המופלאה: הרפתקאות ליידי באג וחתול שחור ביקורת סרט

Ladybug and Cat Noir The Movie Movie Review

תמונת כתבמיכל ליבר רונן על "המופלאה: הרפתקאות ליידי באג וחתול שחור":
"היה יכול להיות להיט הקיץ, אם רק היו מקצצים בשירים"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Ladybug and Cat Noir The Movie
דיבוב אנוק אבוב, בנז'מין בולן, מארי נוננמאכר, טיירי קזאזיאן במאי/ת ג'רמי זג  
אנימציה
ביקורת סרט להמופלאה: הרפתקאות ליידי באג וחתול שחור מאת מיכל ליבר רונן | כתבת קולנוע
ציון המבקר
"למעריצי הסדרה"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע51.7%
בבית
אחכה לדי.וי.די43.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות5.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
סדרת האנימציה המצליחה של דיסני, "המופלאה: הרפתקאות ליידי באג וחתול שחור" שודרה ב-120 מדינות ברחבי העולם החל משנת 2015 למשך חמש עונות וממשיכה להיות משודרת בערוצי הכבלים השונים, בעיקר בנטפליקס ואפילו ערוץ רשמי ביוטיוב עם מיליארדי צפיות.לאור הפופולריות הרבה לה היא זוכה, היא עושה את המעבר הצפוי למסך הגדול, כפי שעשתה הסדרה המצליחה של ניקולדיאון, "מפרץ ההרפתקאות" לפני שנה. הסרט הוא בעצם פרק אחד ארוך של הסדרה עם גיבוריה – החיפושית המופלאה וחתול שחור שנלחמים ברשעים שנוצרים על ידי עש הלילה. זהו סרט ראשון מתוך יקום שיוצריו מקווים יכלול עשרה סרטי קולנוע לדמויות השונות בסדרה, כך שלמעריצי הסדרה יש בהחלט למה לצפות.
הסרט מתאר את חייהם של הגיבורים לפני שקיבלו את כוחות העל, מה שלא בא לידי ביטוי בסדרה. מרינט היא נערה ביישנית ומגושמת שמאוהבת בנער חתיך ועשיר בשם אדריאן. אדריאן אינו מודע לקיומה של מרינט והוא חש מנותק רגשית מאחרים מאז מות אמו וחוסר היכולת שלו לתקשר עם אביו. שניהם מאוד שונים זה מזו וחשים בודדים בעולם אך אדם בשם מאסטר פו בוחר בהם להיות גיבורי העל – החיפושית המופלאה וחתול שחור. כוחותיה של החיפושית מתבססים על היצירתיות שלה וחתול שחור הוא בעל כוחות הלחימה. לוקח להם זמן להבין איך להשתמש בכוחות ואף לקבל אותם על עצמם ובמקביל הם מתאהבים אחד בשני.ההתאהבות היא שונה עבור כל אחד מהם. בעוד מרינט מתאהבת באדריאן, חתול שחור מתאהב בחיפושית וכיוון שהם לא יודעים את זהותו של השני (שניהם מחופשים), האהבה אינה באה לידי ביטוי. מה שכן, הם מבינים שיחד הם חזקים יותר ובלתי מנוצחים ויכולים להציל את העולם מתכניות מרושעות שזומם עש הלילה. שיטת הפעולה שלו היא להפוך אנשים כועסים מאוד לאנשים רעים וחזקים אף יותר. פה נכנסים לתמונה החיפושית וחתול שחור.
התסריט עליו עמלו בטינה לופז מנדוזה וג'רמי זאג (שגם מביים את הסרט ומפיק אותו) די פשוט ודומה לסיפורם של הרבה גיבורי על. התסריט מכיל הרבה סצנות קרב ואקשן תוססות וישנו מבט על חייהם לפני וחייהם אחרי השינוי שעובר עליהם מאז שהם מקבלים כוחות על ונלחמים ברשעים. עיקר המיקוד הוא על חייה של החיפושית ולא של חתול שחור. הייתה חסרה יותר התייחסות לחייו בעבר ועל השינויים שעברו עליו כשהפך לגיבור על, מה שכן בא לידי ביטוי בסיפורה של החיפושית.ישנו פוטנציאל רב בסרט זה – סיפור רומנטי, הרבה אקשן, גיבורי על שנלחמים יחד והבימוי של זאג מאוד קצבי. אך מה שהורס היא כמות השירים העצומה שהוא מכיל. שלושה-ארבעה שירים במהלך הסרט היא כמות הגיונית שמוסיפה לסרט. ואכן, השיר שמופיע בתחילת הסרט, שמספר על מגושמותה של מרינט והיותה בודדה וחסרת חברים מאוד יפה ומוסיף. אך ברגע שכמעט בכל סצנה וסצנה מופיע שיר – זה הופך מעיק. רק מעריצי הסדרה יבליגו וייהנו מאוד.
המופלאה: הרפתקאות ליידי באג וחתול שחור - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: אלכס פרידמןגיל: 3529/07/2023 12:56:50
6/10אייקון ציון
היינו בסרט אני והילדים בני 4ו 7 הם סה״כ נהנו אבל הסרט היו חלקים שלא קשורים ומשעממים .. סה״כ סרט נחמד
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי אנימציה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט