בלתי נראה ביקורת סרט

The Invisble Man Movie Review

תמונת כתבבן קבסה על "בלתי נראה":
"מותחן אימה עתידני שידביק אתכם לכיסא"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Invisble Man
משחק אליזבת' מוס, אוליבר ג'קסון-כהן, אלדיס הודג' במאי/ת לי וואנל  
אימה
ביקורת סרט לבלתי נראה מאת בן קבסה
ציון המבקר
"מותח ומרתק"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.3/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע59.1%
בבית
אחכה לדי.וי.די35.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות5.4%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אליזבת' מוס – שמוכרת לכולנו מהסדרה המצוינת "סיפורה של שפחה", עוזבת לרגע את מדינת "גלעד" אבל לא כל כך מתרחקת מדמותה כאישה בעמדת נחיתות שנלחמת בכל הכוח, ושואבת אותנו לתוך סיפור מותח, מצמרר, עתידני ומעלה תהיות, במקצועיות ודיוק כמו שרק היא יודעת.בסרט "בלתי נראה" מגלמת מוס עלמה במצוקה בשם ססיליה, שנרדפת ועוברת התעללות על ידי בעלה, מומחה לאופטיקה ומיליונר. לאחר שססיליה מחליטה לברוח מבעלה המתעלל ולהתגורר אצל ידיד אפלטוני שלה, היא מתחילה להרגיש שהיא כבר לא לבד בחדר – שמישהו נמצא איתה. לאט, לאט התחושות הופכות למציאות כשסביבה מתחילים להתרחש דברים שמבהירים לה שהיא אכן לא לבד. כשססיליה טוענת שהיא נרדפת ועוברת התעללות על ידי בעלה הבלתי נראה (שכולם התבשרו זה מכבר על מותו לאחר שבחר להתאבד) כולם סבורים שססיליה איבדה את שפיותה.
הסיפור בסרט מבוסס על ספר בדיוני בשם "האיש הבלתי נראה" של הרברט ג' וולס שכבר עובד בעבר לסרט שונה לחלוטין באופיו בשנת 1933. בסרט הנוכחי נעשו שינויים ועריכה שמתאימה לזמננו ולמאבק הנשים על חירותן ושוויונן. את הסרט כתב וביים במאי האימה לי וואנל ("הרוע שבפנים", "המסור") והוא עשה עבודה מצוינת, עדכנית וקפדנית. למשמע תגובות הקהל באולם הקולנוע וביציאה, היה ברור שמדובר בסרט שמספק את הסחורה ומביא חוויית צפייה וסיפור מעוררי מחשבה ורגש.האלמנט העל טבעי והסיבוך של העלילה וההוצאה של הסיפור מהדף אל המסך יצרו בעיות קלות באמינות בעקבות אי דיוקים קלים. למשל, ישנן סצנות שמעלות תהייה כיצד לא כולם ראו את פעולותיה של הדמות הבלתי נראית, כשהן נעשו במקום פומבי או מאובטח, ולבטח מצולם. הצילומים בסרט מרהיבים והפסקול מדויק ומהווה חלק בלתי נפרד מההקפצות והאימה, ומלבד בעיה קטנה בהנפשת הדמות הבלתי נראית הכול בסרט מרגיש אמיתי ומלוטש.
אם להתעלם משני עניינים אלה, הסרט "בלתי נראה" הוא מותחן אימה מעולה, אפל ומחדש. הסרט לא משעמם לרגע, השחקנים סוחפים והעלילה לא מרפה מהצופה. מתחילת הסרט ועד סופו תחוו ניתוק מתלאות היומיום ותישאבו למאבקה לחיים ולמוות של ססיליה מול הבלתי נראה.
בלתי נראה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: alphaגיל: 1814/01/2021 13:35:16
9/10אייקון ציון
סרט מצויין מתח אחרי מתח, משאיר אותך עם עיניים בהולות כל הסרט!
שם: תדיגיל: 4923/12/2020 11:20:25
9/10אייקון ציון
ראיתי אינספור סרטי אימה והסרט הזה ללא ספק הפתיע אותי לטובה.משחק מצוין של השחקנית הראשית ומשחק טוב של שחקני המשנה.הסרט מוקפד ועשוי היטב.אין כאן את השטיקים והמניפולציות הממוחזרים לעייפה כמו בכל סרט אימה שיגרתי.וזו בדיוק הסיבה שהסרט הזה מתעלה לרמה גבוהה.למרות אורכו אין רגע דל.מומלץ מאוד!!!
שם: anipoגיל: 4919/12/2020 10:26:20
8/10אייקון ציון
מהנה. לא הכי מבריק שיש אבל הקונספט מעניין והעלילה זורמת ומרתקת. ססיליה בורחת בעזרת אחותה מבעלה המכה והמתעלל ועוברת לגור אצל ידיד. היא מתבשרת על ידי אחיו של בעלה שהוא נפטר והוריש לה את הונו. אחרי שרשרת של אירועים מוזרים, היא מתחילה להאמין שבעלה לא באמת מת והוא רוקם תכנית זדונית נגדה. מאחר והוא מומחה בתחום האופטיקה, יש לו את היכולת לגרום לעצם כלשהו לא להיראות ואת זה הוא מנצל כדי לפגוע בה.לאחר שססיליה מואשמת ברצח, עליה להגיע לחקר האמת והדרך לשם מסוכנת. מותחן טוב שכולל אלמנט של מדע בידיוני עם שני טוויסטים לקראת הסוף. שעה וחמישים דקות שעוברות בכיף.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי אימה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.4ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.2ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.6
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Arthur the King5המרוץ לניצחון של ארתורציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט