המתמחה ביקורת סרט

The Intern Movie Review

תמונת כתבאלעד שלו על "המתמחה":
"הסרט הפחות מוצלח של מאיירס עד כה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Intern
משחק רוברט דה נירו, אן האת'וויי, אדם דווין במאי/ת ננסי מאיירס  
קומדיה
ביקורת סרט להמתמחה מאת אלעד שלו | עורך ראשי
ציון המבקר
"חביב וצפוי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע73.7%
בבית
אחכה לדי.וי.די22.9%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות3.4%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
מבקרי קולנוע אוהבים לדבר על הבמאי האוטר. במאי שקולו האישי נשמע לאורך יצירותיו השונות וניתן לזהות את חותמו גם במסגרת תהליך ההפקה הארוך והמורכב של יצירת הסרט. בעוד בדרך כלל במאים שמזוהים כאוטרים נמנים על העלית שבעשייה הקולנועית – אלפרד היצ'קוק, פדרו אלמודובר, וודי אלן, סטנלי קיובריק ודומיהם – הסרט "המתמחה", סרטה השישי של ננסי מאיירס מוכיח כי גם היא יכולה להיחשב כאוטר, גם אם לא איכותי במיוחד.מאיירס בכל סרטיה יוצרת קומדיות נינוחות המיועדות לקהל יעד בוגר, כשבמרביתן תוצג מערכת יחסים בין בן זוג בוגר לצעיר ממנו, הדמויות יהיו חביבות וחיוביות, ההומור עדין ולא מזיק ומוסיקה סנטימנטלית תלווה כל רגע בעלילה על מנת לסמן לצופה כיצד להרגיש. אם צפיתם באחד הסרטים הקודמים של מאיירס – "באהבה אין חוקים", "זה מסובך" או "החופשה" לדוגמא – אתם יודעים בדיוק לאן אתם נכנסים כשאתם מגיעים ל"המתמחה". או שאתם נהנים מהמעשיות טובות הלב והבורגניות שלה או שהסכריניות והקיטש יעלו על גדותיהם ותמצאו את עצמכם מפהקים בשיעמום במהרה.
ב"המתמחה" מגישה מאיירס שילוב של שתי קומדיות מהשנים האחרונות – "לדפוק התמחות" בה נכנסים שני מתמחים מבוגרים להתמחות בגוגל ומגלים כי על אף שהם מפגרים אחר העולם הטכנולוגי לצעירים עוד יש מה ללמוד מהם ו"השטן לובשת פראדה" בה מתמחה צעירה (אן האת'וויי) מתקבלת לעבודה במגזין אופנה יוקרתי ונאלצת להתמודד עם הבוסית המרשעת.באקט ליהוקי חכם העבירה מאיירס את האת'ווי, מתפקיד העובדת הצעירה והתמימה אותו גילמה ב"פראדה" לתפקיד הבוסית, ג'ולס אוסטין, שאף אחד לא רוצה להתעסק איתה. לתפקיד המתמחה האלמן והמבוגר לוהק רוברט דה נירו, בתפקיד שמעקר ממנו כל שמץ של רוע מסרטי הפשע עימם הוא מזוהה ומשאיר אותו מסורס למדי כזקן טוב לב ונח לבריות. דמותו של דה נירו לא מתפתחת דיה ונשארת על מי מנוחות ללא שינוי ניכר, תוך שהוא מסייע לכל העובדים הצעירים שסביבו, מביא מניסיון החיים העשיר שלו לעבודה ומפתח מערכת יחסים מיוחדת עם ג'ולס, מה שמוציא ממנה את הצדדים הרכים שבה.
עלילתו של "המתמחה" צפויה למדי ועל אף התחלה טובה וקצבית הסרט מדשדש לרוב אורכו סביב הבחירה של ג'ולס בין שמירה על הזוגיות המעורערת עם בעלה לבין מינוי מנכ"ל מחליף לחברת האופנה המקוונת שהקימה, מה שיפנה לה זמן רב יותר לבלות עם משפחתה. הדילמה האנכרוניסטית והשמרנית שבבסיס הסרט, המניחה מראש כי הצלחתה של אישה בעבודה תבוא על חשבון חיי המשפחה שלה, קורצת לקהל בוגר ושמרן יותר ולא מצליחה להחזיק את הסרט לאורך שעתיים ארוכות יתר על המידה.לזכותו של הסרט ייאמר כי המשחק בו טוב, ההומור בו הוא טוב לב ואף מצחיק לעיתים והוא מהווה חווית צפייה לא מזיקה ומשעשעת לפרקים במיוחד לקהל בוגר שמחפש סרט קליל, צפוי ולא מאתגר. ננסי מאיירס היא אכן אוטר של קומדיות רומנטיות בורגניות לגיל הזהב, אבל זהו סרטה החלש ביותר עד כה.
המתמחה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: anipoגיל: 4419/08/2016 10:10:42
8/10אייקון ציון
יפה אנושי ואמיתי , מראה שלכולנו יש חולשות ונקודות תורפה גם אם נראה שאנו מצליחנים. גבר אלמן בן 70 ופנסיונר שקץ בלא לעשות כלום, מחפש לעצמו סדר יום ותעסוקה. במקרה הוא נתקל במודעת דרושים שמחפשת פנסיונרים להתמחות בחברה, שמפעילה אתר אינטרנט שמוכר בגדים בצורה מקוונת. ההתחלה לא קלה,הוא נאלץ להסתגל לפערי הגיל עם יתר העובדים שחלקם יכולים להיות נכדיו וגם לכל ענייני המחשב הוא צריך להתרגל וללמוד איך עובדים עם זה. אבל יותר מכל, האתגר הגדול שלו הוא ללמוד להסתדר עם בעלת החברה אחרי שהוא מוצמד אליה להתלמדות. אותה בוסית היא בחורה תזזיתית שלא עושה הנחות לאף אחד כולל לעצמה ומנהלת לו"ז צפוף במיוחד שגם מפריע לחיי המשפחה שלה. עם הזמן היחסים ביניהם מתהדקים עד כדי שהוא הופך להיות חבר ושותף סוד בזכות האישיות הכובשת שלו והרוגע שהוא מקרין כלפיה . היא נפתחת בפניו ומספרת לו את סודותיה הכמוסים ביותר. לא הייתי אומר שרוברט דה נירו הוא ענק בין גמדים אבל אין ספק שעם כל הכבוד ליתר השחקנים הוא ליגה בפני עצמה. נהניתי מסרט טוב, למרות זאת היה אפשר לקצר קצת באורכו.
שם: .MOR Rגיל: 1306/08/2016 22:39:45
6/10אייקון ציון
סרט סביר וממוצע !!! השחקנים טובים, הצילום מעולה, הפס-קול מוסיף די הרבה לעלילה, הבדיחות שנונות ומשעשעות ורוב הדיאלוגים מעניינים (שישים אחוז מהם) אבל התסריט והעלילה צפויים מאוד ולא מקוריים בכלל. בקיצור, סרט סביר שנועד להעברת הזמן, וזהו !!!
שם: VRDגיל: 3131/03/2016 09:34:39
9/10אייקון ציון
הגעתי לצפייה בסרט בלי יותר מידי ציפיות. אבל ממש אהבתי את הסרט. מצחיק, מעניין כייפי לצפייה. לטעמי מומלץ מאוד.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
הכפיל The Fall Guy חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט