חסין מוות ביקורת סרט

Grindhouse: Death Proo Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "חסין מוות":
"NO פלאנט"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Grindhouse: Death Proo
משחק רוסריו דוסון, קורט ראסל, טרייסי תומאס, מרלי שלטון, מרי אליזבת ווינסטד, זואי בל במאי/ת קוונטין טרנטינו  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לחסין מוות מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"NO פלאנט"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.2/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע25.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די50.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות25.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
זו לא ביקורת על הסרט "חסין מוות". כפי שקראתם בביקורת שלי על "ספיידרמן 3" אני מחרים את חברות ההפצה א.ד.מטלון ופורום פילם מאחר והם נוקטים בחרם במשך שנה על מבקרי קולנוע שמפרסמים ביקורות על סרטים ביום יציאתם לקולנוע. הביקורת היא על חוויית הצפיה האיומה באולמות יס פלאנט שהתבררה כסרט אימה לא פחות מהיצירה החדשה של טרנטינו. אינני מתכוון לעלות ביקורות על סרטים של חברות ההפצה הנ"ל עד שהן יסירו את החרם שלהן. אינני חושב שראוי לעזור להם לקדם סרטים קטנים או גדולים בעזרת הביקורות שלי.הקוראת שלי יחימוביץ' היתה בזמנו מאוד מודאגת מכך שלא ניתנה אזהרה להורים וילדים שסרט האנימציה "מפלצת של בית" הוא סרט מפחיד ואלים. להפתעתי, ביום חמישי האחרון הגעתי ל"יס פלאנט" לצפות בסרטו החדש והמאוד אלים, אלים מהסוג של אברי גוף מתעופפים, מכוניות מתרסקות וראשים נמרחים. באולם נכחו זאטוטים ילדים בני 12 שלא הבינו מה הם רואים והפריעו לאורך כול הסרט. אז אם הצנזורה לא טרחה להגביל את הכניסה לבני 16 ומעלה. לפחות שהסדרנים בקולנוע היו מואילים בטובם לסלק אותם מהאולם.
הסרט, אגב, זכה למדרוג R בארה"ב שאוסר על כניסת ילדים לאולמות הקולנוע. הסדרן נכנס רק פעם אחת לאולם כדי להגיד למישהו להוריד רגליים מהכסא. כנראה שזה הרבה יותר מטריד את רשת תיאטראות ישראל מעשרות צלצולי טלפון משלל סוגים שהפריעו לנו להתמקד בקצב הפטפטת המטורף שיש בסרט הזה. מאחורי אפילו היה אב שטרח להביא את בנו הקטן לסרט. הוא גם ענה לטלפון וניהל שיחה ערה כאילו כלום.אז מלבד ילדים קטנים שמפריעים, צלצולי סלולרים למיניהם ואיך לא אבא שאפילו מביא דוגמה לבנו, היו גם צמד בנות שומרות מצוות תוצרת בני-ברק שלא יודע מה הם חיפשו בסרט הזה אבל גם הן לא הפסיקו לדבר. אבל הגרוע מכול הוא השקר בפרסומים של רשת תיאטראות ישראל - חברת ההפצה שמנסה לקבוע לכם מתי תקראו ביקורות קולנוע. בחוברת מטעמה "אולם ומלואו קולנוע" שפורסמה בחודש מאי 2007 , נכתב שלסרט יהיו מצורפים שני טריילרים לסרטי אימה פיקטיביים. הם אפילו ציינו שאחד מהם יהיה "מצ'טה" של רודריגז.
לפחות חמישה עשר אנשים נשארו ישובים בכיסאותיהם עד אחרי הכתוביות כדי לראות האם הטריילרים שהובטחו יוצגו. המקום הטבעי שלהם הוא לפני הסרט אבל משום מה חשבנו שאם לא לפני אולי אחרי. המציאות טפחה על פנינו. הייתם צריכים לשמוע את קולות הזעם שבקעו מגרונותיהם של חובבי הקולנוע, (המטרידים הסלולריים ברחו ברגע שהכתוביות עלו). חברת פורום פילם ממשיכה לזלזל בקהל שלה. גם מסרבת שתקראו ביקורת על סרטיהם ביום שהסרט עולה על המסכים כדי שתחליטו האם לראות את המוצר ובמקביל משקרת בפרסומים.כנראה שחסין המוות האמיתי בכול הסיפור הזה הוא התאגיד הגדול שחולש על עשרות אם לא מאות אולמות קולנוע בארץ, מפיץ את סרטי דיסני, פוקס ועוד כול מיני צרפתים זולים בהפקת לוק בסון. הם ימשיכו להפיץ את הסרטים שלהם ולקבוע לכם מתי תקראו את הביקורות על הסרטים שהם מפיצים. הם גם יסכימו שירעישו באולם אבל שלא יניחו רגליים על הכיסאות וימשיכו להפיץ שקרים בחוברת היחצנית הנחותה שהם טורחים להדפיס. ואתם קהל יקר, תמשיכו לאכול מהם קש ותרוצו לראות את הצואה הקולנועית הגדולה ביותר של השנה "שודדי הקאריביים: סוף העולם" בהפצת פורום פילם, כמובן.
חסין מוות - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: .MOR Rגיל: 1629/08/2019 03:35:25
6/10אייקון ציון
סרט סביר וסטנדרטי. המשחק מצויין, הצילום מעולה, הפס-קול מוסיף הרבה לאווירה הקלילה, סצנות האקשן (לא שיש הרבה כאלה) סוחפות ועשויות היטב והעריכה נהדרת אך הדיאלוגים, התסריט והעלילה בעלי קצב איטי, מעט נמרחים מידי, לעיתים קרובות מאבדים פואנטה די מהר (בעיקר בחצי הראשון), לא מחדשים הרבה, לא מעניינים או מלהיבים בצורה כלשהי ודי בינוניים. בקיצור, הסרט הפחות טוב של טרנטינו. אפשרי לצפייה אך לא חובה.
שם: Mגיל: 5614/05/2016 23:09:13
6/10אייקון ציון
הכי פחות טוב של טרנטינו... ועדיין שווה צפיה... מותח... מעניין למרות הדיאלוגים האין סופיים והמיותרים מטופשים מעצבנים...
שם: ליטל לויגיל: 2229/04/2013 23:44:07
10/10אייקון ציון
קומדיה שחורה ממש מצחיקה טרנטינו סטייל. לכו תראו ולא תתאכזבו.
קישורים
חץ חסין מוות (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Home 20231ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction3מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Arthur the King5המרוץ לניצחון של ארתורציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט