הדיוק'ס קורעים את האזרד ביקורת סרט

The Dukes of Hazzard Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "הדיוק'ס קורעים את האזרד":
"כדור אדוויל"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Dukes of Hazzard
משחק שון וויליאם סקוט, ג'וני נוקסוויל, ג'סיקה סימפסון, ברט ריינולדס, לינדה קרטר, ווילי נלסון במאי/ת גאי צאנדראסקה  
מתח/פעולה
ביקורת סרט להדיוק'ס קורעים את האזרד מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"כדור אדוויל"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע20.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די60.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות20.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
זו פעם ראשונה במהלך עשרות השנים כצופה אובססיבי שסרט מצליח ליצור לי כאב ראש אחד ארוך ומתסכל. הייתי צריך לבלוע כדור אדוויל כדי לרכך את הכאב הבלתי נסבל. חוץ מהרעש הלא נורמלי שהסרט הזה מייצר, "הדיוקס" הוא סרט נטול עלילה, נטול הגיון, נטול דמיון, נטול דמויות ונטול כל קשר עם מה שקולנוע הוליוודי מבדר ראוי להיות. "הדיוקס" הוא סרט רע, רע מאוד, רע זו מחמאה.אין ספק שהיה כאן פוטנציאל. בסך הכול מדובר בצמד שחקנים מבדרים, כוכבנית שלא מודעת לעצמה, זמר קנטרי מסטול, כוכבת טלוויזיה בגמלאות, שחקן קולנוע מזדקן ועם תסריט מושקע זה היה יכול להיות סרט באמת מצחיק. אבל הבמאי ג'יי צ'אנדרסקבאר שכתב את התסריט ביחד עם ששה שותפים (ג'ונתן דאוויס, קווין הפרנאן, סטיב לים, ג'ון אובריאן, פול סוטר, אריק סטולאנסקי) כולם אנשים בוגרים שעובדים בחברת וורנר, לא הצליחו לייצר בדיחה אחת ראויה באמת, שלא נדבר על עלילה. "הדיוקס" הוא מוצר ילדותי ואינפנטילי שבנוסף לכל הצרות גם מריח בלי להתכוון מגזענות.
למי שלא יודע, מדובר בסרט שמבוסס באופן די נאמן על סדרת טלוויזיה נחותה ששודרה בין השנים 1979 ל 1985. בדיוק כמו בסדרה, גם כאן אין ממש עלילה ותסריט. בכל פרק צמד בני הדודים בו ולוק דיוק היו מסתבכים עם הניצב המושחת בוס הוג. בת דודתם הסקסית היתה מחלצת אותם מהכלא בעזרת מחשוף ומכנסים קצרצרים. זו גם עלילת הסרט. הצרה היא שההתרחשויות הנ"ל חוזרות על עצמן והעלילה כלל לא מתקדמת, וכאשר היא מתקדמת בסופו של דבר כבר הגענו לסוף הסרט ורק רוצים לברוח מאולם הקולנוע.את צמד בני הדודים מגלמים בקוליות מזויפת צמד השחקנים ג'וני נוקסוויל ושון וויליאם סקוט, כל אחד שחקן קומי ראוי לחלוטין שהוכיח את עצמו, אבל בסרט הזה הם ממש לא מצחיקים. מלבד הנוכחות העלובה למדי של צמד הכוכבים תזכו לצפות בשלושה אייקונים תרבותיים: וילי נלסון, ברט רינולדס ולינדה קרטר בתפקידים משפילים ועלובים במיוחד.
היחידה שהסרט הזה יעשה טוב לקריירה שלה זו התופעה התרבותית המביכה של השנה האחרונה (לא פאריס הילטון) - הזמרת ג'סיקה סימפסון. תהילת העולם שלה הגיעה לא מקריירת השירה שלה אלא מתוכנית המציאות בכיכובה שם היא התגלתה כפוסטמה לא קטנה. בסרט מנצלים את המיניות השופעת שלה אבל סימפסון לצערנו נטולת כשרון משחק ונוכחות קולנועית. גרוע מזה היא יודעת שהיא סקסית, בדיוק ההפך מדמותה המיתולוגית של דייזי שהיתה תמימה ולא הבינה שהמיניות שלה משפיעה על הסובבים. הכוכבנית לא מצליחה להפריד בינה לבין הדמות שהיא מגלמת והסרט הופך במהירות לשיר הלל לגופה של הבלונדה."הדיוקס" כל כך מתאמץ להיות סרט כייפי שמרוב רעש וצלצולים נותר רק כאב ראש אחד גדול ומתסכל. כאשר מתפוגג עשן המנוע של מכונית הדודג' צ'רג'ר שלהם מסתבר שהדרך היתה ארוכה, אפורה ומשעממת במיוחד.
הדיוק'ס קורעים את האזרד - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: לירי סופיגיל: 1421/01/2009 18:15:05
9/10אייקון ציון
סרט מדהים! חובה ליראות!!!! כימעט מושלם..!! אל תקשיבו לכל מי שאומר שזה לא סרט טוב, זה אחד הסרטים הטובים שראיתי!! ממליצה בחום!!!!!!!!
שם: לירי סופיגיל: 1421/01/2009 18:13:02
9/10אייקון ציון
סרט מדהים! חובה ליראות!!!! כימעט מושלם..!! אל תקשיבו לכל מי שאומר שזה לא סרט טוב, זה אחד הסרטים הטובים שראיתי!! ממליצה בחום!!!!!!!!
שם: עומרי להביגיל: 2121/02/2006 13:11:40
1/10אייקון ציון
איזה סרט מעפאן. עלילה כזאת מפגרת! משחק ממש מסריח. סרט עם הומור מוגזם! מנסים להצחיק אבל זה בדיחות יותר מדי מפגרות! בסגנון "מהומה בקולג'". אני ממש לא ממליץ לקחת בדיוידי. סתם בזבוז.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט