ילדות רעות ביקורת סרט

Mean Girls Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "ילדות רעות":
"קומדיית הנעורים הטובה ביותר שתראו על המסך הקיץ."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Mean Girls
משחק לינדסיי לוהאן, לייסי שאברט, רייצ'ל מק'אדמס, טינה פיי, אמנדה סייפריד, ליזי קפלן, אנה גסטייר, ג'ונתן בנט במאי/ת מארק ס. ווטרס  
קומדיה
ביקורת סרט לילדות רעות מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"קומדיית הנעורים הטובה ביותר שתראו על המסך הקיץ."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע10.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די86.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות3.2%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
זה כמה שבועות, ליתר דיוק שמונה שבועות, שאני מצפה להגעת הסרט ארצה. הסיבה המרכזית היא הביקורות המפתיעות לטובה ששבחו את התסריט של הקומיקאית טינה פיי, המוכרת יותר כמגישת החדשות הסהרורית מתוכנית המערכונים האמריקאית "מוצ"ש בשידורי חי".מאחר ונהניתי מ"שישי הפוך" הלהיט הקודם של כוכבת הסרט לינדסי לוהן, קיוויתי שגם הסרט הזה יפתיע אותי ויעשה לי טוב על הלב. העלילה השבלונית לא בדיוק היתה אנינת טעם אבל סמכתי על התסריטאית שפינת החדשות בכיכובה הוא הדבר הטוב ביותר בעונה האחרונה של "מוצ"ש בשידורי חי".
קצת נבהלתי מהציפייה הבלתי ברורה שפיתחתי להגעת הסרט ארצה, אבל לשמחתי הפעם לא התאכזבתי. בסרט הזה אין רגע אחד של מנוחה; ברגע שהדמויות פותחות את הפה, דיאלוגים מרושעים ועסיסיים ניתזים לכל עבר, סיטואציות קומיות מופרעות ודי אכזריות נשלפות במהירות ונזרקות על הקהל, המוצא את עצמו צוחק בלי הפסקה לאורך כל 97 הדקות של הסרט.העלילה תשמע לכם שבלונית, הסרט רחוק מלהיות כזה. לינדסי לוהן מגלמת את קיידי הרון, בת להורים זואולוגים, שהעבירה את מרבית שנות חייה באפריקה. עברו שנים רבות וההורים קבלו עבודה בארה"ב וקיידי מוצאת את עצמה לראשונה בחייה בתיכון אמריקאי ממוצע. שם היא מצטרפת לחבורת בנות השולטות בבית הספר ביד רמה. בהתחלה היא עושה זאת כטובה לנערה לא מקובלת שרוצה לנקום בבנות המקובלות, אבל ברגע שהיא מרגישה את הכוח הרב שמעמדה החדש מעניק לה, היא מתחילה להשתנות.
בעזרת חוש ההומור השחור וחסר הבושה של טינה פיי, "ילדות רעות" הופך לאחד הסרטים המצחיקים ביותר שנראו על מסך הקולנוע בשנה האחרונה. הבמאי מרק ווטרס זורם עם התסריט ומיישר קו עם הגישה הרעננה והקולחת שלו.טינה פיי לא רק כתבה את התסריט, היא גם מופיעה כאן בתפקיד המורה למתמטיקה המתגלה כמורה הכי קולית שנראתה בשנים האחרונות על מסך הקולנוע. הכוכבת הג'ינג'ית של הסרט, לינדסי לוהן, כובשת את המסך עם החיוך המקסים שלה ונוכחות נטולת פוזות. יש בה משהו חריג ובשל כך מענג מאחר והיא שונה כל כך ממרבית הנערות הבלונדיניות נטולות האישיות הממלאות את המסך ההוליוודי.כאחד שלא בדיוק מת על קומדיות נעורים, מצאתי עת עצמי מתגלגל מצחוק, ולכן אני מכריז כאן בקולי קולות, שמדובר בקומדיית הנעורים הטובה ביותר מזה שנים ואחת הקומדיות הטובות ביותר שתראו השנה בקולנוע.
ילדות רעות - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: anipoגיל: 4628/07/2018 17:33:50
7/10אייקון ציון
מטופש וסימפטי. פה ושם מצחיק אבל לא קורע יותר מידי. קיידי חוזרת לארה"ב אחרי שהות של הרבה שנים עם הוריה באפריקה וישר נכנסת ללמוד בבית ספר תיכון. כתלמידה חדשה היא מתקשה בהתחלה להשתלב חברתית. היא מתחברת לקבוצת בנות פלצניות שנקראות "הפלסטיות" שכולם שונאים בעיקר בגלל המנהיגה הסנובית והמרושעת שלהן ששמה רג''ינה.כאשר קיידי מתחילה עם האקס של רג''ינה ורוצה אותו כבן הזוג שלה, כאן מתחיל בין שתיהן קרב מכוער. מתברר שקיידי איננה פראיירית בכלל. סרט לא רציני שנחמד להעביר איתו שעה וחצי.
שם: nanaגיל: 2828/08/2015 18:49:28
10/10אייקון ציון
קומדיית התיכון השנייה הכי טובה שראיתי (קומדיית התיכון הכי טובה שראיתי הייתה סופרבאד), לא להחמיץ!
שם: דאןגיל: 1628/01/2008 15:57:57
10/10אייקון ציון
אחד האהובים עליי :), פשוט סרט שאף פעם לא נמאס ואפשר לראות גם 1000 פעם... מומלץ!
קישורים
חץ ילדות רעות (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
הכפיל The Fall Guy חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט