לשבור את הקרח ביקורת סרט

Frozen Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "לשבור את הקרח":
"ממשיך בצורה מושלמת את מסורת סרטי הנסיכות של דיסני"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Frozen
דיבוב קריסטן בל, אלן טודקי, אידינה מנזל במאי/ת כריס באק, ג'ניפר לי  
אנימציה
ביקורת סרט ללשבור את הקרח מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"דיסני קלאסי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.5/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע53.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די41.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות5.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אולפני דיסני ממשיכים לערבב יחד את סגנונם הקלאסי עם הומור מודע לעצמו המותאם למאה ה-21. הם מצמידים לג'ניפר לי התסריטאית של הלהיט משנת 2012 - "ראלף ההורס" את הבמאי כריס באק שביים בעבר את "טרזן" ויחדיו הם מייצרים סרט קסום ומפתיע לטובה בז'אנר הנסיכות הפופולארי שכבר הוכיח את עצמו מסחרית עם הלהיטים "פלונטר" ו"אמיצה". הפעם מדובר במיוזיקל סוחף ומרגש עם המון הומור ובעיקר עם קולה האלוהי של כוכבת מחזות הזמר בברודווי וזוכת פרס הטוני אידינה מנזל.החידוש המסעיר הוא שהפעם יש שתי נסיכות אחיות שמאוד שונות אחת מהשנייה. אנה הצעירה המדובבת על ידי קריסטן בל (ורוניקה מרס) היא אופטימית חסרת פחד שחולמת לצאת מחוץ לחומות הארמון, לחוות הרפתקאות, להתאהב בנסיך חתיך ולחיות את החיים בגדול. לעומתה אחותה הבכורה, אלזה (אידינה מנזל) נולדה עם כוחות על – היא יכולה להקפיא את כל מה שנמצא סביבה ואם היא לא תלמד להשתלט על הכוחות האלו היא תגרום לחורף תמידי בארץ הנורדית שבה היא מתגוררת.
יום ההכתרה של אלזה הבכורה מגיע והיא חייבת לצאת מחוץ לחדרה ולהתמודד עם ההמון שמגיע לצפות ברגע ההיסטורי. התאהבותה הנמהרת של אחותה הצעירה אותה היא לא ראתה מזה שנים רבות ויצר המרדנות שלה גורם לה לאבד שליטה על הכוחות שלה.היא מטילה כישוף על הממלכה ונמלטת על נפשה אל ההרים המושלגים. אנה שחוששת לגורל אחותה ובמקביל מעוניינת שהיא תסיר את הכישוף על פני הארץ יוצאת למסע הרפתקאות.בדרך אנה תפגוש את אולף, איש שלג שחולם לתפוס שיזוף על חוף הים באמצע הקיץ. יחד איתה נמצא גם כריסטוף הנאה שחושש להתחיל עם בנות ועובד במכירת קרח - מקצוע ממש לא רווחי במדינה הקפואה בליווי סוון האייל הנאמן שלו. הארבעה יוצאים למסע בהרים המושלגים כדי להציל את הארץ ואת המלכה הטרייה מאסון. בדרך הם יפגשו טרולים וענק שלג, ילחמו ברעים וגם יפצחו בשירה כשצריך.
אין חדש מעל פני השלג, אבל יש כאן המון קסם, הומור ומוסיקה מוצלחת של כריסטוף בק שזכה בפרס האמי על המוסיקה לסדרת הפולחן "באפי מחסלת הערפדים" וגם כתב את הפסקול המוצלח לסרט "החבובות" מלפני שנה. האנימציה הקלאסית של דיסני מרשימה, אבל התלת מימד לא ממש הכרחי. היוצרים לא הצליחו לעשות שימוש מושכל שיעשיר את החוויה הקולנועית.לפני "לשבור את הקרח" מוצג הסרט הקצר Get a Horse שדווקא הוא באופן מפתיע עושה שימוש מבריק בתלת מימד. בכלל, מדובר באחד הסרטים המופרעים והמצחיקים שנוצרו בשנים האחרונות באולפני דיסני. רק הצפייה בסרט הקצר שמחזיר את מיקי מאוס, מיני מאוס וחבריהם למסך הגדול שווה את מלוא מחיר הכרטיס.
לשבור את הקרח - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: Nazgulגיל: 2122/02/2017 15:45:45
10/10אייקון ציון
הו, פרוזן, כמה שאני אוהב את הסרט הענק הזה. אני אחד שגדל על דיסני כילד וממש אהבתי את הסרטים שלהם ושל פיקסאר, ואת הסרט הזה גיליתי בצורה הכי מקרית בעולם - ראיתי אותו בטיסה. אבל מה אני אגיד לכם, איזה סרט ענק, חבל שלא הלכתי לראות את זה בקולנוע. זה אחד הסרטים היחידים שההייפ עליהם מוצדק - העלילה סוחפת ויוצאת דופן, השירים מושלמים ואנה ואלזה הן בין הנסיכות הכי טובות אי פעם. מה שמעניין בסרט הזה הוא הטוויסט המפתיע בתפקוד של הרשעים ובהגדרה של אהבת אמת, זה מה שהופך את הסרט הזה לפריצת דרך משמעותית וגורם לי לרצות להשוות אותו לקלאסיקות כמו מלך האריות או מולאן. אני חושב שזה אחד הסרטים הכי טובים בכל הזמנים ואחד הטובים של דיסני אי פעם, כן, בדיוק ברמה של הסרטים הענקיים שלהם.
שם: ליאורגיל: 1927/07/2015 03:12:49
10/10אייקון ציון
עוד סרט מצויין מבית דיסני, עלילה מצויינת, מסרים טובים, שירים מצויינים והזמרת הנפלאה ששרה באנגלית את Let It Go - פשוט אהבתי! אין מה לדבר, פשוט לשבת ולראות עם כל המשפחה או אפילו סתם לבד בשביל הכיף. אומנם צפיתי לפני כמה חודשים אבל הייתי חייב לרשום ביקורת. לא שווה להפסיד כזה סרט. ממליץ מאוד (:
שם: אלוןגיל: 1626/01/2015 19:19:08
4/10אייקון ציון
לילדים, מסרים פמיניסטיים חזקים, מנסה להתחבב יותר מדי, השירים רעים
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי אנימציה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט