אחרי ש...התנגשנו ביקורת סרט

After We Collided Movie Review

תמונת כתבמבקר/ת אתר סרט על "אחרי ש...התנגשנו":
"התנגשות שלא הייתה צריכה לקרות"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר After We Collided
משחק סלמה בלייר, הירו פיינס טיפין, ג'וזפין לנגפורד, דילן ספראוס במאי/ת רוג'ר קאמבל  
רומנטיקה
ביקורת סרט לאחרי ש...התנגשנו מאת
ציון המבקר
"התנגשות אלימה"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע20.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די73.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות5.9%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
לפני שנתיים יצא לאקרנים הסרט: "אחרי ש...", עוד אחד מסרטי הדרמה-רומנטיים לנוער האמריקאי, המבוסס על רומן באותו שם אשר זכה להצלחה רבה. עלילת הסרט עוקבת אחר דמותה של טסה יאנג, סטודנטית בשנה הראשונה בקולג' אשר מגיעה ללימודים עם המון רצון ללמוד ולהצליח בתחום הספרות. בקולג' היא פוגשת את הרדין סקוט, סטודנט פרוע, בו היא מתאהבת, על אף שיש לה כבר בן זוג כמה שנים- נואה. טסה והרדין מסיימים את הסרט בפרידה כואבת, כאשר הצעירה שבורת הלב חוזרת לבית הוריה ולזרועות אמה אשר מבהירה לה כי היא צדקה והוא ישבור לה את הלב.בסרט השני: "אחרי ש... התנגשנו" טסה רוצה להתקדם בחייה ומחליטה להתקדם בלימודים ובמקביל להתמקד בהצלחה בהתמחות בהוצאת "ואנס", שם היא פוגשת בעמיתה לעבודה: טרבור מתיוס, אשר מחזר אחריה לאורך הסרט, ונדמה בדיוק כמו הבחור הטוב שהיא צריכה. אבל כמו תמיד בסרטים מסוג זה, טסה מתקשה לעבור הלאה ממערכת היחסים שהייתה לה עם הרדין. הרדין יודע שעשה טעות. הוא לא מתכוון לוותר ללא מאבק. אך האם הוא יכול להשתנות?
"אחרי ש... התנגשנו" הוא סרט רומנטי דרמטי מהול באלימות. ישנה בו אהדה צרופה למערכת יחסים אלימה שאינה מקדמת את בני הזוג לשום מקום טוב. מצד אחד, הסרט מציג את טסה כבחורה בעלת שאיפות ויכולות, שיש בה אהבה גדולה לכתיבה ומצד שני כל השאיפות שלה להצלחה מסתכמות בסופו של דבר ב"רדיפה אחר האקס" - הרדין - ועשיית כל שביכולתה לסייע לו. למרבה הצער, טסה שמה את עצמה אחרונה ברגע שהרדין חוזר לחייה.הופעתו של דילן ספראוס ("החיים היפים של זאק וקודי" ועוד) בתפקיד טרבור מאתיוס מרעננת ומעניקה לנו הצופים מעט תקווה לקמצוץ של טוב בחייה של טרזה. כל מה שהיא הייתה צריכה לעשות הוא לתת לו את הצ'אנס, אך כמו בסרטים אחרים מן הז'אנר המוכר והאהוב, הגיבורה לא מצליחה להחליף דף ונשארת מהופנטת מהרדין אשר אינו תורם להתפתחותה כאישה חזקה ונבונה.
המעבר ביצירת סרט קולנוע לנוער מספר המכיל כל כך הרבה תיאורים גרפיים, גורם לתהייה: האם הסרט הוא גרסה מרוככת קלות של "חמישים גוונים של אפור"? והאם בכלל סרט כזה בכלל מתאים לנערים ונערות? ואכן מה שפחות עובד בסרט, זו ההתעסקות החוזרת בקיום יחסי מין כמעט ולא מצונזרים המתוארים על המסך לפרטי פרטים, מה שלא הופך אותו למתאים במיוחד לבני נוער. אם אתם אוהבים את סוג הסרטים הרומנטיים המקדשים זוגיות אלימה כרומנטיקה ואהבה גדולה, כנראה שזה הסרט בשבילכם. אם לא, ישנם סרטים רומנטיים מוצלחים בהרבה כעת בבתי הקולנוע כמו "התקופה היפה בחיי" הצרפתי או "אחד בלב" של טליה לביא.
אחרי ש...התנגשנו - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: הודגיל: 2801/08/2021 21:46:56
10/10אייקון ציון
אחרי ש...שהתגשתי שלי אישי בסרט זה הסרט הזה צריך להפוך לקומדיה רומנטית הוא הצחיק אותי כל פעם מחדש עד הסוף הדרמטי קללות מצחיקות, אלימות מיותרת, הירו פיינס טיפין מצחיק אותי עכשיו והסרט הזה פחות דרמטי מהקודם ואני לא מבין מה זה הבוז הקולני הזה?!! הסרט ההמשך הכי טוב שיש ונתתי לו 10 כי הוא הצחיק אותי עם מסכה ורודה שהייתי בין הקהל הנשי ועוד גבר אחד שלא הכרתי אותו שמאוד היה לי כיף!
שם: גליתגיל: 4031/07/2021 01:25:05
5/10אייקון ציון
הסרט משעמם יחסית לספר, דמויות שטוחות, פשוט סרט גרוע, בן זוגי יצא באמצע...
שם: אורליגיל: 4018/07/2021 05:25:49
7/10אייקון ציון
הרגיש שיש יותר מידיי סצנות מיניות מאשר סרט , רציתי לראות אם המתבגרת והובכתי מכל השפע , עלילת הסרט חביבה מתפתחת בסיפור האהבה שלהם
קישורים
חץ אחרי ש...התנגשנו (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי רומנטיקה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט