איזה מין שוטרת ביקורת סרט

Miss Congeniality Movie Review

תמונת כתביגאל קולוף על "איזה מין שוטרת"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Miss Congeniality
משחק ג'ניפר גראיס, בנג'ימין בראט, סנדרה בולוק, מייקל קיין. במאי/ת דונלד פטרי  
קומדיה
ביקורת סרט לאיזה מין שוטרת מאת יגאל קולוף | מבקר
ציון המבקר
""
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע9.5%
בבית
אחכה לדי.וי.די85.7%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות4.8%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
סנדרה בולוק היא שחקנית כל כך חמודה, שקשה לי לקטול אותה, גם כשאני באמת מרגיש שהיא גרועה. ירדה אבן מלבי, והסרט המדובר הנו קומדיה סבירה וניתנת לצפייה. העלילה מספרת על גרייס (סנדרה בולוק), שוטרת פדראלית אשר משחר נעוריה לא ידעה מה זה להיות אשה. היא מתנהגת כמו גבר, על כל המשתמע ונובע מכך: גרפסים, העוויות, אכילה בחזירות, אופי כסאחיסטי וכו'. רוצה הגורל, והיא היחידה שיש לה מבנה גוף טוב במשטרה, והיא נדרשת להישתל באופן סמוי בתחרות יופי, אשר רוצח מטורף שלח רמזים למשטרה שהוא הולך "להכות" במתמודדות בה. ברקע מסתובב שותפה לבולשת (בנג'מין בראט), ומוצמד לה יועץ יופי אישי (מייקל קיין), כדי לנסות ולאלף את הסוררת להיות אשה לשם שינוי…מדובר בקומדיית מצבים טהורה, במובן זה, שרובה ככולה מתבססת על סיטואציות קומיות אליהן נקלעת הגיבורה. הדמות של גרייס הייתה יכולה להיות שטחית לחלוטין, אלמלא באה בולוק ובחינניות האופיינית לה מכניסה מעט קסם לדמות. יש לציין את משחקו הראוי לשבח ומשובב הלב של מייקל קיין - שחקן אשר גילה מחדש את עצמו בשנים האחרונות - ואני תקווה שלא יבזבז את כשרונו על תפקידים סתמיים בסרטים סתמיים. מייקל קיין מוסיף פלפל לעלילה בדמות יועץ היופי ההומוסקסואל, אשר מהווה מעין דמות אב ומחנך לגרייס הנוקשה וחסרת החינניות.
ועם זאת, מדובר בקומדיה, ועוד אמריקנית. ככזו, היא נקלעת לתהומות של קיטש אמריקאי דביק לעיתים, דבר שהיה מן הנמנע וכל האשמה בו נופלת על כתפי הבמאי. סנדרה בולוק עדיין איננה מוכיחה שהיא מסוגלת לסחוב על כתפיה סרט שלם, וטוב עשו המלהקים שהדביקו לה סט שחקנים מכובד, אשר נושא על כתפיו חלק מן הנטל, ומסייע בהעברת הסרט בלי יותר מדי פיהוקים. במובן זה תוקן העוול שנעשה לבולוק בנפילה ושמה " 28 ימים ", שם נאלצה היא לסחוב על גבה בתפקיד ראשי סרט מפוהק ומשעמם, אשר לא היטיב עם הקריירה המדשדשת שלה.הסרט מהווה בילוי רומנטי קליל ומהנה לזוג, ונראה שצפייה בחבורה לא נועדה עבורו. עם זאת, כללית נחמד, עם פה ושם רגעים נעימים יותר וצחוקים טובים.
לסיכום: נחמד, קליל, לראות ולשכוח.7 בסולם יגאל.
איזה מין שוטרת - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: anipoגיל: 4808/02/2020 09:55:12
8/10אייקון ציון
פשוט וחינני. לא סרט שקורע מצחוק למרות שפה ושם הוא מצליח לא רע, אבל כיף לראות אותו.גרייסי היא אישה מסוג טום בוי שעובדת כשוטרת ב FBI. כשהם מנסים לעלות על עקבותיו של טרוריסט שמאיים לבצע פיגוע בתחרות יופי לנשים, גרייסי נבחרת להשתתף באותה תחרות ועל הדרך להיות גם סוכנת סמויה.מי שמכין ומכשיר אותה לתחרות הוא ויקטור, שהוא ותיק במקצוע. מתפתחת דינמיקה מצחיקה בין גרייסי שהנשיות ממנה והלאה לבין ויקטור הקפדן.אחרי שהמשטרה עוצרת את מי שהם חושבים כאחראי לפעולת הטרור העתידית, מסתבר שהמפגעים נמצאים בתוך התחרות עצמה, ובשלב הזה גרייסי תופסת פיקוד. משחק מעולה של סנדרה בולוק שתפורה בול למידותיו של הסרט.
שם: shoshkiגיל: 1419/05/2016 14:50:19
8/10אייקון ציון
סרט קורע מצחוק
שם: דאןגיל: 1730/05/2008 20:27:10
8/10אייקון ציון
סרט נחמד ומצחיק...
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
הכפיל The Fall Guy חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט