זהות ביקורת סרט

Identity Movie Review

תמונת כתביגאל קולוף על "זהות":
"כאילו לא קצנו במותחני זהות, אשר יגורנו בא לנו. במותחן המתחיל בצורה פושרת, מידרדר בהמשך ומסתיים בצורה גרועה, אין מילים טובות לומר על שחקנים מבוזבזים."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Identity
משחק ג'ון קיוזאק, ריי ליוטה, אמנדה פיט, ג'ון הווקס, אלפרד מולינה, קליאה דובאל, פרואיל טיילור וינס במאי/ת ג'יימס מנגולד  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לזהות מאת יגאל קולוף | מבקר
ציון המבקר
"כאילו לא קצנו במותחני זהות, אשר יגורנו בא לנו. במותחן המתחיל בצורה פושרת, מידרדר בהמשך ומסתיים בצורה גרועה, אין מילים טובות לומר על שחקנים מבוזבזים."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע
בבית
אחכה לדי.וי.די
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
סרטו של הבמאי ג'יימס מנגולד, "זהות", מתיימר להביא אל מסך הקולנוע, סרט מתח עם תפנית "מפתיעה ומקורית": עשרה אנשים זרים זה לזה, כשלכל אחד סוד משלו, מוצאים מחסה באותו בית מלון כאשר בחוץ משתוללת סופה עזה: נהג של לימוזינה (ג'ון קיוזאק) , כוכבת טלביזיה של שנות ה- 80 (רבקה דה מורניי), שוטר (ריי ליוטה), המוביל רוצח (ג'ייק בוסיי), נערת טלפון (אמנדה פיט), זוג צעיר שזה עתה התחתן (קליאה דובאל וויליאם לי סקוט) ומשפחה במשבר (ג'ון סי. מק.גינלי , ליילה קנזל וברט לוהר). כל החבורה המוזרה הזאת מוצאת את עצמה בבית מלון מבודד יחד עם שומר הלילה העצבני (ג'ון הוקס). השהייה במקום הופכת לחוויה מפחידה, כאשר האנשים מתחילים למות בזה אחר זה. עד מהרה הם מבינים, שאם הם יינצלו, הם ייאלצו לחשוף את הסוד שהביא את כולם יחד.מרשים, לא? האמת, קשקוש! לא ראיתם גיבוב של שטויות כזה מזמן. הסרט נע בקלילות ממוות למוות, באופן חסר היגיון לחלוטין. גם כשמגיעים ל"תפנית" (ועושה רושם שהמלה "תפנית" הפכה להיות מלת גנאי בזמן האחרון), הפיתרון כל כך מטומטם, שבא לצופה להוריד את הנעל שלו ולזרוק בחמת זעם על המסך.
עכשיו השאלה: מדוע שחקנים לא רעים בכלל כמו ג'ון קיוזאק, ריי ליוטה ועוד פנים מוכרות, מוכנים להתבזות ולחתום את שמם על סרט כזה? תיאמר האמת, אני מקווה מאד שמה שעמד בראש מעייניהם לא היה צרות פיננסיות, כי אם אכן כך הדבר, אחרי סרטים מסוג זה, שחקנים ב-א-מ-ת עשויים להיקלע לצרות פיננסיות...בקיצור רבותיי, חיסכו ממכם את עגמת הנפש. הסרט הזה אינו "החוש השישי". למעשה זה אפילו לא מותחן ברמה של גנון. הסרט הזה הוא סתם אסופה של מעשי רצח המחוברים ללא חוט מעניין, ללא שיזרקו רמז של ממש לצופה, באופן שהוא יטפח לעצמו על המצח בסוף הסרט ויגיד "איך פספסתי את זה?". לא ולא. הסרט הזה הוא כל כך מטומטם, שבסוף הסרט רק תנשמו לרווחה שהוא כבר נגמר. חיסכו מעצמכם את זה. ואם קצרה רוחכם, חכו ל- DVD.
סיכום: בזבוז זמן. תסריט רע, מותחן נורא. 2 בסולם יגאל.
זהות - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: דב ישראליגיל: 3703/05/2013 20:43:12
7/10אייקון ציון
Identity עשרה אנשים זרים מוצאים מחסה בבית מלון כאשר בחוץ משתוללת סופה עזה וכל הכבישים סגורים ולכן אף אחד לא יכול להמשיך בדרכו,ולכולם יש סוד שהם לא מגלים...ללא ספק סרט עשוי טוב שהצליח להחזיק אותי סקרן לדעת מי הרוצח,סרט מרענן ומקורי,7+.
שם: עדי בירןגיל: 2121/11/2006 18:57:12
10/10אייקון ציון
זהו ללא ספק, סרט האימה הטוב ביותר מכל סרטי האימה. מותח עד הסוף, כל הסרט רק כוססים ציפורניים- מי הרוצח? משחק מעולה של כל צוות השחקנים,מעניין לכל אורכו, אין דקה משעממת. מומלץ בחום-10 בסולם עדי!
שם: b manגיל: 1804/02/2004 20:12:41
9/10אייקון ציון
סרט פשוט מ-צ-ו-י-ן!!! לא צפוי, משחק מצוין, עלילה גאונית... ממליץ בחום רב.
קישורים
חץ זהות (עמוד סרט)
ג'ון קיוזאק
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט