אושן 8 ביקורת סרט

Oceans 8 Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "אושן 8":
"אנסמבל נשי לוהט בסרט נוצץ ונטול מתח"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Oceans 8
משחק אן האת'וויי, הלנה בונהם קרטר, סנדרה בולוק, קייט בלאנשט, ריהאנה, שרה פולסון במאי/ת גארי רוס  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לאושן 8 מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"קאסט מושלם"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.3/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע73.8%
בבית
אחכה לדי.וי.די19.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות6.7%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
גארי רוס ("משחקי הרעב", "פלזנטוויל") קיבל לידיו את הזיכיון המצליח של סטיבן סודרברג וג'ורג' קלוני כדי לייצר רימייק לסדרת הפשע הקומית המצליחה, שהתבססה על אנסמבל שחקנים נוצץ. במקום אסופת פושעים ממין זכר הסרט מתמקד באסופת פושעות מבריקות וקרות רוח. רוס הצליח לגייס כוכבות קולנוע, שחקניות איכותיות וכוכבות פופ עכשוויות – אולי האנסמבל הלוהט ביותר של העונה: זוכות פרס האוסקר סנדרה בולוק, קייט בלאנשט ואן האת'ווי, שחקניות משנה איכותיות כמו הלנה בונהם קרטר ושרה פולסון, כוכבת סיטקום פופולרית בדמות מינדי קאלינג, הראפרית העולה אקוופינה ואת אחת מכוכבות הפופ הגדולות של תקופתנו, ריהאנה.אז נכון, מהנה לצפות בקאסט המושלם עושה את מה שהוא עושה על גבי המסך הגדול כי הן פשוט נפלאות ולעיתים משעשעות אבל האם זה מספיק? נראה שגארי רוס קיבל לידו את כל המרכיבים הנכונים כדי לייצר לסרט סוחף, מותח ומצחיק. אז למה הסרט בקושי מצליח לסחוב את 110 הדקות שלו?
הכול באשמת התסריט שנכתב על ידי התסריטאית המתחילה אוליביה מילץ' (הפרויקט הבא שלה הוא הקומדיה "ברבי" בכיכובה של אן האת'ווי) ואותו גארי רוס שהיה מועמד בעבר לשלושה פרסי אוסקר על כתיבת תסריטים (הקומדיות "ביג" ו"דייב" והדרמה "סיביסקיט"). הבעיה בתסריט שכמעט חצי מהסרט אנחנו רק למדים מי הן הדמויות ומה הקונפליקטים שלהם, וכשסוף כל סוף מגיע החלק של השוד עצמו, הוא מהיר, נפתר בקלות ובעצם תחושת הקתרזיס הגדולה שלה כל כך חיכינו פשוט לא מגיעה.סנדרה בולוק מגלמת את דבי אושן, אחותו של דני אוש (ג'ורג' קלוני), שככל הנראה (אבל לא בטוח) הלך לעולמו. היא בילתה חמש שנים, שמונה חודשים ו -12 ימים בכלא. כאשר היא משתחררת היא פונה לשותפתה הןותיקה לפשע (קייט בלאנשט) ויחד הן מגייסות צוות מומחיות כדי לבצע את השוד המורכב ביותר שיכול להיות: לגנוב ענק יהלומים של קרטייה בשווי מוערך של 150 מיליון דולר שיקשט את צווארה הענוג של השחקנית המפורסמת בעולם באירוע האופנה השנתי של מגזין "ווג", במוזיאון המטרופולין בניו יורק. במהלך התקופה שלה בכלא היא תכננה כל פרט ופרט עד האחרון.
