פרסומת

עידן הקרח 2 ביקורת סרט

Ice Age 2: The Meltdown Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "עידן הקרח 2":
"סביר בהחלט"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Ice Age 2: The Meltdown
משחק ריי רומנו, ג'ון לגויזאמו, דניס לירי, קווין לטיפה, דריה דה מאטו, שון וויליאם סקוט, ג'יי לנו, ג'וש פק במאי/ת קרלוס סאלדאנה  
ילדים
ביקורת סרט לעידן הקרח 2 מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"סביר בהחלט"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.5/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע21.7%
בבית
אחכה לדי.וי.די69.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות8.7%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אני לא מעריץ גדול של הסרט הראשון במה שנראה כעומד להפוך לסדרת סרטים מצליחה ביותר. "עידן הקרח" היה די משעמם לטעמי. לעומת זאת חל שיפור משמעותי בסרט ההמשך. לא שזה הופך אותו לסרט טוב מאוד, אבל הוא בהחלט סביר לכול מי שמעוניין לצפות בסרט אנימציה קומי, מבדר לכול המשפחה.בסרט ההמשך מני הממותה, דייגו הנמר והיצור הבלתי ברור-סיד חוזרים לסבב חדש של הרפתקאות. הם עדיין חיים בעידן הקרח, אבל לעולם יש תוכניות משלו וגן העדן הקפוא נמס בקצב מסחרר. החיות חייבות לנדוד הרחק כדי להציל את עצמן. בנוסף לכול זה למני יש צרות משלו: הוא מודאג מכך שהוא האחרון ששרד מבני מינו - עד שהוא פוגש באלי, ממותה נקבה שבטוחה שהיא אופוסום. אלי גדלה עם משפחת אופוסומים אחרי שמשפחתה נספתה. עכשיו היא חיה עם אחיה השובבים ומתנהגת כאילו היא עצמה חיית כיס קטנה.
"עידן הקרח 2" נכתב על ידי שלושה תסריטאים, (פיטר גולקה, גרי סמולאו, ג'ים השט), שהשקיעו בהומור והעניקו לדמויות מהסרט הראשון קצת יותר עומק. האנימציה השתפרה פלאים מהסרט הראשון. הסרט עצמו יותר מצחיק, מותח ומוצלח בכול קנה מידה. באופן אישי הקול של ריי רומנו די חדגוני ומשעמם, אבל זה כנראה רק אני. קווין לטיפה המדבבת את אלי, היא התוספת החדשה. לטיפה מוסיפה קצת פלפל לצוות השחקנים הקבוע רומנו, ג'ון לגיזמו ודניס לירי שהדיבוב שלהם נטול אופי.בהתאם למוצר צריכה של העידן העכשווי, הסרט מותאם קודם כול עבור רשתות המזון המהיר כדי שיוכלו להוסיף דמויות מתוך הסרט לארוחת הילדים, בסניפי Fast Food בקניון הקרוב לבית. לא תהיה חנות צעצועים אחת שלא יהיו לה בובות של דמויות מהסדרה, משחקי מחשב, ממתקים ושאר המוצרים שילדים, בני נוער והוריהם ישמחו לקנות. הדבר קצת מעיק כאשר אתה יודע שכבר בשלב התסריט היוצרים חשבו על המבורגר, צ'יפס ודיאט קולה.
בהתאם לדרך המחשבה הצרכנית, אסור לסרט שכזה להיות מיוחד בשום צורה שהיא. לכן לא עומד מאחוריו יוצר מגובש ואמיתי. לסרט אין אופי מעבר להיותו מוצר צריכה. נכון שהוא מבדר הרבה יותר מהראשון, אבל קרלוס קסאלדנה הוא לא טים ברטון, הייאו מיאזאקי, אפילו לא ניק פארק וסטיב בוקס יוצרי "וואלס וגרומיט". אין שמץ של אישיות של יוצר ייחודי מאחורי הסרט הנ"ל. מאוד מאכזב לאור העובדה שבשנה החולפת סרטי אנימציה זכו לעדנה והיו הרבה יותר ייחודים ומפתיעים מבשנים החולפות.ולמי שתהה בקשר לגורלו של הסנאי המחורפן סקראט, הפעם יש לו תפקיד גדול יותר מאשר בסרט הראשון וכרגיל, הוא גונב את ההצגה וזאת בלי להוציא מלה אחת מהפה.
עידן הקרח 2 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: עפריגיל: 1103/06/2006 16:41:42
10/10אייקון ציון
סביר?! ענק!!! הסרט הזה אמנם הולך יותר על הצחוקים ופחות על העלילה, אבל עדיין מעולה! אבל מה-פחות טוב מקודמו.
שם: שרון כהןגיל: 1929/04/2006 22:52:17
7/10אייקון ציון
לא מבריק כמו הראשון אבל בהחלט משעשע וחמוד. :-)
שם: דנהגיל: 1318/04/2006 17:47:20
10/10אייקון ציון
אחד מהסרטי האנימציה האהובים עלי. סרט מדהים, גראפיקה ואנימציה מעוררי התפעלות. אין אחד שנשאר אדיש לאפקטי המים ולסנאי החמוד מהסרט הראשון (שחוזר גם כאן). שווה צפייה!
קישורים
חץ עידן הקרח 2 (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי ילדים
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט