להיט הקיץ ההסטרי "מהיר ועצבני 2" : בריאן אוקנור (פול ווקר), הוא כעת שוטר שירד מגדולתו לאחר שנפל קורבן למעורבותו בעולם מרוצי המכוניות הליליים של לוס - אנג'לס. מבחינתם של הבוסים הקודמים שלו הוא חיבל באחת החקירות הכי גדולות כשזהותו כשוטר מוסווה התגלתה. עכשיו הוא בעיר אחרת, במיאמי ולפניו ניצבת אפשרות חדשה. רשויות החוק במיאמי מנסות כבר זמן מה לשים יד על קרטר ורון (קול האוזר) המשתמש בעסקי היבוא/יצוא שלו ככיסוי לקרטל בינלאומי להלבנת כספים. ורון נמצא במעקב כבר שנה שלמה, אבל חוץ מהקשר שלו למירוצי מכוניות בלתי חוקיים, לא העלו הרשויות דבר והן פונות לאוקנור על מנת שיעשה את מה שהוא יודע הכי טוב – לדבר וללחוץ על הדוושה. אבל לאוקנור יש תנאים משלו לפני שהוא לוקח על עצמו את הג'וב שעשוי להחזיר אותו למקצוע; הוא אינו מרוצה מרשימת משתפי הפעולה הפוטנציאליים ודורש לעבוד עם חבר ילדות שלו ואסיר לשעבר, רומן פירס (טייריז גיבסון). רשויות החוק, ובראשם הסוכן מרקהאם (ג'יימס רמאר) מציעים לפירס עסקה – לעבוד עם אוקנור בתמורה למחיקת התיק שלו. עכשיו ניצבים השניים, השוטר לשעבר והאסיר לשעבר, בפני הזדמנות אחרונה לשיקום שמם אבל הקווים מיטשטשים בשנית עם הופעתה של שוטרת מוסוות, מוניקה פואנטס (אווה מנדס), שהיא המפתח לעולמו של ורון ויתכן שגם חולקת אתו את מיטתו. רחובות מיאמי, אקדחים, רציחות, משטרה, גלגלים ושוטר אחד לשעבר שאין לו מה להפסיד.סרטו החדש של הריסון פורד "רצח סטייל הוליווד" : קומדית פעולה, הנותנת הצצה נדירה אל חייהם המקצועיים והאישיים כאחד של שני בלשי משטרת לוס אנג'לס. הריסון פורד, כבלש ותיק בשם ג'ו גבילאן, הטוב בתחומו אך כושל בחייו הפרטיים. שותפו, קייסי קאלדן (ג'וש הארטנט), המתעניין יותר בעבודות הצדדיות ובשאיפות המשחק שלו מאשר ברצח הכנופיות המורכב שהם חוקרים. הבמאי, תסריטאי ומפיק, רון שלטון, חוקר כאן לעומק את מערכת שומרי החוק. "ישנו אבסורד בלוס אנג'לס שאני מוצא מעניין", אומר שלטון, "לוס אנג'לס אינה עיר רגילה, וסרטים אינם באמת נעשים בהוליווד. זה כמובן, בהנחה שאתה מוצא את הוליווד." תחום נוסף ששלטון בודק בסרט, הוא כל עולם ההיפ הופ ומלחמות הכנופיות. המפיק, לו פיט, קיבל השראה משיחות ארוכות עם בלש רצח אמיתי, ממשטרת לוס אנג'לס. " מה שמאוד מורכב בעיני הוא הניסיון של השוטרים להתמודד עם ענייניהם האישיים במקביל לניסיון לפתור מקרה רצח", מספר פיט," רציתי לעשות סרט שמראה את חייהם האישיים כמו שלא נראה מעולם". על מנת לבנות את הדמויות, פורד והארטנט נשלחו לאקדמיה לשוטרים – לירות במטווח ולצפות מקרוב במשרדי המפקדה של משטרת לוס אנג'לס. הם חברו לשוטרים אמיתיים ב פטרולים ואפילו מרדפים, ושאלו אותם שאלות על חייהם ועל איך מוצאים את האיזון בין העבודה המשטרתית הסוחטת לבין שמירה על איזשהו אורח חיים נורמלי.
"בלתי הפיך" סרט צרפתי חדש : מרכוס (וינסט קאסל), הוא חברה הנוכחי של אלכס (מוניקה בלוצ'י, זוגתו גם בחיים). פייר (אלברט דופונטל) הוא בעלה לשעבר של אלכס, וחבר של השניים. השלושה הולכים למסיבה. אלכס ומרכוס רבים, ואלכס עוזבת לבד. בדרכה חזרה, היא נתקלת בלה טניה (ג'ו פסטרייה), סרסור, שאונס אותה. מרכוס ופייר, שיצאו לחפש את אלכס, מגלים אותה פצועה, מחליטים לקחת את החוק לידיים, ויוצאים לחפש את לה טניה, כדי לנקום. סיפור של פגיעה ונקמה. לכאורה שגרתי. בידיים של הבמאי גספר נואה - היוצר העומד כמעט מאחורי כל אספקט של עשיית הסרט - הסיפור הלכאורה 'שגרתי' הזה, עובר עיבוד שלא משאיר שריד של שבלוניות הסרט, שמתחיל עם כותרות הסיום (שרצות אחורנית), ממשיך במרדף של מרכוס ופייר אחרי לה טניה, במועדון סאדו מאדו להומוסקסואלים. זוהי סצנה כאוטית המצולמת במספר מצלמות, שנערכה למה שנראה כשוט אחד ארוך המסתיים באחד ממעשי הרצח האלימים ביותר שצולמו אי פעם. אחרי 20 הדקות הללו, שום דבר כבר לא יהיה אותו דבר, לא אצל הדמויות בסרט, ולא אצל הצופה. סרטו של גספר נואה משתמש בטכניקה נרטיבית הפוכה (בדומה ל"ממנטו"), דרכה למדים הצופים על האירועים שהובילו לרצח ועל היחסים בין אלכס היפהפייה ושני הגברים המעריצים אותה. "בלתי הפיך" הוא סיוט עירוני נטול תמימות, בצבעים עשירים, לצלילי בטהובן.