאהבה של דאניקה טאלוס והיום הוא מצטער על כך. העלילה בעלת הפוטנציאל נתקלת בחוסר המעוף של התסריטאי-שרוצה-להיות-במאי דיוויד גוייר.
מה שייחד את שני הסרטים הקודמים היא התחושה שאנחנו צופים לא רק בסרט פעולה ואימה אלא גם בדרמה משפחתית אפלה המתרחשת בעולמם האלים של מוצצי הדם. התככים, הטרגדיות המשפחתיות והבגידות האכזריות העניקו לסרטים נופך שלא נראה כמותו בסרטים מסוג זה. גוייר מצא לנכון לוותר על הקו הייחודי וכתב תסריט של סרט פעולה רגיל. הוא גם ביים אותו בהתאם. בסך הכול התוצאה מבדרת אבל נטולת ייחוד; הסרט מתקדם בעייפות, הוא לא מפתיע, העלילה צפויה והעשייה לא תורמת לו מהבחינה הויזואלית. את כל הפעלולים כבר ראינו, השוטים לא מורכבים וסצנות הפעולה לא מחדשות דבר."בלייד טריניטי" כנראה יהיה גם האחרון בסדרה לאור הכישלון בקופות, אבל לפחות יכולתי לראות בשנית את פרקר פוסי בהתקף רוע טיפוסי. אני מודה שהיה לי כיף אבל אני מכור לז'אנר. השאלה הגדולה היא אם גם אתם מכורים, כי אם אתם לא נמצאים ברשימה הצרכנים האובססיביים, אין לכם מה לחפש בסרט הזה.
בלייד טריניטי - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: קיריל שולמןגיל: 2017/02/2005 13:34:37
3/10אייקון ציון
בלייד 3.אני אעשה תקציר קצר של הסרט (לפחות עד המקום שבו נרדמתי מרוב שעמום) בלייד כבר לא מה שהוא היה פעם,הכל מסיביבו נהרס,הוא מופלל בידי ערפדים,ובהחלט לא יכול להסתדר עם כולם לבד (אפילו שהוא מאוד רוצה להיות הזאב הבודד כמו פעם) אז באה אליו חבורה של צעירים סגנון (אמריקן פאי) שהם בעצם הדור הבא של ציידי הערפדים בעולם,מסבירים לבלייד הזקן והמסכן שלנו שהוא כבר לא מה שהוא היה פעם,ושהם זה הדבר הבא,ושאם הוא לא ילך איתם אז הוא בקרוב ישן עם הדגים כמו שאומרים,בלייד מחוסר ברירה הולך עם הצוציקים,והם כולם ביחד הולכים להרוג את הערפד הכי ראשון שאיי פעם נולד (בכאילו ולאד מרומניה,פשוט נדוש)כמו בכל עלילה אמריקאית הם בטח הרגו אותו עם המון אפקטים פיצוצים בלאגן ומוזיקת NU METAL ברקע,אבל אני בשלב הזה כבר ישנתי כמו מת (משעמום!!!!). לסיכום:בנאלי,ילדותי,אמריקאי עד כדי רצון להקיא,חבל על הכסף שלכם. תשארו עם בלייד אחד ו 2 ותכחישו כל עובדה לקיום של הסרט השלישי.
שם: Nitzan Niazovגיל: 1721/01/2005 13:16:44
2/10אייקון ציון
ציפיתי לסרט שלישי בסדרה יותר טוב! הסרט פשוט היה גרוע מההומור הירוד בסרט ובין שווסלי סנייפס בכלל לא מראה את עצמו כשהוא רק עם משקפיי שמש! לדעתי הסרט השני היה הכי שווה בסדרת הסרטים של בלייד ולדעתי אפילו הראשון קוטל את השלישי! בשלישי פשוט אין את זה כמו בשאר הסרטים.. או שפשוט לווסלי אין את זה והוא כבר לא מה שהיה בשנת 2002! חבל! לא מה שציפיתי כשצפיתי בו!
שם: סשה פרוניןגיל: 1620/01/2005 10:02:28
8/10אייקון ציון
סיום מעולה לטרילוגיה מעולה. בטח כמה מבניכם לא יסכימו איתי אבל לפי דעתי זהו הסרט הטוב ביותר בסדרה
קישורים
חץ בלייד טריניטי (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט