משימה בלתי אפשרית 4 - קוד הצללים ביקורת סרט

Mission: Impossible - Ghost Protocol Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "משימה בלתי אפשרית 4 - קוד הצללים":
"הכייפי בסדרה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Mission: Impossible - Ghost Protocol
משחק טום קרוז, ג'רמי ריינר, גוש הולוואי, סימון פג, פאולה פאטון, וינג ריימס, טום ווילקינסון במאי/ת בראד בירד  
מתח/פעולה
ביקורת סרט למשימה בלתי אפשרית 4 - קוד הצללים מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"הכייפי בסדרה"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע76.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די16.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות6.8%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
בראד בירד, הבמאי של סרטי האנימציה המשובחים "משפחת סופר על" ו"רטטוי" נשכר להחיות את "משימה בלתי אפשרית", המותג הקולנועי הכושל בכיכובו של טום קרוז בעזרתם של צמד תסריטאים, ג'וש אפלבאום ואנדרה נמק, שעיסוקם עד היום היה להפיק ולכתוב סדרות טלוויזיה קצרות יומין. השילוב בין הבימוי רב הרעיונות לתסריט הקליל והלא מחייב הופך את "משימה בלתי אפשרית 4" לסרט הכייפי ביותר בסדרה שלקחה את עצמה עד כה יותר מדי ברצינות.הרבה אין מה לכתוב על מוצר הצריכה המבדר הנ"ל. איתן הנט בגילומו של קרוז חוזרת אל המסך. הפעם הוא נזעק לעצור פרופסור שבדי מטורף שמעוניין ליצור מלחמה גרעינית כדי לבדוק כיצד העולם עתיד להתמודד עם היום שאחרי. הצוות של הנט מורכב משחקנים מוצלחים לא פחות, ביניהם המועמד פעמיים לאוסקר ג'רמי ריינר (גנב עירוני) פאולה פאטון (פרשס) והקומיקאי הבריטי סיימון פג הזכור מהסרט השלישי ומהסרט האחרון של "סטאר טרק".
הם נעים בין מוסקבה, דובאי ומומבאי במהירות השיא, כשסצנות הקרב מפתיעות במקוריותן, מותחות ואפקטיביות. הפעלולים הויזואליים מרשימים וגם השימוש באפקטים של סאונד מפתיע לטובה. התסריט עצמו בסך הכל סביר, מאוד מודע לעצמו ויש בו המון הומור פנימי לחובבי הרכילות. להבריק הוא לא מבריק אבל הוא סביר לחלוטין. הבימוי של בירד משכיל לקחת את התסריט ולהשתמש בו בצורה נבונה ולחזק את ההומור והמתח על פני הדרמה הבינונית למדי.קרוז מקווה שזה יהיה הסרט שיחזיר אותו אל רשימת שוברי הקופות. לכוכב ההוליוודי כבר לא היה זמן רב להיט גדול ברשימת שוברי הקופות ולכן נראה שההחלטה המרכזית של יוצרי הסרט היתה לספק חבילה בידורית מושלמת שתתאים לתקופת החגים בה משפחות שלמות הולכות יחד לקולנוע לנקות את הראש מהצרות של חיי היום יום. מהבחינה הזאת "משימה בלתי אפשרית 4" מספק את הסחורה לחלוטין - הוא בידור קולנועי הוליוודי נוצץ ועמוס פעולה לכל המשפחה.
משימה בלתי אפשרית 4 - קוד הצללים - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: אופירגיל: 1727/10/2019 17:05:02
8/10אייקון ציון
הסרט לא רע בכלל, הוא טוב מאוד למען האמת. קטעי האקשן טובים, העלילה מעניינת, המשחק מצוין. עם זאת, הסרט לא חף מבעיות והדבר שהכי הפריע לי בסרט הוא דמותו הגרועה של ברנדט (ג''רמי רנר). חוץ מלספר בדיחות שאחת מ-5 מצחיקות, להיות הבובת משחקים של אית''ן ולהגיד משפט כמה זמן, הוא לא עושה כלום. סיפור הרקע שלו בסדר אבל הדמות עצמה לא מעניינת. מלבד זה ועוד כמה בעיות שאם ארחיב עליהן אעשה ספוילרים, הסרט זורם, כיפי וטוב.
שם: .MOR Rגיל: 1509/08/2018 04:16:26
8/10אייקון ציון
סרט מהנה וסוחף במיוחד. המשחק לא רע בכלל, הצילום מצויין, הפס-קול מוסיף הרבה לאווירה, סצנות האקשן מרשימות ועשויות היטב, העריכה מעולה והדיאלוגים לאורך רוב הסרט טובים אך התסריט והעלילה שגרתיים מידי לעיתים, לא תמיד מקוריים במיוחד ולפעמים (בעיקר לקראת הסוף) הם בנאליים מידי. בקיצור, הנאה צרופה. מומלץ.
שם: תמירגיל: 1509/06/2018 22:52:23
4/10אייקון ציון
אמנם זה סרט גאוני ואין לי מושג איך הם חושבים על כל הדברים שם אבל הסרט לא מספיק טוב בתור סרט של משימה בלתי אפשרית ולא ממש טוב יחסית לסרט בכללי
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט