רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: כריס פראט ואנה פאריס נפגשים לאחר הגירושים

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים: פראט ופאריס בפגישה פומבית ראשונה מאז הגירושים, בלייק לייבלי לא נשארת חייבת למעריץ חצוף, אגם רודברג מאורסת, כריס פראט ואנה פאריס נפגשים שנה לאחר הגירושים, אמי רוסום עוזבת את "חסרי בושה" לאחר 9 עונות וצ'אנינג טייטום נפרד מחבר קרוב
בלייק לייבלי לא נשארת חייבת

הנה תגובה שמגיע לה סבב של מחיאות כפיים. לאחר שמעריץ זרק הערה על הבחירות האופנתיות של הכוכבת, בלייק לייבלי הגיבה לו באינסטגרם בצורה הכי טובה שיש. למעשה הכול החל בתמונה שהעלתה השחקנית עם הכיתוב המשעשע - "פיקניק מישהו?", בו צחקה על בחירת האופנה הנועזת שלה כשלבשה חליפה משובצת וצבעונית.

בין כל התגובות של האנשים שצחקו היה אחד שהחליט לקחת על עצמו את תפקיד שוטר במשטרת האופנה וכתב "אני אומר את זה עם הרבה אהבה וכבוד אלייך מאמי, אבל בבקשה תעסיקי סטייליסטית או תפטרי את זאת שאת עובדת איתה עכשיו". לאלו מכם שלא יודעים, לייבלי מתפקדת בתור הסטייליסטית של עצמה מזה הרבה זמן. "תודה על הטיפ, אדוני," אמרה לייבלי בתגובות. "דרך אגב ניסיתי לפטר את @בלייקלייבלי כל כך הרבה פעמים. אבל הכלבה הזאת פשוט ממשיכה לחזור, היא לא עוזבת אותי בשקט".

מוקדם יותר השנה, כוכבת "גוסיפ גירל" לשעבר הסבירה למה היא לא משתמשת בסטייליסטית. "זה כנראה בגלל שיש לי בעיות שליטה ואגו גדול - זו כנראה התשובה הכנה ביותר", צחקה לייבלי. "הסיבה האמיתית? אני אוהבת עיצובים ואני אוהבת אופנה, זו דרך להיות יצירתית," הוסיפה לייבלי. "אני זוכה להביע את היצירתיות שלי".

Picnic anyone? I’ll bring the tablecloth...

A post shared by Blake Lively (@blakelively) on



אגם רודברג מאורסת

תגידו מזל טוב לכוכבת "מתים לרגע" אגם רודברג, שהתארסה השבוע לבן זוגה, איש העסקים דור קרובינר. השניים התארסו במהלך חופשה רומנטית בקאן ודאגו לשתף את העוקבים באינסטגרם בחדשות המרגשות. כזכור השניים החלו לצאת מספר שבועות לאחר הפרידה המתוקשרת מבן זוגה המנחה והשחקן גל אמיתי, לאחר שהתארסו והודיעו על ביטול האירוסין מספר חודשים לאחר מכן.
כריס פראט ואנה פאריס נפגשים שנה לאחר הגירושים

בעוד שעדיין לא הספקנו לעכל את הפרידה של הזוג האהוב עלינו (טוב, כמעט הכי אהוב, בלייק ורייאן אל תדאגו אתם עדיין במקום הראשון), השניים הספיקו להיפגש השבוע לראשונה בפומבי מאז שהודיעו על הגירושים. השניים נצפו כשהם מטיילים יחד עם בנם בן ה-6, ג'ק, בסנטה מוניקה. בינתיים פראט יוצא עם בתו של השחקן ארנולד שוורצנגר, קת'רין מאז חודש יוני האחרון. השניים נצפו יחד במספר דייטים ואף אחד שכלל גם מפגש של בת ה-28 עם בנו של פראט.

[*]

אמי רוסום עוזבת את "חסרי בושה" לאחר 9 עונות

במכתב שפרסמה בפייסבוק בשבוע האחרון כתבה השחקנית אמי רוסום: "אני יודעת שתמשיכו בלעדיי, לעת עתה. יש עוד הרבה מהסיפור של משפחת גלאגר שצריך לספר. אני תמיד אעודד את המשפחה שלי. תנסו לא לחשוב עליי כמישהי שעזבה, רק תחשבו שעברתי דירה בהמשך הרחוב". עוד כתבה רוסום כי "ההזדמנות לשחק את פיונה הייתה מתנה. יש מעט מאוד דמויות של נשים כאלה או אחרות שהן מורכבות ודינמיות. היא אמא לביאה, חזקה. היא פגיעה אבל לעולם לא תוותר. היא חיה במשבר כלכלי, אבל מסרבת להיות מדוכאת. היא נאמנה ואמיצה. ידעתי את זה מהרגע שקראתי את התסריט, זה היה שונה ומיוחד".



צ'אנינג טייטום נפרד מחבר קרוב

כוכב סרטי "מג'יק מייק" בן ה-38 פרסם מכתב קורע לב בחשבון האינסטגרם שלו על כך שאיבד את חברו הטוב ביותר קורי. "החבר הכי טוב הראשון שלי קורי ווהן עזב את העולם שלנו ועבר לעולם הבא," כתב. "יש כל כך הרבה לומר לאדם שכתב והפיק תסריטים", שפך טייטום את ליבו וסיפר על התקופה שגדלו יחד במיסיסיפי. "הוא תמיד היה לצידי והגן עליי," אמר. "הוא היה נלחם בכולם אם צריך. כל הצחוקים והצרות שעברנו יחד. לעולם לא אוכל יותר לראות את החיוך על פניו", כתב.

אבל המסר היה עמוק יותר, "לראות חבר, או אפילו להתקשר או לשלוח הודעה," הוא הוסיף. "אתה לעולם לא יודע מה עלול לבוא. קורי היה רוצה שנצחק ונהנה". הוא סגר את מילות הפרידה עם "לתמיד אתגעגע אלייך גבר. אוהב אותך אחי", ושיתף תמונת ילדות של השניים משחקים כדורגל יחד. גם גרושתו של טייטום הביעה את צערה בתגובות.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2018
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Home 20231ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction3מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Arthur the King5המרוץ לניצחון של ארתורציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט