ממבו איטליאנו ביקורת סרט

Mambo italiano Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "ממבו איטליאנו":
"למרות התחושה שכבר היינו בסרט הזה, בסך הכל מדובר בקומדיה מסוגננת ומשעשעת."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Mambo italiano
משחק לוק קירבי, פול סורבינו, ג'ינט רינו, קלודיה פרי, פיטר מילר, מרי וולש, סופי לוריין במאי/ת אמיל גודראו  
קומדיה
ביקורת סרט לממבו איטליאנו מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"למרות התחושה שכבר היינו בסרט הזה, בסך הכל מדובר בקומדיה מסוגננת ומשעשעת."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
5.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע25.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די50.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות25.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
"החתונה האיטלקית שלי" אבל עם טוויסט - במקום חתונה יוונית ובחורה כעורה הקהל מקבל משפחה איטלקית משוגעת ושני בחורים שזופים וחתיכים.על כרזת הסרט לצד דגל הגאווה מתנוסס אמנם דגל ארצות הברית אבל "ממבו איטליאנו" זו הפקה קנדית, המבוססת על מחזה קנדי מצליח המתרחש בשכונת "איטליה הקטנה" שבמונטריאול, קנדה.
הקומדיה המצחיקה הזו עוקבת אחרי אנג'לו (לוק קירבי) בחור איטלקי צעיר שמחליט לעזוב את בית הוריו, מריה (ג'ינט רינו) וג'ינו (פול סורבינו) שהיגרו לקנדה בשנות החמישים ועוד לא ממש התרגלו למדינה החדשה אליה עברו. ההורים שלו לא מבינים מה כל כך נורא בלגור איתם עד שהוא ימצא כלה. כאשר נינו (פיטר מולר) חבר ילדות של אנג'לו ושוטר קשוח מחליט לעבור לגור איתו הם נושמים לרווחה, אך זו הופכת לבהלה היסטרית כשהם מגלים ששני חברי הילדות אוהבים לעשות את זה בסגנון איטלקי גם במיטה. האם אנג'לו ונינו יוכלו לעמוד בלחץ החברתי העצום?הסרט "ממבו איטליאנו" מבוסס על מחזה מצליח שנכתב על ידי סטיב גלוצ'יו שהוא בעצמו בן למשפחת מהגרים איטלקית. חברו הקרוב של גלוצ'יו, הבמאי אמיל גודראו קרא את המחזה עוד לפני שעלה על במות התיאטרון ושכנע אותו שייתן לו לביים סרט המבוסס עליו. כאשר המחזה עלה על הבמה הוא זכה באופן מיידי לתשבחות ומילא אולמות עד אפס מקום. במקביל גודראו התחיל לצלם את הסרט.
לצד צמד החתיכים האיטלקיים ישנן גם שלוש שחקניות שגונבות את ההצגה : קלודיה פרי היא אנה אחותו של אנג'לו, שחיבתה למציצת קרטיבים הפכה אותה לידועה בשכונה. מרי וולש המגלמת את אמו של נינו ומזכירה יותר אמא פולנייה מניפולטיבית. סופי לוריין כפינה לונטי המפתה בעלת רעמת השיער הגדולה ביותר שנראתה השנה על מסך הקולנוע.השחקן המפורסם היחיד המופיע בסרט הוא פול סורבינו ששיחק בסרטים "הח'ברה הטובים", "ניקסון", "רומיאו ויוליה" ובעונות הראשונות של הסדרה "חוק וסדר".למרות התחושה שכבר היינו בסרט הזה, בסך הכל מדובר בקומדיה מסוגננת ומשעשעת. לעומת סרטים רבים בנושא המתארים הוויה הומוסקסואלית, הסרט הזה מתמקד בנושאים שיכולים לדבר לכל אחד כמו פער דורות, התנגשות בין תרבויות והיכולת לאהוב את עצמך לא משנה עד כמה אתה שונה.
ממבו איטליאנו - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: עמי צביאליגיל: 4026/01/2004 11:17:31
8/10אייקון ציון
סרט מהנה. אמהות איטלקיות ובנים הומוסקסואלים. סיטואציות מוקצנות ומצחיקות ביותר.מעורר מחשבה על האופן הטראגי שבו מקבלים הורים את ההומוסקסואליות של ילדיהם.מסתיים בסצינה מתוקה של האמא אוחזת בגאווה בידיהם של בנה ובן זוגו. סצינה שמתרחשת לעיתים רחוקות במציאות לצערינו.משחק מצויין של כולם במיוחד האח והאחות.
שם: יעל מגיל: 1717/01/2004 12:44:12
1/10אייקון ציון
סרט משעמם,מיותר, נוראי והביקורות המהללות-פשוט מטעות! הסרט מנסה להצחיק בכוח- ולא מצליח. צפוי,נדוש,שחקנים גרועים ובעיקר הרבה שיעמום! עשו טובה לעצמכם וחיסכו את 30 הש"ח למטרות טובות יותר מסרט שיגרום לבעלי חוש ההומור שביניכם לגחך פעם-פעמיים ולחסרי חוש הומור-לישון ולהיסתכל על השעון. הדבר הטוב ביותר שקרה בסרט: כתוביות הסיום המיוחלות.
שם: שירלי קנטורגיל: 3219/11/2003 01:42:54
8/10אייקון ציון
מ-ג-נ-י-ב! קודם כל, הסרט קנדי, מה שמרמז על הנאה כמעט בטוחה. הסרט זורם, צבעוני, מוזיקה כייפית ואפשרות הצצה מענינת לעולמה של קהילת האיטלקים ב"גולה" (מפחיד לגלות כמה שהאמהות האיטלקיות דומות לאמהות הפולניות!), ולדילמות של הומואים בתוך קהילה קונפורמיסטית. חמוד, קליל, עובר בצ'יק-צ'ק ומשאיר חיוך טעם של עוד
קישורים
חץ ממבו איטליאנו (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
הכפיל The Fall Guy חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.4ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.2ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.6
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו School of Magical Animals 2בית ספר לחיות מדברות A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט