8.4/10
כחובב מושבע של מדע בדיוני, לא היתה לי ברירה אלא ללכת לראות את הסרט הזה, מה גם שהחלק הראשון היה מצוין. החלק השני לעומתו אינו רע, אולם מעט מאכזב. הוא ארוך מדי, מתיש מעט, ונראה שקטעים רבים אינם באמת תורמים לעלילה. הצילומים מרהיבים, אולם התסריט לא משכנע.
סרט מהפנט עם כל המדבר
סרט משעמם וארוך עם עלילה תלושה. מי שאהב את הסרט הראשון אולי יתחבר יותר
מעולה! צודקים המשבחים ומצטרפת להמלצה לראות בקולנוע את רוחב היריעה של צילומי המדבר והסאונד המעולה
ראיתי באוניקס אולם 1 בסינמה סיטי ב-FHD לא התחברתי ולא הבנתי כלום, יצאתי באמצע, מדי כבד
אחרי כל הביקורות המהללות, אנחנו מאוד התאכזבנו. הסרט ארוך ומתיש,מלא מלחמות, אלימות ואכזריות. מצד שני, אין התפתחות מספקת של העלילה הכה צפויה, הדמויות חד מימדיות. הסרט לוקח את עצמו באוד ברצינות, אין טיפה הומור לרפואה. מצד שני, יש סתירות פנימיות כמו שהמקומיים נלחמים עם חרבות, אבל פתאום אחת מהם מטיסה מסוק. חוץ מזה מסתבר שיש להם טילים אטומים. את הטיל האטומי הם מפוצצים על הכוכב שלהם, ויושבים לראות את הפיצוץ מהגבעה ליד. אין לי מילים, באמת. סרט כל כך מגוחך ומשעמם.
סרט פנטזיה בו הגיבור הראשי בסרט נלחם כנגד קושרים שרצחו את משפחתו והוא מבקש לנקום בהם. הוא מתחבר לקובצה של אנשי מדבר שבתחילה לא מקבלים אותו, אולם כאשר מתברר יכולותיו המלחמתיים הוא עומד בראשם ויחד הם יוצאים למלחמה. סרט עם אפקטים מרהיבים של המדבר ואמצעי המלחמה.
אחת מחוויות הצפיה הכי אדירות שהיו לי מאז שהתחלתי ללכת לקולנוע. יצאתי מהסרט מרוגש ובאופריה כמו אחרי "שר הטבעות". הרגשה שראיתי אירוע חד פעמי בקולנוע. לא להחמיץ. מושלם מכל בחינה.
צפינו באיימקס, הגענו לסרט עם המון ציפיות, אבל לצערנו אכזבה, לא קורה יותר מדי, ציפינו לחלק שני עם הרבה יותר אקשיין וקיבלנו הרבה חול ודיבורים... סרט משעמם ומרדים, גם הקרב הגדול מאד קצר ומאכזב, בקיצור לא חובה ללכת.
סרט מצוין. מוסיקה מדהימה. מומלץ לצפות ולשמוע באיימקס. אפקטים מצויינים. משחק טוב מאוד. פה ושם הזכיר לי את מטריקס ומלחמת הכוכבים,אבל עשוי מצוין. סרט שהוציא אותי מחובר לעצמי אחרי הצפייה. מעורר השראה.
חוויה מטורפת, מזכירה את הפליאה שהיתה לי בשר הטבעות. סיפור גדול מהחיים, עשוי מדהים. ישבתי ולא רציתי שהסרט יגמר. הכל בו מושלם. לא להחמיץ את חולית 2 בשום פנים ואופן.
אין ספק שההפקה מושקעת ואם כבר לראות סרט כזה, אז בקולנוע. בשבילי זה היה מנה גדושה מדיי של מדע בדיוני. גם הילדה פחות התחברה.
ראיתי באיימקס ביום הבחירות. סרט מושלם מכל בחינה, בחצי השני של הקרב הגדול לא נשמתי. כל אוהבי הקולנוע חייבים לראות. מדהים