התכנית כל כך מושלמת שהיא פשוט נטולת מתח וההפתעה. אפילו הטוויסט שאמור להפתיע את הקהל ולהשאיר אותנו מסופקים אף יותר מהניצחון פשוט לא מעניין. תחושת התסכול מהתסריט היא הפשע הגדול האמיתי שהסרט הזה מספק. אז למה כן לראות את הסרט הזה? כי אן האת'ווי פשוט קורעת מצחוק בתפקיד כוכבת הקולנוע שקבוצת השודדות מתכננות לגנוב את ענק היהלומים מצווארה. הלנה בונהם קרטר כמעצבת האופנה הכושלת שהופכת לשודדת גונבת בקלות את ההצגה בעזרת הנוכחות המשעשעת והלא שגרתית שלה. כיף להתבונן באקוופינה בתפקיד הכייסת בחבורה. דווקא הכוכבות המובילות סנדרה בולוק וקייט בלאנשט לא ממש מעניינות, אבל הכימיה בין שבע השחקניות המגלמות את חבורת השודדות פשוט כיפית.אולי החוויה הכי מספקת היא זיהוי עשרות המפורסמות המופיעות לשניות מעטות במהלך הסרט ואם תסירו לרגע את מבטכם מהמסך כנראה תפספסו את העורכת המשפיעה ביותר על עולם האופנה אנה וינטור ושלל דוגמניות ידועות כגון: ג'יג'י ובלה חדיד, היילי בולדווין או היידי קלום ושחקניות נוספות שלא הצליחו להתברג בקאסט המרכזי כמו דקוטה פנינג, קייטי הולמס, ג'יימי קינג ואוליביה מאן וספורטאיות מפורסמות כגון סרינה וויליאמס ומריה שראפובה. ג'יימס קורדון הוא הבלש החוקר את פרשת השוד וגם שני שחקנים מהסרט המקורי - שלא אחשוף כאן כדי לא להרוס את ההפתעה - יבקרו לרגע.כל הכוכבות והכוכבים החולפים על פני המסך, לא מחפים על התוצאה הרדודה למדי המזכירה יותר דיווח בחדשות ערוץ הבידור בכיכובן של האחיות למשפחת קרדשיאן, שהפלא ופלא גם הן משתתפות בסרט זה כניצבות. הלוואי ואולפני וורנר היו מגישים את הפרויקט לבמאית ותסריטאית עדכנית שתהפוך אותו למשהו הרבה יותר מגניב מהתוצאה העכשווית, אבל זה לא נעשה. אז נסתפק בתוצאה הקיימת ונקווה שבעקבות ההצלחה, סרט ההמשך יהיה הרבה יותר מעניין. לכו בשביל אנסמבל השחקניות ובשביל משחק נחש מי הסלב, קצת פחות בשביל הסרט עצמו.
אושן 8 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: anipoגיל: 4721/10/2019 18:40:00
6/10אייקון ציון
מופרך אבל מבדר. ממש לא פאר היצירה ואפילו רחוק מזה, אבל היתרון כאן שלא צריך מאמץ וריכוז כדי לעקוב אחרי העלילה. דבי אושן משתחררת מהכלא אחרי כמה שנים וחוזרת לעסוק במה שהיא הכי טובה בו, תרגילי עוקץ. היא מגייסת כמה נשים שכל אחת מהן היא טיפוס מפוקפק. המטרה היא גניבה של שרשרת ששווה 150 דולר, שאותה אמורה לענוד כוכבת מפורסמת בתערוכה יוקרתית שתתקיים במוזיאון.על הדרך יש לה גם מטרה לסגור חשבון עם שותפה לשעבר, שהפליל אותה ובגללו נכנסה לכלא.לא הייתי מבזבז זמן וכסף כדי לראות את הסרט בקולנוע. ציון 6.5.
שם: יוסי בגיל: 3423/09/2019 10:23:28
4/10אייקון ציון
האמת, לאחר צפיה בקדימון, הציפיות לא היו גבוהות וכך לא התאכזבתי. סרט סתמי ובנוני. המשחק חלש מאוד ולא מתקרב בכלל לסרטי אושן הטובים והמוכרים
שם: אור לויגיל: 2506/09/2018 13:46:27
5/10אייקון ציון
נהניתי מהמשחק ומהסיפור, אך זהו סרט ללא תפנית, ומבחינתי לא ראוי לקלנוע...
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט