זוג משמיים ביקורת סרט

Just Like Heaven Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "זוג משמיים":
"שחקנים מקסימים"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Just Like Heaven
משחק ריס וית'רספון, מרק ראפאלו, בן שנקמן, ג'ון הדר, דונאל לוגו, דינה ספיבי במאי/ת מרק ווטרס  
רומנטיקה
ביקורת סרט לזוג משמיים מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"שחקנים מקסימים"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע15.8%
בבית
אחכה לדי.וי.די78.9%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות5.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אני כבר הולך לציין לפניכם שתי עובדות מרכזיות והכרחיות לבנים שעומדים להתלוות לבנות זוגן: הראשונה היא שאני לא סבלתי. השנייה שפחות תזיז לכם היא שהסרט מבדר בדרכו המתסכלת וזאת בעיקר בגלל שביים באותו ביעילות מרק ווטרס ("ילדות רעות") ושני הכוכבים שלו ריס ווית'רספון ומארק רופאלו פשוט שופעים כריזמה מתוקה ומקסימה. הם עושים זאת במידה ראויה וכך מצליחים לא לעלות לנו על העצבים.סרטי בנות הם ז'אנר מאוד בעייתי. אין הרבה במאים שמצליחים לשרוד אותו ולצאת עם ידם על העליונה. נראה לי שהראשון שעושה זאת כבר שלושה סרטים ברצף ובהצלחה הוא מרק ווטרס. ווטרס עלה לתודעה של הקהל הרחב עם "שישי הפוך" שהיה להיט מפתיע והכניס מעל מאה מיליון דולר בארה"ב, ואחריו ביים את "ילדות רעות" המרושע. שניהם בכיכובה של הג'ינג'ית הביצ'ית לינדזי לוהאן. עכשיו הוא יוצר קומדיה לכאורה לקהל יעד יותר בוגר בכיכובה של רק בלונדינית, ריס ווית'רספון כאשר לצידה שחקן האינדי החביב ביותר על נשות הוליווד מארק רופאלו.
הצרה של הסרט שלמרות נוכחותם של שני השחקנים הבוגרים התסריט עדיין מיועד לילדות בנות 12. העלילה בעלת הפוטנציאל לא מממשת את עצמה והיא שייכת לז'אנר סרטי הרוחות אבל הפעם עם קונוטציות רומנטיות ולא מבהילות. אליזבת היא רופאה צעירה שהשקיעה הרבה יותר בעבודה מאשר בחיים. דיוויד הוא בחור מדוכא שמחפש לעצמו דירה. תאונת דרכים מצליבה את החיים של השניים. דיוויד מוצא דירה פנויה לטעמו, מדובר בדירה של אליזבת. ואילו אליזבת משוכנעת שאדם מאוד לא מנומס פלש לה לדירה ומסרבת לקבל את העובדה שהקיום שלה הרבה יותר רוחני מאשר ממשי. העלילה מסתבכת ובמקביל השניים לומדים לאהוב אחד את השני.לעומת טים ברטון ושותפיו שחוגגים את החיים דרך עולמם המורבדי משהו של המתים, בסרט "זוג משמיים" אין תחושה של חגיגה - לא של חיים ולא של מוות. התסריט של לזלי דיקסון המבוסס על רומן צרפתי של מארק לוי, מתנהל לפי קונבנציות תסריטאיות הוליוודיות בנאליות לחלוטין. הוא רחוק מלהפתיע, הוא רחוק מלהיות חריג, הוא רחוק מלהיות רענן. הגרוע מכול, הוא מזכיר המון סרטים אחרים ששני הפרטנרים הם חיים ונושמים. אין שום דבר יוצא דופן בין קומדיה רומנטית בין שני הפכים חיים שמתאהבים לבין הצמד המוזר שלפנינו.
במהלך העלילה אין ניצול חכם אחד של העובדה שהגברת היא ישות לא טבעית. גם הומור שחור לא תמצאו פה, למרות שווטרס מצטיין בקומדיות שחורות. לעומת זאת מדובר בבמאי מקצועי ומוכשר ולכן המוצר הקולנועי שנקרא בארצנו "זוג משמיים" הוא סרט עשוי לתלפיות. גם הליהוק חביב במיוחד וכיף לראות שפריק כג'ון הדר המוכר לחובבי הקולנוע העצמאי מהסרט "נפוליאון דינמיט" משתלב במסחרה ההוליוודית בלי הרבה בעיות. בקיצור, צמד שחקנים מקסים, בימוי מקצועי ותסריט בנאלי אך כתוב היטב יעבירו לכם 95 דקות רומנטיות וילדותיות בהנאה - בתנאי שזה מה שאתם מחפשים.
זוג משמיים - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ליאור כהןגיל: 1425/03/2006 20:51:52
9/10אייקון ציון
סרט פשוט יפה! שילוב של קומדיה עם דרמה שיש קטעים מצחיקים ולעומת זאת קטעים עצובים, משחק מצוין של השחקנים וסרט שקרוב מאוד למושלמות. (לאלה שהלכו "בני 35-40" מי אמר שהסרט מתאים לזקנים??? חוץ מזה טיפה פנטזיה בכל סרט לא מזיקה...)
שם: גולן כהןגיל: 3201/03/2006 08:10:36
8/10אייקון ציון
סרט מצויין ! מומלץ לדייטים עם בת הזוג . משעשע רומנטי ומרגש למרות שקצת קיטצ'י . שני השחקנים הראשיים נותנים משחק מעולה לסוג כזה של סרט . אני מאוד אהבתי .
שם: לאה מטלוןגיל: 3708/01/2006 17:39:20
1/10אייקון ציון
הלכנו 4 זוגות בגילאי 35-40 לסרט וכולנו מאוד התאכזבנו. עלילה הזויה ומטופשת ממש עלבון לאינטלגנציה. אולי זה מתאים רק לגילאי 20 ומטה...
קישורים
חץ זוג משמיים (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי רומנטיקה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט