הלבוי 2: צבא הזהב ביקורת סרט

Hellboy II: The Golden Army Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "הלבוי 2: צבא הזהב":
"פנטסיה עשירה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Hellboy II: The Golden Army
משחק רון פרלמן, ג'ון הארט, סלמה בלייר, דאג ג'ונס, ג'פרי טמבור, תומאס קרצמאן, לוק גוס, אנה וולטון במאי/ת גיירמו דל טורו  
מתח/פעולה
ביקורת סרט להלבוי 2: צבא הזהב מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"פנטסיה עשירה"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.1/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע18.2%
בבית
אחכה לדי.וי.די72.7%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות9.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
במהלך ביקור בלוס אנג'לס בקיץ האחרון ניצלתי את ההזדמנות והגעתי לקניון המאוד אופנתי The Grove שבו התקיימה הבכורה העולמית של אחד הסרטים שאני באופן אישי ציפיתי להם במשך ארבע שנים תמימות - "הלבוי וצבא הזהב". זהו סרט ההמשך המדובר לאחת מדמויות הקומיקס החביבות עלי וגם על הבמאי המכסיקני הלוהט ביותר בהוליווד, גיירמו דל טורו.באיחור לא אופנתי, לקראת הסוכות, סרט ההמשך שזכה לביקורות טובות בארה"ב עושה עלייה ארצה וזו סיבה טובה לחגיגה. גיירמו דל-טורו הוא אחד הבמאים והמפיקים המסקרנים ביותר בעולם כיום. הוא ביים את סרטי האימה המדוברים והאיכותיים ביותר בשנים האחרונות: "המבוך של פאן" ו"ילדים של אף אחד". במקרה של "בלייד 2" הוא אף הוכיח שסרטי המשך יכולים להיות הרבה יותר טובים מהמקור. רגע לפני שהוא שוקע בעבודה על שני סרטי "ההוביט" בהפקתו של פיטר ג'קסון, הוא מחזיר את הבייבי שלו, "הלבוי", למסכי הקולנוע.
"הלבוי" הוא דמות קומיקס פופולארית בקרב מביני עניין אבל הקהל הרחב לא הפך אותו ללהיט היסטרי כמו ספיידרמן. הלבוי וחבורתו הם עדיין בגבול האיזוטרי. הם מוזרים מדי בשביל הקהל הרחב, כי איך בדיוק אפשר להעריץ את בנו של השטן, שד אדום חובב חטיפים מתוקים וחתולים הנמצא במשבר חיי נישואים עם בחירת ליבו המשפריצה אש. בישראל הסרט הראשון כשל, ואני מאמין שגם השני לא עתיד להיות שובר קופות. ההמלצה שלי היא פשוט לקנות כרטיס ולשקוע בעולם העשיר והמרתק למדי שדל טורו רקח עבור הצופים כי מדובר בהנאה צרופה.רון פרלמן, שחקנו הכמעט קבוע של דל-טורו חוזר לגלם את השד האדום בעל יד הברזל. סלמה בלייר חוזרת לגלם את ליז שרמן. הפעם היא כבר נשואה להלבוי ולא ממש חיה באושר ועושר. דוג ג'ונס שחקנו הקבוע של דל-טורו שרגיל להתחבא מאחורי איפור כבד מגלם את אב-ספיין ואילו ג'פרי טמבור חוזר לגלם את טום מננינג מנהל הסוכנות שלא ממש שולט בסוכנים הלא שגרתיים שעובדים תחתיו. אפילו ג'ון הארט כפרופסור חוזר בקטנה.
העלילה הפעם מתמקדת בצוות המנסה להציל את האנושות מנסיך נקמני שחי בעולם מקביל שהולך ונכחד בגלל האנושות. הנסיך מאיים להפעיל את צבא הזהב המורדים, צבא בלתי ניתן לעצירה שעלול להשמיד את האנושות כולה. אחותו של הנסיך מתנגדת למעשיו והיא חוברת להלבוי וחבורתו כדי להציל את המצב.דל טורו מנצל את החופש היצירתי שהוענק לו כדי ליצור עולם מרהיב עין של שדים ומפלצות החיים מתחת לפני האדמה בביוב העירוני של הערים הגדולות. יש גם מספר סצנות מותחות עם שדונים קטנים ומתוקים עם שיניים חדות במיוחד ותאווה עזה לבשר. נראה שדל-טורו השקיע לא רק בתסריט משעשע ובפיתוח דמויות אלא גם ביצירת עולם אפל ועשיר ברעיונות בעזרת שפע הברקות ויזואליות החל בסיקוונס הפתיחה המרשים המורכב מצלליות, דרך סצנות פעולה מסחררות, ועד העיצוב של הלבוי ושותפיו כולל מפקד חדש ומשעשע במיוחד."הלבוי וצבא הזהב" הוא חגיגה לעיניים ואחת החוויות הקולנועיות המבדרות, העשירות והמרתקות ביותר שהוליווד ספקה לקהל חובבי הקומיקס בשנה האחרונה. אני מחכה כבר לסרט השלישי בסדרה, רק בתנאי שדל-טורו יביים אותו.
הלבוי 2: צבא הזהב - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: פיני שכטרגיל: 2020/11/2008 13:20:36
3/10אייקון ציון
סרט משעמם, עלילה לא מעניינת או חדשנית בצורה כלשהי והאקשן לא ממש מזיז משהו.
שם: שירהגיל: 1906/11/2008 21:58:54
8/10אייקון ציון
בתור אחת שממש לא התלהבה מהסרט הראשון אני חייבת להגיד שמאוד נהנתי והתרשמתי מהמשכו (זה נכון שבאתי עם ציפיות נמוכות, אבל לא זאת הייתה הסיבה). סרט משעשע, מרתק, ובעל סצינות פעולה סוחפות. מומלץ לצעירים ולאוהבי מד"ב ופנטזיה! (אני לא יודעת עד כמה מבוגרים כמו אמא שלי היו נהנים מהסרט)
שם: לולוגיל: 1506/11/2008 19:54:17
8/10אייקון ציון
סרט נחמד ומהנה אבל לדעתי הסרט הראשון היה יותר טוב
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט